Dzisiaj jest 01 gru 2024, 0:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 gru 2010, 16:44 
*

Rejestracja: 07 maja 2010, 21:31
Posty: 143
Lokalizacja: KliKaSz ?
Pojazd:
Witam !

tak jak w temacie ...
Mam TT i potrzebuje dobre dobrych (potrzebych czesci do StunT


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 16:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
krL.^^ pisze:
potrzebuje dobre dobrych (potrzebych czesci do StunT

Czyli? Napęd? Coś do regulacji?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2010, 17:03 
Zbanowany

Rejestracja: 17 sie 2010, 21:59
Posty: 323
Lokalizacja: brać kase?
Pojazd:
krL.^^ pisze:
Witam !

tak jak w temacie ...
Mam TT i potrzebuje dobre dobrych (potrzebych czesci do StunT

Jak masz TT to tak jak byś miał serie, może troszke lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 18:05 
*

Rejestracja: 21 lis 2010, 18:20
Posty: 189
Pojazd:
Załóż wario jakieś np Polini speed control, wtedy to juz powinien bez problemu chodzić ;)
Dobrze ze masz TT bo łapie od niskich, a nie jak niektóre wydechy od średnich .
Życze dobrego gibanka ;] lwg.




_________________

Nie wiesz ? nie gadaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 18:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
paziu777 pisze:
Jak masz TT to tak jak byś miał serie, może troszke lepiej.

Miałeś, że mówisz takie mądrości?
TT ciągnie od dołu, więc do stuntu w sam raz, za nie dużą cene. Przy dobrej regulacji naprawdę ładnie chodzi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 18:44 
*

Rejestracja: 07 maja 2010, 21:31
Posty: 143
Lokalizacja: KliKaSz ?
Pojazd:
Falcao, jezeli mozesz to napisz jak wyregulowac jakmi czescami pod stunt. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 19:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Mógłbyś się zaopatrzyć w gaźnik 17,5 :)
Centalka Hebo niebieska/czarna. I jakieś pośrednie sprężynki sprzęgła.
Rolki w tej chwili jakie masz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Boże, a mieliście kiedyś TT ? Oczywiście, lepiej sprawuje się w zakresie niskich prędkości obrotowych od np. Stage6 Pro Replica, Next-R'ów i innych syfiastych wydechów, ale nie jest to typowy nisko obrotowy wydech. Największy boost daje na najwyższych obrotach (sprawdzane osobiście, mój brat miał Roxa - na koło wyrwać go było trudno, raz się udało jak we dwójke jechaliśmy :D i nawet nie chciane to wheelie było. Ale za to na wysokich obrotach to była poezja, jechało się 80 i nagle rąbnięcie i wyrywał do przodu :D) Najlepszym , że tak powiem setupem do stuntu jest - seryjny, odblokowany wydech, sportowy wariator, ew. sprzęgło + dzwon, cylek 70 (jak już musicie mieć ten 'tuning'), oczywiście membrany lub zawór membranowy + większy gaźnik. I jesteście miszcze.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 6:23 
*

Rejestracja: 07 maja 2010, 21:31
Posty: 143
Lokalizacja: KliKaSz ?
Pojazd:
Falcao, kupilem teraz zestaw stage6

Od 3,5 do 5,0 g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 15:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Wrzuć te 3,5 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 2:43 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
3,8 bo na 3,5 będzie Ci się pasek ślizgał




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 9:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Co mają rolki do ślizgania się paska ?




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 9:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Za ślizganie odpowiada centralna ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 9:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Znaczy oczywiście pośrednio będzie to miało jakiś wpływ, bo silnik wykręci jeszcze większe obroty, a centralka nie będzie tego mogła utrzymać, ale jeżeli ma się tylko troszkę twardszą niż seryjną, to spokojnie będzie można jeździć :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 13:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2008, 17:29
Posty: 155
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Im twardsza spręzyna centralna tym szybciej sprzęgło łapie dzwon i ruszamy a w przypadku rozpedzonym i odpuszczeniu manetki spręzyna twardzsa szybciej wraca w swój stan początkowy




_________________

Gilera Stalker 2002rok

Motorforca 50
Kiera str8 + adapter str8
Wydech Leo Vince ZX
Polini Air Box
Wariator Polini Speed Control
Sprzęgło Metrakit d.107
Dzwon Malossi 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 19:23 
Zbanowany

Rejestracja: 27 lis 2010, 21:25
Posty: 26
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Miałem Leo Vince TT to Żeby ci na gume rwał to potrzebujesz...:
-Rolki 3.5g
-Spreżyna +15%Zielona
-Sprzęgła Czerwone twarde
-Wariator Malossi Multivar
-Podkręć mu wieksze obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 12:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Kotoś się orientuje Kymco S9 do stuntu chcem zrobić posiadam setup
LeoV TT
Polini Speed Control
Sprzęgło Hebo Racing [N]
Cyl MK HM 70
chcem żeby jak najlepiej szedł na koło rolki mam 6.9 ,na sprzęgle sprężynki te twartsze i seryjna centralka :ups:
Skut idzie na koło i spada zaraz może to moja wina ale startuje z ob pow 7 tys
I pytanie jaka centralka i jakie rolki najlepsze ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 13:34 
*

Rejestracja: 21 lis 2010, 18:20
Posty: 189
Pojazd:
Stare DOBRE Przysłowie " Nie maszyna, lecz technika zrobi z ciebie ZAWODNIKA " Pamiętajmy .. !




_________________

Nie wiesz ? nie gadaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 14:03 
Zbanowany

Rejestracja: 27 lis 2010, 21:25
Posty: 26
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
nom cała prawda ...:) albo... Nie moc ,lecz technika robi z ciebie Zawodnika ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 14:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Jeśli dla was TT to zły wydech tzn że nigdy go nie mieliście ;:) Ttka to dobry wydech bardzo ładnie ciągnie od dołu nie ma żadnych dziur i daje vmax i dużo przyspieszenia

Wiec proszę was nie wypowiadajcie się jak nie wiecie :|




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy