Witam. Kupiłem używanego jeta na wtrysku z 2003r. pół roku jeździł elegancko, później cały czas rozładowywał mi się akumulator i pomimo ładowania cały czas świeciła mi się kontrolka akumulatora, później się zatarł. Wymieniłem świece,cylinder,tłok, kompresja jest bardzo dobra. Odpalał tylko jak stał długi czas nieruszany i przy gazowaniu robił jakby przerwy. Oddałem go do warsztatu. Tam powiedzieli mi, że to wina pompy paliwowej, bo go cały czas zalewa. Jakoś to naprawili. Później próbowali coś z cewką zapłonową, wsadzili inną cewkę, również to samo - pali tylko jak jest zimny, ale już bez przerw przy gazowaniu. Więc padło stwierdzenie, że to wina cewki i filtra powietrza (bo był już strasznie zużyty). Wymieniłem cewkę i filtr. Dalej to samo. Okazało się, że coś narzuca za duże napięcie w skuterze i cewka po prostu nie wyrabia. Regulator napięcia jest w porządku. Prawdopodobnie to wina komputera. Wiem, jak się odczytuje błędy, ale nie wiem co oznaczają poszczególne liczby mignięć kontrolki K. Proszę Was o jakieś pomysły, co może być nie tak i przede wszystkim o opis tych błędów ( ile mignięć co oznacza).
|