Dzisiaj jest 18 lut 2025, 15:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 21:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
karol159620 pisze:
Chodzisz do szkoły żeby się uczyć,


to czego uczą w szkołach wiedziałem dawno
karol159620 pisze:
Nie wiem czemu grasz takiego specjalistę


moją wiedzą bym cie zabił dobił zakopał i wystrzelił w kosmos , jak masz co do tego wątpliwosci to wal pw. a nie tu mi coś sugeruj

karol159620 pisze:
EDIT: Docieranie – proces wzajemnego dopasowania się wszystkich części mechanicznych na skutek użytkowania.


ja napisałem co wiedziałem ty wkleiłeś to co ci w internecie wyskoczyło . :roll:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 mar 2012, 21:39 przez marcinek, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 6:49 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
marcinek, no dobra. Nie kłócę się. Jak czegoś nie będę wiedział to napiszę do ciebie.
marcinek pisze:
ja napisałem co wiedziałem ty wkleiłeś to co ci w internecie wyskoczyło .

przecież napisałem że docieranie to nie pałowanie i nie przegrzewanie :roll:
Dopiero później zrobiłem edit, i napisałem to co w internecie wyskoczyło :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 16:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Witam , może lepszą rzeczą zamiast szlifu i tłoku można kupić cylinder tec ? wyjdzie mniej więcej tyle samo , ponoć ma trochę lepsze osiągi ale nie o to mi chodzi tylko o wytrzymałość jakie macie zdanie o tej firmie ? Link http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 2764.bhtml




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 16:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
FiliPrO pisze:
ponoć ma trochę lepsze osiągi ale nie o to mi chodzi tylko o wytrzymałość


po tec eco sie tego nie spodziewaj. Lepszą opinie miały Tec HQ i podobno faktycznie były lepsze osiagi i wytrzymałość




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 16:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
a sądzisz że by pochodził parę sezonów ? ( fundusze narazie małe ale jak sprzedam koła crossowe to kupię )




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 16:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
FiliPrO, pare sezonów . hm zalezy ile kilometrów robisz w sezonie . jeden zrobi 1000 inny 10 000 . ale myśle że te 10 000 km powinien wytrzymać jak bedziesz dbać to na pewno




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 16:41 przez marcinek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 16:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Ja na sezon ? :) 5-6 k ale ten co teraz bd ma być dosyć ambitny :)) Pozdro




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Co sądzicie o cylindrze ToP 50cc ? mam do kupienia za 50zł do szlifu . Ile ma mocy ?




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 18:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
FiliPrO pisze:
Co sądzicie o cylindrze ToP 50cc ?
Miałem takiego tylko ,że 70ccm. Dobry jest bo zawsze szlif zrobisz.Ciekawe tylko czy ma na tyle materiału ,żeby się dało go zrobić.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
dlatego sądzę że nie będę ryzykował wezmę nowego Teca




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 15:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
FiliPrO pisze:
dlatego sądzę że nie będę ryzykował wezmę nowego Teca
Tzn jak ma średnice 40.3 to znaczy ,że nie miał jeszcze robionego szlifa i wtedy nic nie ryzykujesz.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 21:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
cześć sory że odkopuje ale czy to jest możliwe jak nie stracił mocy że pierścienie dzwonią ?




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 21:17 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
moze Ci lozysko igielkowe dzwoni...pierscienie raczej watpie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 21:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jeśli nie ma szczelin w rowkach na tłoku to nie powinny. Jak wyżej, może to być łożysko tłoka lub w skrzyni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 22:08 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
A tak apropo docierania...dociera sie na spokojnie na ok.pol mnetki i do polowy obrotow...bez zadnego zmieniania obrotow przez ok 500km(zeliwny cylinder).Podobno gdy jezdzisz na stalych obrotach to ci sie progi na cylindrze robia...progi sie robia,owszem ale po znacznym zuzyciu silnika a nie po docieraniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 14:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
bez zadnego zmieniania obrotow

chory jesteś nie mąć w głowie

docieraj tak zobaczymy ile będzie miał mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 15:30 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
skok tloka jest ztay i nie zmienia sie w zaleznosci od obrotow chyba,ze masz gomowy korbowod...wiec nie widze sensu w zmienianiu obrotow.Jesli na dotarciu bedziez jezdzil na wysokich obrotach to tylko sie przytrze i bdzie mial mniej mocy.Docieralem juz tak 2 cylindry i jakos mocy mialy duzo i progow tez zadnych nie mialy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 17:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
2T dociera się na zmiennych obrotach, w zakresie rezonansu. Gdybyś docierał na jednostajnych to zrobi się próg na cylindrze przez co będzie słabszy. Żeliwo wystarczy docierać 250 km. Docierałeś silniki w starszych motorach, czy bardziej wysilone?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 18:27 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2012, 18:40
Posty: 89
Pojazd:
docieralem w zakresie obrotow rezonansowych.Zgodze sie nawet z tym zeby docierac na zmiennych obrotach.ale nie wiem jak mozna dac w piz@@e na dotarciu tak jak pisza niektorzy "fachowcy".na zmiennych obrotach ale pod malym obciazeniem i i max do tych 3/4 obrotow i nie wiecej niz na polowe gazu.Chociaz ja tam obrotow zbytnio nie zmienialem jezdzilem normalnie tylko ze na pol gazu i mniej wiecej do polowy obrotow.Docieralem tylko swoja am6-tke na serii i 80-tke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 20:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
a gdzie ja napisałem o pałowaniu

to ty wysokczyłes na poczatku trzymając sie kurczowo że bez żadnego zmieniania obrotów

nagle piszesz całkowicie coś innego

niepotrzebny chaos powodujesz tylko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy