Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lis 2015, 17:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Proszę o pomoc,mam tylko takie 2 urządzonka na ramie:

http://zapodaj.net/a97c15cc511f6.jpg.html




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 lis 2015, 17:48 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Ten czarny po lewej przypomina obudowę modułu (słabe zdjęcie), a z prawej puszeczka z czerwonym kablem to przekaźnik rozrusznika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 18:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Dodam tylko tyle ,że to 1 na zdjęciu wchodzi ten czarny kabel do środka obudowy nic więcej nie jest w kostkę wpięte itp. jest przyczepione tylko na śrubkę, a to 2 to nie wiem

-- 22 lis 2015, 19:08 --

Bo nie wiem gdzie jest moduł i chcę sprawdzić czy jest zablokowany,bo teraz patrzylem po ciemku z latarką w telefonie i z pod błotnika (nad koła) idzie czerwony kabelek i patrzyłem gdzie on się ciągnie to nie mogłem dojść do tego :<




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 18:22 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Ogólnie co to za motorek jest? Może to być i jakaś osłona bezpiecznika czy kostki. A moduły popularne w 2T wyglądają tak:

Obrazek

Zdjęcia mają na celu pokazać jak moduł może wyglądać, nie wykluczam że któryś z nich nie podejdzie pod 4T.

Edit:

Jeśli jest to motorek jak w twoim opisie, czyli LONGJIA LJ50 2T, to będzie miał wygląd modułu z górnego rzędu od lewej strony i jest jako trzeci.


Ostatnio zmieniony 22 lis 2015, 18:31 przez WariatPSM, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 18:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Skuts to Longjia Alien 50 2t po remoncie generalnym 72cc itd. :lol: Prosiłbym ,żebyś wszedł w mój link i moim modułem jest chyba ten 1




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 18:38 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Moduł najszybciej znajdziesz po tych wtyczkach/wsuwkach i tej kostce białej. Zacznij iść po kablach od strony magneta/plastikowej obudowy z wentylatorem, i pewnie będzie zaraz schowany pod siedziskiem przymocowany nad mocowaniem silnika albo z lewej strony ramy, a zaraz koło niego pewnie i regulator napięcia. Masz tu fotki tych wtyczek, nie sugeruj się konkretnie wyglądem tego modułu.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2015, 17:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
to całe czarne z izolacja na kablach to jest moduł takie sa w yamahach
http://allegro.pl/modul-yamaha-bws-boos ... 24453.html

http://allegro.pl/modul-zaplonowy-yamah ... 65535.html




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2015, 21:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
To ja mam moduł odblokowany czy zablokowany? :D




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2015, 23:00 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Grubek pisze:
To ja mam moduł odblokowany czy zablokowany?

Ciężko twierdzić jednoznacznie na odległość. Najszybciej można to sprawdzić po zakresie obrotów jakie silnik osiąga na pełnym gazie bez obciążenia.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2015, 0:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Nie mam stopki centralnej, tylko boczna




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2015, 10:02 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Niech ci jakiś kolega pomoże postawic skuter na jakimś podwyższeniu aby tylne koło było w powietrzu i wtedy sobie sprawdzisz czy masz blokowany czy nie blokowany moduł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2015, 18:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
X2. Podstaw jakiś pieniek, klocek drewna pod karter, a kolega niech przytrzyma za tył i gaz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2015, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
I co będzie jakoś odcinać, przerywać? :P To lepiej niech będzie ogarnięty kolega bo do 80 jak głupi idzie :lol:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2015, 19:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Grubek Przez to podstaw pod karter jakiegoś klocka, tak aby tylne koło nie dotykało podłoża. I nie stawiaj na betonowym krawężniku, bo porysujesz sobie spód karteru i pokrywy napędu. W zasadzie to tam nie trzeba mega mięśniaka tylko człowieka, który utrzyma pozycję maszyny na swoim miejscu. Jak już nie masz dostępu do drewna to zastosuj nawet pustaka tylko podłóż coś pomiędzy karter, a powierzchnię styku z tym czymś szorstkim. Zachowanie może być różne, przygasanie, szarpanie, itp. Poznasz jak wskazówka obrotów nie będzie chciała wejść wyżej, a silnik zacznie robić cyrki. Druga osoba w tym przypadku potrzebna jest, by Longija nie zjechała z "klocka' i nie poszła "w pizdiet" na wysokich obrotach. Wyrwie Ci ją z rąk i się "wykobyli".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2015, 19:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Longija (lodzia xD) nie ma wskaźnika obrotów ;) Ale dzięki za rady!

-- 30 gru 2015, 20:11 --

Pytanko :D Można sprawdzić czy będzie odcinać obroty bez napędu? :D tzn. bez wariatora,paska, sprzęgła :P




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2016, 10:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Można. Przecież napęd odpowiada za przeniesienie mocy z silnika na koło. Zdejmij pasek, a wario załóż z powrotem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy