Dzisiaj jest 26 lis 2024, 23:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: klin wału am6
Post: 29 sty 2012, 12:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
Witam.
Ostatnio źle dokręciłem magneto w am6 i ścieło mi klin. Zamówiłem ten:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... b6bcda8055


Podobno jakis sportowy, tylko jak go założyc, bo on jest taki wykrzywiony. :| tzn. iskra ma być później czy wcześniej?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 12:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
No to troche dziwne, wygląda jakby właśnie to był jakiś przyspieszacz zapłonu :D Bardzo ciekawe. Musisz jeszcze wiedzieć jak go założyć, bo są 2 możliwości, przyspieszysz zapłon lub go opóźnisz. Najlepiej założyć obojętnie jak, przetestować motorek jak jeździ, następnie odwrócić klin i znów przetestować i wybrać kiedy moto lepiej jeździło :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 11:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Furian50 pisze:
przyspieszysz zapłon lub go opóźnisz
Przeciez tam jest elektroniczny zaplon, to nie simson !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 12:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
maciek popatrz jak jest ten klin zrobiony

tu chodzi o ustawienie koła magnesowego względem impulsatora

magneto ma w 1 miejscu takie coś co dotyka impulsatora i wytwarza iskre

a ten klin jest tak wyfrezowany że można ten moment przyspieszyć lub opóźnić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 16:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
załoze to zobaczymy czy jest wart swojej ceny. Gdzybym wiedział to bym brał klin od wsk bo tez pasuje, a przesunąc zapłon moge przeciez na tej podstawce od cewek. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 19:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
napewno?

u mnie w tzr są tylko 3 dziurki i tylko w 1 sposób pasuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 19:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Cytuj:
u mnie w tzr są tylko 3 dziurki i tylko w 1 sposób pasuje
Dokladnie. A regulowac to mozesz w komarku czy w simsonie, tam jest u gory regulacja i iskrownik przesuwa sie jak sa mocne luzy na lozyskach walu.


Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 19:17 przez maciek805, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 19:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
mokras--- pisze:
przesunąc zapłon moge przeciez na tej podstawce od cewek.


moja tez jest obracana




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 22:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
seb94, ja mam tak samo, nigdy jeszcze nie widziałem am6 z regulowanym zapłonem.
maciek805 pisze:
Furian50 pisze:
przyspieszysz zapłon lub go opóźnisz
Przeciez tam jest elektroniczny zaplon, to nie simson !

Nie spinaj sie, wiem co mówię




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 22:02 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 22:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
Znaczy sie ja kupwałem drugi zapłon, bo swoj uszkodziłem i dostałem regulowana podstawke, ale mam załozona ta bez regulacji :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2012, 22:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Furian50 pisze:
Nie spinaj sie, wiem co mówię
Nikt sie nie spina, wyrazam tylko swoja opinie. I znowu mam watpliwosci, bo popatrz : Iskrownik przykrecany jest na trzy srubki w tym samym miejscu. Magneto siedzi na klinie, ktore jest w wale, wiec tez jest w tym samym miejscu. Wiec nie ma tutaj mozliwosci przyspieszenia lub opoznienia zaplonu.

Jesli jestem w bledzie - Wyprowadz mnie z niego, bo uczymy sie na bledach :wink:


Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 22:35 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 7:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:25
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Jesteś w błędzie. Punkt iskry zależy od miejsca impulsatora, a są podstawki gdzie są obracane. Ja mam obydwie, jak złoże seta, to będe regulował.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 10:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
jaboleq pisze:
są podstawki
No niestety, ale w wiekszosci nowych motorkow tego NIE widze ( zadnej regulacji ). Taka podstwka regulowalem iskrownik w simsonie, gdzie tam regulacja BYLA :)


Ostatnio zmieniony 01 lut 2012, 10:44 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 13:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
maciek805 pisze:
No niestety, ale w wiekszosci nowych motorkow tego NIE widze ( zadnej regulacji ). Taka podstwka regulowalem iskrownik w simsonie, gdzie tam regulacja BYLA :)


dla tych nieregulowanych są właśnie kliny przyśpieszające/opuźniające iskre. jak sie czyta twoje wypowiedzi to w jednym zdaniu sie wypowiadasz jakbys wiedział o czym agdasz a potem dowalisz cos co jest kompletną bzdurą .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 15:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
maciek805 pisze:
No niestety, ale w wiekszosci nowych motorkow tego NIE widze ( zadnej regulacji ).

Tak się składa ,że te stojany są regulowane i do tego powinien się na nich znajdować odpowiedni znak który trzeba zespolić z drugim na deklu.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 01 lut 2012, 16:01 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 16:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Koło magnesowe, tzw magneto nie jest całe otoczone magnesami jak to widać na pierwszy rzut oka, magnesu są 2 a między nimi są elementy wypełniające. W rometach i innych wehikułach nie ma tych wypełniaczy i widać pojedyncze magnesy w magnecie :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 17:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ok, rozumiem, ja tam skladalem 2 silniki p/g i silnik simsona takze regulowac musialem tylko w simsonie, a w piaggio nic nie ruszalem i bylo ok, stad takie moje twierdzenie. Teraz wiem, ze to kwestia klinow.


Ostatnio zmieniony 01 lut 2012, 17:52 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
maciek805, kwestia jest tez tego że ty ggadasz o silniku p/g a my gadamy o AM6 . ktory ma regulowana podstawke




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 18:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
marcinek, skoro ty masz regulowany zapłon a ja nie, to możemy wywnioskować, że nie każde am6 ma regulowany zapłon. Zapewne te stare modele miały bo rozbierałem am6 z 2000r i nie miało regulacji.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 18:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
no tyle że ja mam rs 50 2000 r




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy