Dzisiaj jest 30 sty 2025, 19:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 wrz 2012, 18:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Witajcie, jak wyregulować dawkę laliwa w kymco super 9 ? Rozebrałem iglicę lecz nie ma żadnych rowków na iglicy, jest na stałę . Na gaźniku są dwie śróbki jedna pewnie od obrotów jałowych a druga od powietrza, w takim razie gdzie jest regulacja paliwa ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 19:07 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Wave01 pisze:
a druga od powietrza

a druga od ilości paliwa dawka powietrza jest stała regulowana przez przepustnice




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 22:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
http://images40.fotosik.pl/188/147387d2d5504077med.jpg

Ta pod kontem jest od regulacji powietrza, a ta druga od regulacji paliwa tak ? W takim razie która jest od regulacji obrotów ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 8:00 
**

Rejestracja: 12 kwie 2012, 20:48
Posty: 235
Pojazd:
Wave01, W moim Kymco po prawej stronie były obroty, a po lewej stronie (mniejsza śrubka) był skład mieszanki powietrzno-paliwowej. Sądze iż w twoim skuterze jest podobnie jak w moim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 8:07 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
Tak jak kolega wyżej pisze ta po lewej stronie jest od składu mieszanki czyli ile paliwa ma sie dostać do powietrza a ta po prawej to jest od wolnych obrotów

i polecam ci zapoznanie się z http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=7059




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 10:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Rozumiem, jako że nie zależy mi na osiągach mogę maksymalnie wkręcić śrubkę od dawki paliwa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 11:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2011, 20:51
Posty: 104
Lokalizacja: okolice GDA
Pojazd:
Jeżeli wykręcisz ją maksymalnie to nie będzie on działał. Spróbuj ją wykręcić to zobaczysz co się będzie działo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 12:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Sróbkę pod kontem wkręciłem maksymalnie (była przedtem wykręcona 1 obrót) skuter dalej pali na kopa i nie zauważyłem żeby był słabszy czy coś . Czy od tak małej dawki może się coś stać ? Sprawdzę później kolor świecy .


Ostatnio zmieniony 23 wrz 2012, 17:17 przez Wave01, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2012, 19:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:52
Posty: 329
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Czyli jeśli maksymalnie wkręciłem śrubkę to ile bd mi palił ?? v-max 60-65 xD obroty to 1k-1,5k




_________________

KONTO AWARYJNE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2012, 23:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
Spoko my wszyscy jasnowidzy na moje oko 9,5l :mrgreen: śrubka o 1,5 obr drugą reguluj obroty : )




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html


Ostatnio zmieniony 28 wrz 2012, 23:20 przez Mati_kymco, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:52
Posty: 329
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
To jak obstawiasz, ale mniej niż 4L ? :roll:




_________________

KONTO AWARYJNE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2012, 17:39 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Regulacja gaźnika jest po to żeby silnik ładnie pracował ,jak regulowałeś i wadłóg Ciebie bez zmian to raczej nie ,,czujesz" silnika oddaj komuś doświadczonemu do regulacji przy okazji niech zobaczy wielkość dyszy może da się wsadzić mniejszą da to większą oszczędność




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy