Dzisiaj jest 12 sie 2025, 20:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 18:31 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
piotrek16k1 pisze:
Czyli prawdopodobnie cewka do wymiany
Jakby to nawet ona była przyczyna wystarczy znaleźć dla niej chłodniejsze miejsce.Może to faktycznie świeca ma przebicie i wystarczy nowa lub wyczyścić.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 18:38 
*

Rejestracja: 18 wrz 2009, 17:27
Posty: 5
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Postaram sie jutro znaleść dla niej chłodniejsze miejsce albo jakoś ja osłonic. Jak to nie pomoze to bede próbował z różnymi swiecami. Świece na jakich próbawałem i dalej nic: NGK CPR9E, NGK CR9E, NGK CPR8E




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 19:24 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jeżeli skuter nie jest po przeróbkach typu nadkole które zatrzymywało by w środku ciepło to fabryczna miejsce HV nie powinno być powodem.Wtedy szukał bym przyczyny na kablach w pobliżu silnika lub przy samych cewkach.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2009, 7:59 
*

Rejestracja: 18 wrz 2009, 17:27
Posty: 5
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Skuter nie jest po żadnych przeróbkach. Postaram sie dokładnie przeglądnąć miejsca w których kable są w pobliżu silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 13:02 
*

Rejestracja: 18 wrz 2009, 17:27
Posty: 5
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Witam to znawu ja dalej nie moge dość ładu z tym jet forcem. Założyłem świece NGK CPR8E i znowu to samo dalej przedywa. Zrobiłem diagnostyke i nie wykazało żadnego błędu. Prosze o pomoc. "!!" "!!" "!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2010, 22:12 
*

Rejestracja: 22 paź 2010, 21:44
Posty: 3
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Witam chcialem odnowic temat mam mam troche inny klopoot z jetforcem .. po odpaleniu mam strasznie duze obroty nabiera od razu 7 tys obrotow i wysoka predkosc nie da sie poprostu go prowadzic czy to moze byc wina gaznika? czy moze czego innego ? slabo sie znam.. jetforce 125cc przerabiany z wtrysku na gaznik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy