Dzisiaj jest 02 mar 2025, 21:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 maja 2010, 15:59 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 15:40
Posty: 5
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam. Kupiłem używanego jeta na wtrysku z 2003r. pół roku jeździł elegancko, później cały czas rozładowywał mi się akumulator i pomimo ładowania cały czas świeciła mi się kontrolka akumulatora, później się zatarł. Wymieniłem świece,cylinder,tłok, kompresja jest bardzo dobra. Odpalał tylko jak stał długi czas nieruszany i przy gazowaniu robił jakby przerwy. Oddałem go do warsztatu. Tam powiedzieli mi, że to wina pompy paliwowej, bo go cały czas zalewa. Jakoś to naprawili. Później próbowali coś z cewką zapłonową, wsadzili inną cewkę, również to samo - pali tylko jak jest zimny, ale już bez przerw przy gazowaniu. Więc padło stwierdzenie, że to wina cewki i filtra powietrza (bo był już strasznie zużyty). Wymieniłem cewkę i filtr. Dalej to samo. Okazało się, że coś narzuca za duże napięcie w skuterze i cewka po prostu nie wyrabia. Regulator napięcia jest w porządku. Prawdopodobnie to wina komputera. Wiem, jak się odczytuje błędy, ale nie wiem co oznaczają poszczególne liczby mignięć kontrolki K. Proszę Was o jakieś pomysły, co może być nie tak i przede wszystkim o opis tych błędów ( ile mignięć co oznacza).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy