Dzisiaj jest 07 kwie 2025, 20:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 wrz 2009, 15:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Mam problem z keeway focus. Raz po dość długiej jeździe (godz) nagle spadł z obrotów. jak się lekko zagrzeje nagle spada z obrotów całkiem, trzeba odpuścić manetke i od nowa dodać gazu i wtedy jest ok, ale skuter jedzie tylko do 50km/h i znowu to samo, niekiedy nawet do 30. Jeśli dodaje się leciutko gazu to się rozpędza ale tylko do 50, bo jak gwałtownie to zaraz spada z obrotów. Dzieje się tak tylko jak jest ciepły i się jedzie bo jak na nóżkach się go "gazuje" to wszystko jest ok i zero problemów. Dodam że mam rolki do wymiany bo strasznie się tłuką... Czy to wina rolek?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 15:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:23
Posty: 504
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
mamm ten sam problem ;/ równiez prosze o odpowiedz :)




_________________

Uważaj [you] jestem za tobą!
Kupie silnik minarelli horyzontal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 17:57 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:35
Posty: 73
Lokalizacja: bydgoszcz
Pojazd:
co to znaczy spadł z obrotów?opisz to inaczej.czy chodzi Ci o to że traci moc ,zwalnia,jak popu ścisz gaz to znowu zaczyna jechać ale tylko na moment a gdy dłużej jedziesz wolniej(na pół gazu)to potem można bujnąć się na maxa ale za kilka kilometrów znowu to samo?




_________________

cylek Polini Sport 70cc
wario Malossi Multivar 2000
przeciw talerz 4race sport
wydech Tecno EVO Midrace chrom
rolki 7g
sprężyna +8%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
dokładnie chodzi o to, jak jeszcze nie zagrzeje się dobrze, jade normalnie 65-70, w pewnym momencie tak jak bym całkiem gaz odpuścił i cały czas zwalnia do 20-30 km/h(tyle że ja manetką kompletnie nic nie ruszam). Odpuszczam ja gaz i znowu dodaje, to się rozpędza ale tylko do 35-40 jeśli od razu dam gazu do oporu, a jeśli tak bardzo powoli to spokojnie mogę jechać 50km/h i w ogole nie zwalnia ani nic, a gdy przekroczy granice 50 to znowu tak jak na początku...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 18:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
dodam że cały czas skuter jest bardzo zrywny i wogole nie traci mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Chyba regulacja gaźnika się kłania.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 18:45 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:35
Posty: 73
Lokalizacja: bydgoszcz
Pojazd:
zapchany filtr,zatkane odpowietrzenie zbiornika,kranik podciśnieniowy nawala,zaciera się to ta najgorsza opcja.
kolejno musisz wszystko posprawdzać.
filtr to wiadomo,
odpowietrzenie-zdejmij korek paliwa i zobacz wtedy lub dmuchnij w otwór u góry korka,
kranik możesz ominąć na próbę-ja cały czas mam ominięty i tak jeżdżę
zacieranie-sprawdź czy na 100% ma wystarczające smarowanie(jeżeli tego nie stosujesz to zalej oleju do baku a dozownik odłącz albo zostaw-trochę więcej oleju mu nie zaszkodzi)
jeżeli nie wiesz jaką masz dyszę to sprawdź nie powinna być większa niż 0.10 mm niż oryginał i zdejmij gówniany stożek jeżeli masz.za dużo powietrza w połączeniu z za dużą dyszą dla równowagi żeby w ogóle chodził robi w cylindrze piekło.
ja mam 62 dyszę oryginalną cylek i wydech jak w opisie i jest ok.jak założyłem dyszę 78 dałem więcej powietrza to zatarłem cylek a osiągi były takie same. mam założony czujnik temperatury cylindra i na 62 dyszy temp wynosi 80-90°C a na dyszy 78 130-140°C i kolanko wydechu zrobiło się złote a łącznik końcówki tł. się stopił.




_________________

cylek Polini Sport 70cc
wario Malossi Multivar 2000
przeciw talerz 4race sport
wydech Tecno EVO Midrace chrom
rolki 7g
sprężyna +8%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 18:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
dyszę napewno mam oryginalną, jedyne co było w nim zmieniane od nowość to wydech na sportowy, rolki i pasek ale to wszystko było dawno temu. A jest możliwość żeby to była wina rolek że go "blokują" i łapie temperatury?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 19:16 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:35
Posty: 73
Lokalizacja: bydgoszcz
Pojazd:
rolki nie dadzą takiego efektu.przez rolki czy wariator może mieć muła ze startu lub od jakiejś prędkości ale będzie przyspieszał tylko bardzo słabo i na pewno nie zacznie zwalniać z maxa do 30km/h chyba że pod dużą górę lub bardzo silny wiatr.




_________________

cylek Polini Sport 70cc
wario Malossi Multivar 2000
przeciw talerz 4race sport
wydech Tecno EVO Midrace chrom
rolki 7g
sprężyna +8%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 19:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
myślę że może to być coś z kranikiem ponieważ gdy się zatrzymam na chwilę i go nie gasze, dosłownie na pół minuty, znowu jedzie normalnie ale tylko przez chwilę a później dzieje się to i możliwe że wtedy braknie paliwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 19:46 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:35
Posty: 73
Lokalizacja: bydgoszcz
Pojazd:
życzę Ci żeby to był kranik.jest to bardzo prawdopodobne tym bardziej że miałem prawie takie same objawy.jak jeździłem na 3/4 gazu to było wszystko ok a jak na maxa po kilku kilometrach przestawał ciągnąć i musiałem się zatrzymać nawet nie gasząc silnika(chodził tylko na wolnych)10sekund i mogłem znowu jechać kilka kilometrów.ominąłem kranik i mu przeszło.tam jest problem nie z kranikiem a z podciśnieniem.jak przepustnica jest maksymalnie otwarta to zmniejsza się podciśnienie między przepustnicą a cylindrem a tam jest podłączone podciśnienie kranika.brakuje po prostu podciśnienia dla otwarcia kranika.już myślałem jak to poprawić ale najpierw przetestuje to dam znać.




_________________

cylek Polini Sport 70cc
wario Malossi Multivar 2000
przeciw talerz 4race sport
wydech Tecno EVO Midrace chrom
rolki 7g
sprężyna +8%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 20:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Postaram się jak najszybciej sprawdzić to wszystko, jak już sprawdzę to napisze co i jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy