Dzisiaj jest 12 lis 2024, 23:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2011, 10:15 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sty 2010, 10:06
Posty: 139
Pojazd:
Witam, naszedł mnie pomysł żeby zmienić filtr seryjny na stożek coś typu polini air box, malossi e5 , revo s type. Mam pytanie czy dało by się jakoś przerobić żeby spełniał zadanie seryjnego filtra? chciałbym nie zmieniac dyszy żeby nie wzrosło spalanie. Czytałem że ludzie jakieś kombinacje robili że izolacją obklejali itp. Miał ktoś z was stożek przy s9? dodam że mam gaznik seryjny , mam tylko wydech sportowy , głównie zależy mi na wyglądzie :wink:


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 10:17 przez piotreks9, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 10:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Dużo osób ma stożek . Posiadam Poliniego , skuter dosyc fajnie wyglada bez tej puchy ale jest jeden mankament na stożku skuter działa bardzo głośno . Musisz zmienic dysze na większą poniewaź będzie dostawał więcej powietrza lub zaklej go troszke taśmą go np. wloty w obudowie w air boxie. Jak masz 50 to nic prawie nie zyskasz na mocy obrócz fajnego wyglądu i potwornego hałasu na 70 już daje .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 15:16 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
po co przeplacac,kup podróbe revo s type na allegro za 30zl(z obudowa...)




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 9:35
Posty: 231
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Tylko pamiętaj o regularnym smarowaniu i czyszczeniu( co 4-5 dni) i pamiętaj że nie możesz jeździć w deszczu bo jak się woda dostanie to będzie bigos bo cylek się zatrze :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 7:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
adam998z, Jak wody cylek dostanie to się nie zatrze, to nie diesel.

Aktualnie miałem kiedyś stożek, wkurzało mnie to, że często go było trzeba czyścić. Nieraz w deszcz jeździłem to jak złapał wody to byle jak jechał, bądź wgl nie jechał.
Jednak był jeden plus tego filtra, szybciej skuter się wkręcał na obroty i z początku wyższe obroty łapał przy ruszaniu.
Jednak wolę seryjny filtr ze względu na to, że jest cichszy, a przy tym mniej spali niż na stożku i 19-nastce... :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 9:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 9:35
Posty: 231
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
jak załapie wody to sie zaciera... wiem z doświadczenia... a mi np nie przeszkadza źe pierdzi... powiem ze nawet podoba... :d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 13:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
kEru!, Ma racje co do szybszego wkręcania się i w ogóle, niestety ma też rację co do spalania. Ale podklejając taśmą Stożek troszkę ciszej chodzi :).

A i wyregulujesz jak dobrze podkleisz i pobawisz się śrubką do regulacji troszkę to zrobisz :). Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 14:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
adam998z, wytłumacz mi (i nam) jak może się zatrzeć silnik dwusuwowy, jeżeli dostanie trochę wody do cylindra. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 14:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
adam998z, ja miałem wodę w cylku, po prostu zamula Tobie skuter, po czym może skuter nawet zgasnąć. Mi przed domem skuter jeszcze chodził, ale w ogóle nie miał siły jechać. A zatrzeć nie ma jak :/...

Może błoto, które będzie miało jakieś drobinki w sobie to tak :). Ale sama woda nie ma szans




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 14:41 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
moze,szok termiczny to raz,z dwa to woda zolejem+brak smarowania...bo to raz rometa zajechalem bawiac sie w enduro;pklika razy nawet jak myslem jak wody naje...to zatarl sie uj;p




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 14:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
marcinagility, szok termiczny ? :P człowieku od tego najwyżej spuchnie albo pęknie cały cylek :p... A co do wody to może i macie rację, ale to musiałem parę jak nie parenaście minut latać z wodą w cylku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 15:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 9:35
Posty: 231
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
no nie wiem jak u was... ale ja sobie 2T wodą zatarłem... nie wiem jak ale od wody zatarta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 19:21 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sty 2010, 10:06
Posty: 139
Pojazd:
Panowie mi zależy tylko na wyglązie. Aktualnie nie zmieniłem dyszy , zostałem przy seryjnej , jedynie co to mam gąbkę obwiniętą kartką papieru . Chłopaki ci co mieli stozek powiedziecie mi czy mi spalanie wzorsnie? jedyne co zauważyłem to głośniejszy dżwięk i tyle , na niczym mi nie zależy tylko na wyglądzie :) przejechalem dopiero z 30km na nim wiec nie wiem czy spalanie wzrosło


Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 19:23 przez piotreks9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 19:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
piotreks9 pisze:
, jedynie co to mam gąbkę obwiniętą kartką papieru
:shock: :?:
Wieksza dysza=troszke większe spalanie




_________________

"Odważni nie żyją wiecznie, za to ostrożni nie żyją wcale ... "

Sprzedam moją niunię
http://tablica.pl/oferta/kymco-super9-s ... 30S9d.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 19:59 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sty 2010, 10:06
Posty: 139
Pojazd:
tylko ze ja dysze zostawilem seryjna wiec nie powinno wzrosnac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 20:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
A masz już stożek??
Może byc za dużo powietrza a za mało paliwka :)
Dysza kosztuje kilka zł weź zmien a ty masz odblokowany gaźnik???(dysza)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 22:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 9:35
Posty: 231
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Freeszu, dokładnie... a powiem Ci że sam na stożku już z 1000 km zrobiłem i jakoś tego wiekszego spalania nie odczułem a mam do tego dysze 90 :d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 15:31 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
ulan pisze:
marcinagility, szok termiczny ? :P człowieku od tego najwyżej spuchnie albo pęknie cały cylek :p... A co do wody to może i macie rację, ale to musiałem parę jak nie parenaście minut latać z wodą w cylku.

na wlasnie,,,czyli koniec jazdy,a zreszto kazdy wie jak wyglada olej z woda;p




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 15:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 16:37
Posty: 126
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
marcinagility pisze:
moze,szok termiczny to raz,z dwa to woda zolejem+brak smarowania...bo to raz rometa zajechalem bawiac sie w enduro;pklika razy nawet jak myslem jak wody naje...to zatarl sie uj;p


Patrzę mój temat się czytało o szoku termicznym.

Ale Keru wyraźnie dał do zrozumienia, że chodzi mu o to gdy woda wleci przez filtr stożkowy do komory korbowej a przez to do cylka i się NIBY zatrze, ale to nie prawda. Szok termiczny jest wtedy gdy jedziemy kiblem w deszcz, skuter jest rozgrzany i nie ma obudowy np. z gumy/plastiku na cylku i woda chlapnie na rozgrzany cylek... wtedy puchnie tłok i momentalnie pęka pierścień przez co tłok zostaje głębiej porysowany tak samo gładź cylindra.


Pzdr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 18:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Ja też cisłem w ulewe na stożku po przejechaniu 5km skuter zaczoł przygasac i po zostawieniu go na wolnych obrotach zgasał (ale to tej pory dojechałęm do domu) . Odpalałem go i pochodził z minute i gasł i tak kilka razy . Przegazowałem go i już normalnie chodził (bałem się o łożyska a skuter po wymianie łożysk , wału oraz cylindra miał przejechane z 500km). Pużniej do ciepłego pomieszczenia i filter do suszenia i jest wszystko OK :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 18:38 przez Freeszu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy