Dzisiaj jest 28 lis 2024, 14:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 mar 2015, 21:15 
*

Rejestracja: 16 kwie 2013, 10:55
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Ludix Snake
Witam.
Posiadam gaźnik naraku 17,5 - odpowiednik dellorto PHVA
Ostatnio zmieniałem na dysze 96 ponieważ 92 była za mała i na max gazie nie przyspieszał tylko trzeba było odjąć gazu.
I oczywiście pięknie go wyregulowałem. Śmigał pięknie vmax wzrósł itp.
Dziś rano również po czym po południu odpalił: przejechałem około 10 km zaczął się lekko dlawic i chyba go zalało bo zgasł i przez 10 minut nie odpalał.
W końcu odpalił i POTWORNIE dymił. Śrubę od mieszanki musiałem wykręcić dodatkowo o 2 pełne obroty
Żeby zaczął normalnie pracować. W sumie teraz mam wykręconą o 6,5 brotu.
Co mogło takiego się nagle stać? Co sprawdzić? Jutro sporo jazdy i wolałbym bez niespodzianek.

Dzięki za podpowiedzi.

Ps. Zastanawiam się co mogłoby spowodować nagle zmniejszone zapotrzebowanie na paliwo bo wykręcając śrubę zwiększyła się ilość powietrza w mieszance. Co ważne gdy po zdarzeniu wykręciłem świecę była czarna - po tych 2 extra obrotach jest znowu kawka z mleczkiem.




_________________

Airsal T6 70, Laser x-pro, naraku 17,5 , multivar :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy