Dzisiaj jest 07 lut 2025, 11:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 303 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2011, 14:59
Posty: 172
Pojazd:
kumpel miał to samo , myslelismy że tłok albo coś , a okazała się że za grzał się i tyko to , a kopniakowi spręzyna sie przyblokowała bo ostatnio cos tam z nia robil , taka pogoda to wiadomo ze sie grzeje tylko nam znaczy jemu zagrzał sie przy 160 km , więc troche przejechalismy




_________________

ZAPRASZAM DO MOJEGO HURR .

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2187498#2187498


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 20:31 
***

Rejestracja: 24 sie 2011, 16:08
Posty: 939
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Audi A6 C5 2.8
Ładna kiła :p robisz coś jeszcze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 20:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
GrzesioII, Kopniak po odłączeniu pokrywy od silnika normalnie odbija, a rozrusznik nie ma siły zakręcić .

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=260135



Maksiu przeczytaj to co napisałem pod zdjęciami na poprzedniej stronie wtedy zobaczysz co teraz najważniejsze .. :(




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2012, 20:32 przez klarok, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 10:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Sory za ppp



Jak ktoś jest ciekawy to powiem wam, że jutro prawdopodobnie wyciągam silnik z ramy i zobaczy się co to się tam z tym cylkiem narobiło :P




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 11:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 16:36
Posty: 233
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
a wario idzie ręką zakręcić czy sie nie rusza?




_________________

Obrazek

Tgbfaan Garage !

tgbfaan-garage-naprawy-remonty-nowe-moto-t391065.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Wario nie da rady tzn zauważyłem, że jak zakręce wentylatorem tym co jest na magnecie to da się ruszyć kopniakiem, ale słychać, że coś trze.




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2012, 10:56
Posty: 30
Pojazd:
klarok, po co wyciągasz silnik z ramy :??: ja jak wymieniałme pierścienie bo kompresji nie było to stawiałem swojego hurricana na kole i opierałem i szafkę w garażu i stał stabilnie i nie bawiłem się z wyciąganiem silnika z ramy bo jak wyciągałem silnik to dużo roboty jest a tak to stawiam go na koło podkładam coś pod lampę z tyłu zebyu nie poleciał na dach xD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i mam dostęp do cylka a jak chcesz to ułatwić to tylko pług możesz zdjąć ale jak chcesz to wyciągaj i sie baw :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 15:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 16:36
Posty: 233
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Możliwe że zatarłeś jak waria nie idzie ruszyc,u kumpla w spedzie wczoraj bylo to samo sciagamy a tam zabezpieczenie sworznia miedzy tlokiem a cylem :O




_________________

Obrazek

Tgbfaan Garage !

tgbfaan-garage-naprawy-remonty-nowe-moto-t391065.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
klarok, Moim zdaniem może być tak jak mówi kolega wyżej blokada sworznia się wypięła :) Co postąpiło do zatarcia ...

Fajny keeway mam nadzieję że uda ci się ogarnąć silniczek :) powodzenia :)




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 19:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Nie chce mi się bawić w ślęczenie przed skuterem i kompinowanie zwłaszcza że będę to robić pierwszy raz. Wyjmę z ramy i będę mieć wszystko na wierzchu.

TgBFaan, Bardzo możliwe no albo nie było smarowania . Jak zdejmę to się wszystko okaże

Darkness, dzięki za miłe słowa




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 21:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Sory za ppp, ale tak jak mówiłem zabrałem się dzisiaj za wyciąganie silnika z ramy. Praktycznie został wyjęty, ale jednak... króciec do silnika jest przymocowany 3-ma śrubami takimi na ampula i jedna jest taka stoczona bo chyba chińczyki chcieli zrobić tak żeby nikt tego nie odkręcił no i nie mam pojęcia jak to zrobić, nadspawałem to troche i punktakiem chciałem to naciąć na śrubokręt, ale nie bardzo da rade. Jakieś pomysły ?




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 21:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 23:38
Posty: 27
Lokalizacja: Stg
Pojazd: Hurricane swap Minarelli
klarok, słuchaj bez wyjmowania tego króćca też idzie wyjąć silnik po prostu odkręć cały subframe z ramy wyjmij silnik i jak już będziesz go miał "na stole", po prostu mając odkręcone te 3 śruby przekręcisz całym króćcem i śrubka powinna się poluzować i dalej poradzisz sobie ręką lub kombinerkami :D . Jak mnie nie zrozumiałeś pisz gg.




_________________

Keeway Hurricane Drag Project 13' swap mina LC
Aktualne fotki str. 13/14.
SPRZEDAM!!!(klik)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 21:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Pawlostg2, Wielkie dzięki w sumie nawet nie pomyślałem bo się śpieszyłem potem nas tzn mnie i wujka, który mi pomagał pogonił deszcze, który nie chciał przestać padać więc daliśmy sobie spokój. Jutro będę się z tym bawił Pozdro ! :)




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 14:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Sory za PPP


Dzięki temu co wyżej napisał Pawlostg2, dzis bez problemu wyjąłem silnik z ramy no i mam newsa . Okazało się, że cylinder wcale nie jest zatarty tylko prawdopodobnie poszło łożysko wału i po prostu czasami blokuje wał przez co kopka się blokowała. W sumie się ciesze bo wymienię sobie łożyska, a cylinder będzie ten co był wcześniej i wszystko będzie ok bo bałem sie, że kupie china 70cc to się zatrze, albo kupie nowy tłok i szlif to będzie coś źle a tak to jest wszystko ok. Nie mam ściągacza do magnego, a nie chciało mi się już robić więc dałem sobie spokój, jak żaden kumpel nie będzie miał pożyczyć to sam zrobie albo podlece do mechanika żeby odkręcił .




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2010, 19:30
Posty: 126
Lokalizacja: Kraśnik (Lubelskie)
Pojazd:
no ja tak samo miałem tylko że mi poszły łożyska i cyl przez pompkę oleju




_________________

Moja Maszyna----> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=223998
Obrazek
Moja Maszyna----> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=223998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Tak więc małe odświeżenie dla ciekawych co z Hrr

Najpierw trzeba było się pomęczyć z wyjęciem silnika ( sporo osób mi to odradzało, ale dobrze, że to zrobiłem bo jednak przyczyną zablokowania się wału nie był wcale cylinder tylko łożysko wału)

Silnik po wyjęciu

Obrazek

tutaj już rozbieranie po ściągnięciu magneto porządnym ściągaczem home made, a śruba pneumatem u sąsiada :O

Obrazek

no i ostatnia fota gdzie wał już wyjęty oraz łożyska i uszczelniacze widać tam jak jedno łożysko ładnie poszło (wianki były tam porozsypywane, ale je wyjąłem :P)

Obrazek

Teraz tylko kupić łożyska z uszczelniaczami, uszczelki silnika i cylka . Jak myslicie te uszczelki będą dobre do hrr ? ? http://allegro.pl/uszczelki-silnika-2t- ... 11473.html


Ostatnio zmieniony 10 maja 2012, 19:32 przez klarok, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2011, 23:40
Posty: 36
Lokalizacja: Łebno - Wejherowo
Pojazd:
Uszczelki uszczelkami ;) ..będą dobre :D
Ale porobiło z tym łożyskiem :twisted:

Powodzenia przy składaniu :wink:




_________________

Obrazek
-Keeway Hurricane Sport !
-Opel Corsa A / 1989r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2012, 19:35
Posty: 77
Lokalizacja: Nasielsk
Pojazd:
heh fajnie wyglada tak kiłej rozebrany przypomina mi się jak mojego matrixa rozbierałem :D
heh :D

Powodzenia przy składaniu

Zajrzyj do mnię ;p




_________________

Aprilla Rs 125 na rotaxie 122 [*]
Aerox Full Midrace Top Due [*]

..... cd nastąpi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 18:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Tak więc zamówiłem uszczelki do silnika i przyszły ostatnio. Wczoraj zamówiłem łożyska z uszczelniaczami na Wał myślę, że jutro przyjdą. Dodam też, że S6 Pro Replica został sprzedany. Mam teraz nie ciekawą sytuację finansową a na tym secie co złożyłem Pro Replica podniosła jedynie przyśpieszenie. Tak wiem, że pro replica ładnie podnosi osiągi jak się ją wyreguluje, ale ja zostałem bez kasy i sprzedaż była przymusem. Myślę, że jak złoże skuter na nowych łożyskach to coś będzie się działo aczkolwiek zagwarantować tego nie mogę. Póki co myślę o kupnie kasku szczękowego bo jeżdżę w takim bezszczękowym.. pozdro




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 18:38 
***

Rejestracja: 04 lis 2011, 11:08
Posty: 647
Pojazd:
fajny hrr :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 303 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy