Dzisiaj jest 22 maja 2024, 2:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:09 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 17:15
Posty: 69
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
MIMIK przebieg mam trochę ponad 10 tyś. To chyba nie jest źle?? Pisałem ze smugglerem; napisał mi że nie ma airsala racinga do kymco, jest tylko sport... Mnie to się wydaje że racing jest dopiero jak się zrobi porting sporta. Więc nie wiem co robić... Ogólnie to chciałem mieć moc większą niż 8 KM ale na razie bez portingu bo za bardzo kaski nie mam :(
Czyli co ogólnie w tym linku co dałem wcześniej to raczej ściema jest że ma 12 KM??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 23:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Kielon88, Ze sporta z 10km wyciągniesz jeśli taki masz cel. Przebieg jak przebieg właściwie ,roxa miałem 33k i było ok ,w sr po 11k poszedł pierścień.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2013, 14:44 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 17:15
Posty: 69
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Dobra następna sprawa :/ Wczoraj zakładałem sobie airsal 70 (nareszcie :twisted: ) , wszystko ładnie pięknie całe kymco rozebrane a tu się okazuje że linka gazu oryginalna kymco nie pasuje do gażnika 19 dellorto !! Czy miał ktoś doczynienia z takim przypadkiem?? Chodzi mi oto czy da się tą linkę jakoś przerobić czy muszę kupić nową ? Jak tak to jaką? Chodzi o kymco super 9.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2013, 16:02 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:19
Posty: 277
Pojazd:
Mnie do 17.5 dellorto dedykowanego do s9 na oryginalny kruciec przykrecany tez nie pasowala , podobno nikomu nie pasuje od razu , trzeba jakis plastik czy cos od seryjnego urwac i sie podpasuje jakos ale dokladnie nie wiem o co chodzi , jak ktos bedzie to sie pewnie wypowie bo duzo osob ma wieksze gazniki w s9.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 1:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
musisz pozbyć się oryginalnego pancerzyka. ściągniesz go po wyrwaniu plastikowego zabezpieczenia. możesz go stopić albo wyrwać. Ja spaliłem :twisted:

Króciec masz na 2 śruby ,wystarczy adapter malossi SF10. Mogę ci sprzedać nawet bo mam wolny i leży. Albo gaźnik na 2 śruby ale są drogie.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 14:25 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 17:15
Posty: 69
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
MIMIK pisze:
Kielon88, Ze sporta z 10km wyciągniesz jeśli taki masz cel. Przebieg jak przebieg właściwie ,roxa miałem 33k i było ok ,w sr po 11k poszedł pierścień.

Ja kupiłem niby racinga 12 KM ale czy to prawda? Zobaczymy jak go w końcu odpale, może dzisiaj się uda :) Tego
LINK

A tą linke już rozkminiłem, zrobiłem tak jak Mimik mówiłeś - DZIĘKI.

Teraz kolejny problem co zrobić z pompką oleju i tą linką od oleju - tą co rozdziela się przy lince gazu? Wiem że trzeba zrobić obieg żeby pompka się nie zatarła ale jakoś dokładniej byście wytłumaczyli; co z czym :?: A i jeszcze przy króćcu nie trzeba nic robić z olejem?
Mimik kryze malossi już mam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 19:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Kielon88 pisze:
Zobaczymy jak go w końcu odpale

Dotrzyj najpierw xd

Kielon88 pisze:
Teraz kolejny problem co zrobić z pompką oleju i tą linką od oleju

najlepiej to wyciągnij całą pompkę i zaślep mocowanie blaszką:P
Linkę po prostu ściągnąć przy rozgałęźniku.

Kielon88 pisze:
A i jeszcze przy króćcu nie trzeba nic robić z olejem?

trzeba zaślepić ten malutki króciec od oleju( ten wypustek na wężyk) żeby nie łapał lewego powietrza. Wymyślisz jakaś zaślepkę albo troszkę silikonem zakleić.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 13:32 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 17:15
Posty: 69
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Kymco złożone :) Przejechałem już :lol: 60 KM i było dobrze nic się nie działo i jak to zwykle w kymco samo z siebie się psuje... Po tych 60 KM to tak kontrolka od temperatury zapala się po przejechaniu ok. 2KM, pompa jest bardzo gorąca i tak chyba ze 3 razy - płyn chłodniczy jest - może coś się mogło tam zapowietrzyć :?:

Druga rzecz z wydechu zaczął kapać olej jak jest rozgrzany :?:

Następna po złożeniu odpalał od jednego kopnięcia, wczoraj podjechałem do kolegi skuter postał z 30 minut i nie chciał odpalić. Wykręciliśmy świece to była czarna, mokra od benzyny i na górze duża ilość oleju - to chyba się nagar zwie. Wyczyściliśmy i odpalił za pierwszym.
W gaźniku jest dysza 95, iglica ustawiona na najmniejszą dawkę paliwa.
Dozownik jest podłączony i do 5l paliwa dolałem 120 ml oleju - może za dużo oleju leje :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 14:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2012, 19:59
Posty: 47
Lokalizacja: małopolska
Pojazd:
Kielon88 pisze:
Dozownik jest podłączony i do 5l paliwa dolałem 120 ml oleju - może za dużo oleju leje :?:
ja bez dozownika tyle leje




_________________

-kupię silnik do wsk 125
-kupię cylek malossi sport 70 obojętnie jaki stan /kymco vitality




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 18:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Kielon88 pisze:
ymco złożone :) Przejechałem już :lol: 60 KM i było dobrze nic się nie działo i jak to zwykle w kymco samo z siebie się psuje...

Nie potwierdzam nie zaprzeczam :D

Kielon88 pisze:
Druga rzecz z wydechu zaczął kapać olej jak jest rozgrzany :?:

Za dużo oleju

Cytuj:
astępna po złożeniu odpalał od jednego kopnięcia, wczoraj podjechałem do kolegi skuter postał z 30 minut i nie chciał odpalić. Wykręciliśmy świece to była czarna, mokra od benzyny i na górze duża ilość oleju - to chyba się nagar zwie. Wyczyściliśmy i odpalił za pierwszym.
W gaźniku jest dysza 95, iglica ustawiona na najmniejszą dawkę paliwa.
Dozownik jest podłączony i do 5l paliwa dolałem 120 ml oleju - może za dużo oleju leje

No właśnie ,ja dolewałem na docieraniu przez 200km 40ml oleju i seryjny dozownik miałem. To rozwiąże problem ,lej mniej oleju :<




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 19:08 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 17:15
Posty: 69
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Mimik ale to 40 ml na 5L czy na cały bak? A później po docierce to też już troszkę mniej dolewałeś czy tyle samo dla pewności?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 21:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Kielon88, 8ml na litr dolewałem czyli 40 na 5l. Docierałem 250km potem na początku dolewałem tam "nakrętkę" do baku a potem to już samo paliwo.(oczywiście jeżeli ma się dozownik)




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy