Dzisiaj jest 07 lut 2025, 8:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2011, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:14
Posty: 14
Pojazd:
WItam,

W mojego seryjnego agility wsadziłem cylinder naraku 72, malossi multivar, air boxa polini z którego zginęła podczas jazdy osłonka(nie polecam kupowac, beznadziejny zatrzask). Seryjnie z rozcietym modulem (patent Piórka:D) leciał 80km/h z wiatrem w plecach lub z gorki, teraz po tych zmianach i rolkach 7g leci 75km/h tylko na pelnych obrotach na prostej tak jak dawniej tylko przyspieszenie sie poprawilo znacznie ale do 50km/h. Napisali ze mam 7g ale jest tez mozliwe ze mam 6.5. Moj problem polega na tym, ze skoro wczesniej ciskal 80km/h a po takich zmianach jest gorzej to w czym tkwi problem?

może powinienem kupić nowy pasek? W wariatorze jest seryjny. Moze rolki musza byc ciezsze? Wydałem juz na czesci troche i chciałbym osiągnąc maksimum mocy z nowego setupa, ze starego 80km/h na tym seryjnym 4-suwie to był dobry wynik a teraz to jest niestety tragedia:P

Z góry dziękuje za pomoc :)
Michał


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 22:15 
**

Rejestracja: 12 gru 2009, 9:40
Posty: 319
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Po pierwsze, czy w ogóle docierałeś?? Może włożyłeś nowy cylek i pojechałeś sprawdzić osiągi od razu? :roll: Moim zdaniem troche lżejsze rolki powinny być.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 10:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
michaskowal, Lżejsze rolki to raz, a dwa Polini Air Box nie jest aż taki zły, tylko musisz włożyć dobrze w te zatrzaski, najpierw wkładasz gąbkę z "szkieletem" i to wciskasz a potem na to tą osłonkę :). Tak jakbyś założył cylek i źle uszczelnił i narzekał że źle chodzi...

Wsadź lżejsze rolki bo zapewne po 50km/h na niższe obroty wchodzi Tobie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 12:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:14
Posty: 14
Pojazd:
Cały skuter oddałem do serwisu z nowymi częściami, tam zamontowali mi całego Air Boxa. Zadzwoniłem do serwisu z tym problemem, bronili się tym że co mogą zrobić teraz i że mają już jeden taki co zgubił tą osłonkę (niby) :) . A co do rolek, ile gram proponujecie?
Jeśli chodzi o docieranie, to raz go przycisnąłem. Jeździłem ciągle tak 50km/h / 60km/h maks krótnie dystanse delikatnie manetką i miałem wrażenie że mam jeszcze sporo mocy pod sobą a gdy sprawdziłem no to niestety, 70-75km/h.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 20:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
michaskowal, Co do serwisów i regulacji nie ufam im za bardzo... A jak ktoś zgubił to znaczy że byle jak zakładał... Ja raz Air Boxa zgubiłem, ale źle włożyłem, teraz wszystko dobrze włożyłem i nie ma problemów :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 8:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:14
Posty: 14
Pojazd:
Ja zgubiłem osłonke jak już pisałem od tego Air Boxa, mechanik powiedział mi że ta gąbka jest w miare szczelna ale prowizorycznie obudowałem to na pare dni kartonikiem żeby syf z koła jakoś się tam nie znalazł. Myślicie że jakbym to obudował dookoła jakąś blachą cienką i nałożył jeszcze pończoche czy cos to nic się z tym nie stanie?
Napisali mi że mam wsadzić stary filtr, nie chce tego zrobić bo po 1. stożek wygląda dużo lepiej a po 2 chociaż szczypta bassowości przy ogólnym wydźwięku odkurzacza to mega plus :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 11:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Seryjnby "bezpieczniejszy" bo Woda się nie dostanie, a w Air Boxie już jest takie ryzyko :).

Sam się zastanawiam czy by nie wsadzić seryjnego filtra z powrotem :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:14
Posty: 14
Pojazd:
To teraz chciałbym wrócić do tematu rolek.
Ile gramów powinienem zmontować? Lub jak to sprawdzić dokładnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 13:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
ja myślę od 5 go do 6,5




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 9:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:14
Posty: 14
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 3744e299bb

taki zestaw byłby ok? Te rolki służą tylko do regulacji czy potem moge na nich spokojnie jeździć dłużej? Patrze na cene i dlatego takie pytanie bo jestem zielony jeśli chodzi o te sprawy a na 4 zestawy rolek i taką cene jest to w miare tanio:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 10:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Nawet i do 1000km możesz przejechać na rolkach testowych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 13:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Ja polecam rolki Stage6 testowe na kopertach zrobiłem 3k km i można dalej na nich jeździć, ale dla pewności kupiłem nowe. Pozdro.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 16:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2011, 22:29
Posty: 85
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Viper15 pisze:
Ja polecam rolki Stage6 testowe na kopertach zrobiłem 3k km i można dalej na nich jeździć, ale dla pewności kupiłem nowe. Pozdro.


Podpisuję się pod tym, jeżdżę na Stage6 testowych 5.4 i bardzo dobrze się trzymają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 21:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:14
Posty: 14
Pojazd:
Zaczne testować od 5.1 i zobaczymy co z tego wyjdzie :) Mam nadzieje że wskrzesi to jakiś potencjał nowych części bo puki co to seryjnym bym mógł siebie wyprzedzić:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2011, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 20:14
Posty: 14
Pojazd:
Agility 4T, Naraku 72, Malossi Multivar, Polini Air Box, v-max wynosił 70km/h przy rolkach 7g, teraz posiadam rolki polini 5g i jest to samo - 70km/h i stoi. Do 60km/h leci potem zaczynają się katusze. Wymieniłem te rolki i nic - mój sąsiad mechanik sądzi że kiepski V-max spowodowany jest głowicą - jest seryjna od 50cm.
Seryjny leciał 80km/h a z nowym setupem 0-60km/h ok dalej sie toczy i tylko do 70km/h.
W czym leży problem? Ma ktoś jakiś pomysł? Wydałem teraz pieniądze na rolki do regulacji a okazuje się że problem tkwi gdzie indziej.
Czy nie będzie tak przy Agility 4T i nowym cylindrze że silnik nie będzie się wkręcał na maksymalne obroty? Wiadomo że po zmianach ma więcej mocy ale miało to mieć jeszcze przełożenie na prędkość która aktualnie jest załamująca.
Skoro głowica jest od 50cm i zachodzi tam zbyt duża kompresja może być to przyczyną takich osiągów? Czy wymiana głowicy na większą może naprawić ten problem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy