Dzisiaj jest 11 lut 2025, 22:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2015, 13:37 
*

Rejestracja: 08 kwie 2015, 13:35
Posty: 2
Pojazd:
Jestem zielony w tym temacie. Skuter kopci i bierze olej. Moc jest normalna. Na necie przeczytałem że muszę wymienić pierścienie tłokowe. Tylko gdzie jest tłok? Podejrzewam, że tam gdzie na tych zdjęciach, tylko nie chcę niepotrzebnie rozkręcać tylko was chce zapytać.

Obrazek

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 kwie 2015, 13:42 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jeśli nie wiesz, gdzie tłok to lepiej daj do mechanika - taniej cię to wyniesie a będzie zrobione dobrze.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 13:59 
*

Rejestracja: 08 kwie 2015, 13:35
Posty: 2
Pojazd:
taniej? a dużo jest wykręcania? czytałem, że wystarczy kupić tylko pierścienie i je założyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 15:20 
*

Rejestracja: 14 wrz 2014, 17:28
Posty: 48
Pojazd: Skuter
nooo kolego jak nie wiesz gdzie jest tłok to po pierwsze hmmm jak ci to powiedziec wątpie abys to zrobił samodzielnie po pierwsze
musisz odkrecic pokrywe zaworów zdjac klawiature z wałkiem rozrzadu oraz odczepic łancuszek rozrzadu nastepnie zdjac głowice pokaze ci sie cylinder i tłok zdejmujesz cylinder zostaje sam tłok nastenie zdejmujesz tłok z korbowodu masz tam zabezpieczenia wyciagasz je wysuwasz sworzeń no i niby wszystko prosto dodam tylko ze jeszcze demontujesz gaznik i osłony silnika :)

po drugie hmmm

w odpowiedniej kolejnosci zakładasz pierscienie , w odpowiedniej pozycji ustawiasz tłok pierscienie i podczepiasz pod korbowód nastepnie cylinder i wszystko w odwrotnej kolejnosci :) i tu pojawi sie dla ciebie problem jak jestes zielony rozrzad :) i poprawne ustawienie oraz regulacja zaworów watpie abys zrobił to poprawnie i to na ogół brzmi prosto ale jest przy tym roboty troszku mi wymiana zestawu zajmuje jakas godzine :)

wiec lepiej daj do mechanika i niech on ci to zrobi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 20:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
battles01 pisze:
...Skuter kopci i bierze olej. Moc jest normalna. Na necie przeczytałem że muszę wymienić pierścienie tłokowe....

A skąd wiesz że one są tego powodem? Może zawory Ci przepuszczają? A jak jesteś zielony, to oddaj go komuś kto to zrobi dobrze a nie po łebkach.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 21:10 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Warto przy okazji wymienić także uszczelniacze zaworów.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy