Dzisiaj jest 26 lis 2024, 0:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 kwie 2014, 14:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2013, 22:10
Posty: 164
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd: KOYOT
Domimiś_1303 pisze:
Oczywiście służę pomocą jak coś :D

200tny post!



no ja myślę :D bo kurde ustawienie zapołonu będzie ciekawe :D i noo gratki :*

-- 27 kwie 2014, 15:54 --

https://www.youtube.com/watch?v=WuU_9ZesGCg




_________________

Wpadnij do kingway-koyot-custom-projekt-full-drag-t374892.html Full Drag :)

KoyotCustomGarage
Kompleksowe customy i przeróbki oraz tuning skuterów i motorowerów oraz remonty zabytkowych motocykli
kontakt 723537976 facebok.com/wajda.b


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 kwie 2014, 15:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
Co Ci to da jak tu masz 2t? :)




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 15:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2013, 22:10
Posty: 164
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd: KOYOT
na podobnej zasadzie :) chodzi o łączenie wału i łączenie kartera :D




_________________

Wpadnij do kingway-koyot-custom-projekt-full-drag-t374892.html Full Drag :)

KoyotCustomGarage
Kompleksowe customy i przeróbki oraz tuning skuterów i motorowerów oraz remonty zabytkowych motocykli
kontakt 723537976 facebok.com/wajda.b




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 16:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
łączenie może i tak, ale jak załatwisz sprawe ustawienia rozrządu, łączenie misy olejowej?




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 18:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2013, 22:10
Posty: 164
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd: KOYOT
po co łączenie misy ? 2 misy będą.
a rozrząd no to przecież nie problem bo jak połącze dobrze wał tto bez problemu ustawie rozrząd

-- 27 kwie 2014, 17:40 --

Obrazek :) czerwone to będą dorabiane długie szpilki :)

-- 27 kwie 2014, 19:09 --

https://www.youtube.com/watch?v=SNsgkZMaWXc tylko że ja wyśrodkuje cylki i dam 8 calową felge




_________________

Wpadnij do kingway-koyot-custom-projekt-full-drag-t374892.html Full Drag :)

KoyotCustomGarage
Kompleksowe customy i przeróbki oraz tuning skuterów i motorowerów oraz remonty zabytkowych motocykli
kontakt 723537976 facebok.com/wajda.b




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 18:55 
*

Rejestracja: 21 cze 2012, 21:44
Posty: 88
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: MB SLK350
Kibicuje! Jeśli ci to wypali to będzie to najlepszy skuter 4t w Polsce :D




_________________

Speedfight 2 AC @ DR EVO 70, Dellorto 17.5, Polini Speed Control, Giannelli Reverse, Gearbox LC

VW Golf mk.IV german style @ TDI AGR wtryski 216-chip na 142km 320nm, wzmak Toxic 1000W, tuba Raveland 250W, Alpine IVA-D105R, AEZ Excite Black 17'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 19:48 
*****

Rejestracja: 02 lip 2013, 20:46
Posty: 2015
Pojazd: Piaggio NRG Mc3
Kozak plany ! Oby wypaliły !




_________________

NRG mc3 SPORT ! DR.EVO 71cc + Stage6 PRO !! Dzieje się cały czas ! Wpadaj !
http://forum.mieloch.pl/post2399786.html#p2399786
https://www.facebook.com/pages/Black-Piaggio-NRG-by-Ostrowidz-FULL-SPORT/606394792772355?ref=hl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 19:58 
*

Rejestracja: 07 sty 2014, 21:26
Posty: 41
Pojazd: 4t :)
Dobrze że nie swapujesz :) tylko ulepszasz 4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 20:18 
*

Rejestracja: 26 gru 2012, 17:03
Posty: 19
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd:
Powodzenia :) Jak się uda to będzie kozak!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 20:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2013, 22:10
Posty: 164
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd: KOYOT
Dzięki panowie :) bez waszej pomocy mi się to nie uda :) będę was prosił o wiele rzeczy, od pomocy przy skonstruowaniu iskrownika twin. po pomysł na felgę min 8 cali :D




_________________

Wpadnij do kingway-koyot-custom-projekt-full-drag-t374892.html Full Drag :)

KoyotCustomGarage
Kompleksowe customy i przeróbki oraz tuning skuterów i motorowerów oraz remonty zabytkowych motocykli
kontakt 723537976 facebok.com/wajda.b




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 21:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
Czyli oba tłoki po złączeniu wałów będą w GMP? Bo uważam że powinny być naprzemiennie (jeden w GMP a drugi w DMP) i tu chyba byłby problem z odpowiednim ustawieniem momentu otwarcia zaworów ;)




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2013, 13:05
Posty: 407
Pojazd: Zipp Vapor MKII
Jakie pojemności będą 2x50cm czy 2x90cm ? ;P




_________________

TYLKO DWA TAKIE NA FORUM

zipp-vapor-mk-ii-t395022.html

"Nie sprzęt lecz technika czyni z ciebie zawodnika"
"Jedno życie , jeden cel mieć w garażu TZR" <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 22:06 
*

Rejestracja: 06 kwie 2014, 12:21
Posty: 46
Pojazd: Coliber
Moim zdaniem jeśli zrobisz tak, że obydwa tłoki w tym samym momencie bedą w GMP to silnik dostanie takich wibracji, że się rozleci. Lepiej zrobić tak jak ten facet 2t. Silniki powinny pracować naprzemiennie tzn. jeden w GMP, drugi DMP. Wtedy będzie lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 22:07 
*

Rejestracja: 07 sty 2014, 21:26
Posty: 41
Pojazd: 4t :)
Radeck14 dobrze gada :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 6:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2012, 14:21
Posty: 1468
Pojazd: Simpli / Rs50
https://www.youtube.com/watch?v=SNsgkZMaWXc tylko że ja wyśrodkuje cylki i dam 8 calową felge[/quote]

Widze ze filmik ktory ci wyslalem sie przydal :D rób 2x 72ccm albo 2x90ccm :O :D




_________________

Zipp Simpli LC & Longja Custom SR :D Garage By Wojtek369
KLIK : http://forum.mieloch.pl/post2383958.html#p2383958




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 7:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2013, 18:43
Posty: 415
Lokalizacja: Bialystok
Pojazd: Romet 717, Focus MK1
Jeśli by sie zlaczylo np 2 cylindry 70 ccm to mialby takjakby 140ccm ? czy zle mysle ?




_________________

Romet 717 By Avira625

http://forum.mieloch.pl/romet-717-by-avira625-t380908.html

Ford Focus MK1 by Avira625

http://forum.mieloch.pl/post2614175.html#p2614175

Białystok !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 8:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2013, 22:10
Posty: 164
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd: KOYOT
rozwieje wasze przemyślenia.
będą 2x90 ccm, gaźniki 2x24mm
tłoki na przemiennie

pomóżcie tylko przy iskrowniku. bo jedni już piszą żeby przy każdym karterze był 1 iskrownik. a tak się nie da bo nie połącze wtedy wałów ;(




_________________

Wpadnij do kingway-koyot-custom-projekt-full-drag-t374892.html Full Drag :)

KoyotCustomGarage
Kompleksowe customy i przeróbki oraz tuning skuterów i motorowerów oraz remonty zabytkowych motocykli
kontakt 723537976 facebok.com/wajda.b




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 10:16 
*

Rejestracja: 21 cze 2012, 21:44
Posty: 88
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: MB SLK350
No iskrownik iskrownikiem a co z chłodzeniem? W sumie mógłbyś się pobawić i przy dodatkowym silniku zrobić jakiś adapter do 2 iskrowników, poza tym na pewno coś wymyślisz :)




_________________

Speedfight 2 AC @ DR EVO 70, Dellorto 17.5, Polini Speed Control, Giannelli Reverse, Gearbox LC

VW Golf mk.IV german style @ TDI AGR wtryski 216-chip na 142km 320nm, wzmak Toxic 1000W, tuba Raveland 250W, Alpine IVA-D105R, AEZ Excite Black 17'




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 11:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2013, 22:10
Posty: 164
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd: KOYOT
chłodzenie to najprostsze co może być :D

-- 28 kwie 2014, 12:46 --

ObrazekObrazekObrazek




_________________

Wpadnij do kingway-koyot-custom-projekt-full-drag-t374892.html Full Drag :)

KoyotCustomGarage
Kompleksowe customy i przeróbki oraz tuning skuterów i motorowerów oraz remonty zabytkowych motocykli
kontakt 723537976 facebok.com/wajda.b




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 12:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
a jak chcesz połączyć wał ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy