Dzisiaj jest 21 lis 2024, 21:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 wrz 2022, 13:06 
*

Rejestracja: 01 wrz 2022, 12:20
Posty: 3
Pojazd: keeway hurricane
Witam serdecznie.

Mam problem ze swoim huragańcem.

wszystko było ładnie zestrojone, skuter wkręcał się równo od dołu do góry, v max oscylował w granicach 75km/h świeca była koloru kawy z mlekiem, a dookoła lekko przykopcona.

zwiększyłem trochę otwór doprowadzający tlen do filtra i przy pełnej manecie skuter potrafił się przydusić mniej więcej w połowie wkręcania się na obroty, więc zamiast zwiększać dysze podniosłem iglice o jeden ząbek, i teraz efekt jest następujący:

śruba regulacyjna wykręcona na 2 obroty (tak jak przed zmianą położenia iglicy) - po przejechaniu 500m skuter gaśnie, odkręcenie manetki powoduje przyduszenie silnika i poźniej jest kłopot go odpalić,
śruba regulacyjna wykręcona na 1 obrót - niby wszystko okej ALE..
skuter ciągnie do powiedzmy.. 30-35/h, później delikatnie spadają obroty, po czym znowu powoli idą w góre, nie ma jednostajnych obrotów jak wcześniej od początku do końca a co za tym idzie ma nieco słabsze przyspieszenie.

Nie da się znaleźć złotego środka, żeby znowu jednostajnie wkręcał się na obroty.
Cofnąć ustawienie iglicy i zwiększyć dysze o 5? czy może zostawić jak było i poprostu wkręcić regulacje? (zmniejszyc dawke powietrza)

Wszystkie części są nowe, przejechane mają po 200-400 km a sam skuter ma dopiero 2000km przebiegu.

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc! :)

ps. czy seryjny (odblokowana 50) huraganiec ma vmax w granicy 80? czy jeszcze da się coś poprawić?




_________________

keeway hurricane 2t
Wydech giannelli extra v2
Wariator Top Racing SV1
Dysza głowna 80
Rolki 5.5g
centralka +30 biała
sprężynki średnie pomarańczowe
Pasek pollini


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 wrz 2022, 16:33 
**

Rejestracja: 03 wrz 2020, 17:16
Posty: 222
Pojazd: Aerox Malossi 70
Zwiększyłeś dostęp do powietrza, mieszanka stała się uboższa więc trzeba ją wzbogacić większą dyszą, proste. Tu nie była potrzebna żadna zabawa w iglice czy inne takie rzeczy. Podnoszenie czy opuszczanie iglicy w żaden sposób nie zwiększa/zmniejsza ilości paliwa w mieszance, odpowiada to jedynie za opóźnienie/przyśpieszenie czasu pełnego otwarcia dyszy. Za efektywność gaźnika w zakresie odkręcenie manetki od 1/2 do 3/4 odpowiada właśnie w sporej części pozycja na rowku iglicy. Powinna ona wrócić ona na środkowy rowek, a sama dysza powinna zostać zwiększona o około 5, zależy jak bardzo ten dostęp został zwiększony. Oczywiście później zostanie Ci zabawa z ponowną regulacją śrubami na gaźniku, oto poradnik do tego http://forum.mieloch.pl/regulacja-gaznika-2t-nie-tylko-dwiema-srubkami-t264614.html

Pozdro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy