Dzisiaj jest 30 lip 2025, 22:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 11:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Przejedź dystans około 5km, gdzie górują wysokie obroty i podziel się zdjęciem świecy.
Ten tecnigas nie jest jakoś wysoko strojony, a całość w większości zależy od wydechu. Było coś w ulotce na temat mocy tego cylindra?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 11:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Booyaka, ulotka była bo była, nic w niej sensownego nie napisali.
Mogę dać zdjęcie po wczorajszej jeździe, prawie tylko wysokie obroty.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 11:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Czekamy na zdjęcie. Sławek też pytał jak na stopce kręci.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 11:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Teraz dopiero widzę że regulacja nie jest idealna ale może to przez to że wsadziłem te lżejsze rolki a gaźnika nie ruszyłem ;p
Obrazek

Ogólnie uważam że nie jest źle. Centralki nie mam ale może uda mi się podwiesić skuter na trzepaku to go wkręcę ;p

Dodam jeszcze że źle schodził z obrotów przy tych lekkich rolkach.

A nie lepiej go wkręcić na obroty bez paska?




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Ostatnio zmieniony 05 mar 2011, 12:13 przez Ficu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 20:51 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
Centralki topa po czasie robią ię miękkie , weź mallossi polecam ,

Ale według mnie wkręcanie go bez paska nie ma nic do tego jak przy normalnej jeździe .




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 21:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
ficu pisze:
Teraz dopiero widzę że regulacja nie jest idealna

Dlaczego? Jak dla mnie świeca w porządku.
W sumie to obojętnie jak go wkręcisz. Nie możliwe, żeby skuterowy zapłon gubił się przy takich obrotach, jedynie może być blokowany moduł. Po internecie krążą schematy budowy modułów do dwusuwów, więc sobie obczaj bo ty raczej masz łeb do elektryki :wink:

Ja jeszcze bawił bym się z rolkami. Nie zawsze jest tak, że im lżejsze tym większe obroty. Jeśli masz jeszcze jakieś inne pod ręką to testuj co tylko się da. Spróbuj z seryjną centralką.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 15:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Jutro włożę rolki 4,1g i zdejmę pasek, zobaczę czy się wkręci wyżej i przy ilu moduł go blokuje. Raczej lżejszych niż 3,1g nie ma sensu dawać bo już i tak czuje że pasek się ślizga więc zainwestuje w centralkę.

EDIT:
Bez paska kręci wyżej, udało mi się zobaczyć 9200 obr bo ciągle krzaczy mi się wyświetlacz, ale słychać że kręci jeszcze wyżej.

Przy okazji wiem skąd mam takie zakłócenia i mniej więcej wiem jak to naprawić.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 16:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Hmm w takiej sytuacji spróbowałbym również na innym wydechu jeśli masz dostęp.
Ale Twój raczej powinien być ok :/
Teraz chociaż wiesz, że to nie napęd ogranicza.

Zresztą obroty MAX powinien mieć podobne przy każdej konfiguracji napędu. Regulacja służy głównie do zmiany obrotów przy przyspieszaniu, i aby odpowiednio przenieść moc na koło bez większych strat.

Powiedz jaki masz teraz vmax oraz jaki miałeś wcześniej.
Może wszystko jest wporządku a tylko obrotomierz pokazuje błędnie.
Świeca ma dobry kolorek.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 16:19 przez slawek5t, łącznie zmieniany 6 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 16:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Zamówiłem centralkę hebo 90%. Na tecnigasie nextr obroty były trochę niższe i vmax ok 85 gps. Vmax 95 GPS przy ok 8k obrotów. Obrotomierz raczej nie pokazuje błędnie bo kiedyś na centralce pokazywał ponad 10k. Może będę miał chwile dzisiaj to zlutuje 2 obrotomierz z tym że nie będę się wpinał w moduł tylko owinę kabel wokół kabla wn.
Potwierdzeniem że kręci nisko jest sprzęgło RMS racing pro które z miękkimi sprężynkami z zestawu bierze od ok 8k a mi się strasznie ślizga i nie ma przyśpieszenia.
Liczę że centralka załatwi sprawę. Ewentualnie kupie chiński moduł nieblokowany do vitalki. choć wątpię że coś da.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 16:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ale według mnie inna sprężyna nic nie da :)
Bez paska powinien kręcić jak głupi ze 12.000 obr./min albo i więcej.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 16:49 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2011, 19:25
Posty: 8
Pojazd:
jak w takim chinolku wal by zaraz pizdnął jakby udalo mu sie wykrecic 12k...

Warn
Booyaka


Ostatnio zmieniony 07 mar 2011, 16:01 przez B.I.G., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2011, 21:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
slawek5t, jak będę miał obrotomierz który nie zakłóca to napisze ile dokładnie kręci.

EDIT:
Kręci spokojnie ponad 10k, wydaje mi się że widziałem 13k i nie było słychać żeby coś go odcinało. Pracuje jeszcze nad udoskonaleniem obrotomierza bo jeszcze czasem krzaczy (ale jestem na dobrej drodze) :D

EDIT2:
Hebo 90% i sportowe sprzęgło słabo działa - chyba jednak te sprężynki sprzęgła są do bani. Jutro wstawię seryjne i zobaczę jak jeździ.
Widać już że obroty są wyższe - ~9k ale to chyba jeszcze nie to. Jutro będzie czas na testowanie i regulację.

Przy okazji urwało mi się mocowanie wydechu obok wentylatora - nie wiem jakim cudem to się stało ale jaja niezłe bo prawie zgubiłem wydech w mieście :wink:




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2011, 1:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Nie kapuje. Raz piszesz takie obroty a raz takie.
Jakie były bez paska a jakie w czasie jazdy ?
Tu i tu powinny być w granicach przynajmniej 11,5k




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2011, 14:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 6:50
Posty: 37
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
Sprężynki twardsze, przepustnica na max w góre i musi chodzić.
Jak na 90% hebo kręci zdecydowanie za niskie obroty!
Może moduł zablokowany? Innego wyjścia nie widze ;/

@EDIT
Sorka nie doczytałem. Przecież piszesz że obroty dochodzą do 13 k a potem 9 k to jak w końcu...?




_________________

"Bywają marzyciele, którzy obchodzą rocznice pojawienia się ich fantastycznych wizji."


Ostatnio zmieniony 09 mar 2011, 14:51 przez Matrix Projekt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy