Dzisiaj jest 28 lip 2025, 15:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 19:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Kolor świecy jest OK




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 19:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No kolor świecy ok . Ale Czemu tak kopci ... ?? Mieszanke robie 20ml na 1 litr benzyny. Jak jade troche na niskich obrotach i przygazuje to nie jedzie dopiero ciągnie jak przepali ta mieszanke ,a za mną pełno dymu.

Dodam ,że rozwiercałem krucieć i może 50ccm tego nie przepala ??. ;/

http://www.youtube.com/watch?v=RWSn6LMs ... er&list=UL




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 25 maja 2011, 19:47 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 17:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Powiedz jeszcze jaką masz dysze główną.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 21:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Więc tak. Dzisiaj obniżyłem iglice na maxa i jak sa te blokady odchylenia płytek membrany to troche zrobiłem zeby sie mniej otwierały , bo odtatnio rozszerzałem i zrobiłem tak jak było. Dawke paliwa zmniejszyłem w gaźniku ale jak to wszystko wykonałem to dalej kopci . Nie wiem co jest ... Płynu z chłodnicy nie ubywa, bo zmieniłem przedwczoraj uszczelki. Simering dobry ,bo jakby pobierał to świeca była by czarna i zaolejona mocno wiadmomo... :|

Oto zdjęcie jak wygląda ten olej z tłumika co kapie...
Obrazek

Dysze mam 105.A gaźnik 16mm. Ostatnio rozwiercałem krucueć. Moze tego wina ?!.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 16:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Nie wiem jak z tym króćcem ale chyba to nie przeszkadza.Staram się pomóc więc może za dużo dajesz tego oleju być może ten pojemnik co wlewasz olej do benzyny jest źle obliczony czy coś w tym stylu.A druga sprawa dysza 105 trochę duża z czym to się wiąże więcej benzyny i oleju.I ostatnie moje podejrzenie to może jednak ten zimering.Kumpel ma XP6 i właśnie kopcił mu tak i okazało się ,że padł mu zimering




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 27 maja 2011, 16:05 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 20:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Olej dobrze bo dzisiaj strzykawką odmierzyłem.A simering na 100% nie jest bo wymieniałem 2-3 tyg temu jakos tak. A jakby pobierał simering olej to by świeca była czarna (zaolejona) i by sie nie zbierał np z niskich obr ,bo by miał muła.

Macie jeszcze jakieś propozycje co to moze byc ??.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 21:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
dysza 105 moim zdaniem jest dużo za duża. nie przepala ci dobrze paliwa. ja w swoim xp6 i mam dyszę 70 i mi si wydaje że jest odrobinę przyduża.




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/


Ostatnio zmieniony 27 maja 2011, 21:59 przez bike125full, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 20:28 
**

Rejestracja: 18 mar 2009, 13:27
Posty: 238
Lokalizacja: Wawa józefów
Pojazd:
dysza za duża zmień i mam to samo daj denaturatu 15mml i wszytko przepali w tłumiki sprawdzane u mnie i jest okej miałem to samo ... 2t niestety




_________________

Nie jestem jak zupa pomidorowa...-nie musisz mnie lubić ;p
witold123 pisze:
Sory za jakość zdjęcia robione winampem ;p

tloku pisze:
Sorry za słabą jakość zdjęć (robione wiertarką udarową z turbobulbulatorem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 15:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Dysze zmnieniłem na mniejszą. Wyregulowałem ale to samo jest. U kolegi z DT jest tak : Ma on gaźnik 16mm dysze 105 wydech gianelli ale to nic nie robi ,i leje mieszanke 25ml oleju na 1 litr benzyny. Ale u nie go nie kapie. Czym to może być spowodowane ,ze mi kapie z tego tłumika. :?: :|




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 17:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Może Ci bierze olej od skrzyni biegów? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 18:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
jak ty Drifter cudujesz z tym Xps tyle to masz objawy:):D

wsadź mu świecę 65mm ja taką mam i jest dobrze:)
nie wiem po co rozwiercałeś wiertarką króciec :roll:




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 20:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Cheldoro96 pisze:
Może Ci bierze olej od skrzyni biegów?

Pisałem,że jakby brał to by świeca była czarna zaolejona.

MoSiU15 pisze:
nie wiem po co rozwiercałeś wiertarką króciec

To nie od tego. Odkąd pamiętam to bodajże zawsze kapało.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 19:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Możliwe jest jeszcze ,że ta wata w tłumniku jest już do wymiany i to jest powodem




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:19
Posty: 166
Pojazd:
wojak pisze:
Możliwe jest jeszcze ,że ta wata w tłumniku jest już do wymiany i to jest powodem


Pisał że ostatnio wymieniał.


U mnie też trochę tego oleju w Derbi zostaje na tłumiku, dzisiaj kolega zobaczył i mówi że może być trochę "zarżnięta", Czy to może tego wina? Chociaż nie odczułem żadnego spadku mocy i jak dla mnie motorek ma bardzo dużą moc, bo przysłowiowo "wgniata w siedzenie "




_________________

Wolę niech mnie 12 sądzi, niż 6 niesie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 21:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Takie gadanie ze zarżnięty . Ja mam dopiero po dotarciu szlif + nowy tłok dobry. I co niby by sie juz zużył cylinder. ?? Głupie gadanie twojego kolegi.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2011, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:19
Posty: 166
Pojazd:
Drifter16 pisze:
Głupie gadanie twojego kolegi.


Też tak myślę, może mam źle wyregulowany gaźnik i za dużo oleju pobiera, dodam że spalanie 6-7 litrów.




_________________

Wolę niech mnie 12 sądzi, niż 6 niesie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 19:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Słuchajcie mam jeszcze jedno pytanie do was. Może to przez to kapie z tłumika i kopci i wgl od np tego podgrzewania mieszanki ( idą dwa węzyki z głowicy do gaźnika ) może tam w środku coś jest nieszczelne i bierze z tamtąd troche płynu ??.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 05 cze 2011, 19:07 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 20:35 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
no to odłącz to podgrzewanie i zrób obieg zamkniety i zobacz wtedy




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy