Dzisiaj jest 26 lut 2025, 22:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Magneto....
Post: 05 lut 2010, 14:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Siema ktoś wytłumaczy jak to wyjąć? ;]
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 15:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 20:35
Posty: 35
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
No będzie trzeba odkręcić to śrubę pneumatem :)




_________________

Peugeot Zenek Custom :D
- silnik ze Speeda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 16:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
No i koniecznie ściągacz do magneta...




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
To po odkręceniu śruby po środku jeszcze nie zejdzie? trzeba ściągacz? a ma może ktoś jakiś patent na tę śrubę? bo pneumata nie mam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 10:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
Ja zawsze wkładałem coś w magneto i blokowałem o podstawę zapłonu i normalną grzechotką. Po odkręceniu potrzebny jest ściągacz...




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 10:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
grisza18mistrz pisze:
Ja zawsze wkładałem coś w magneto i blokowałem o podstawę zapłonu i normalną grzechotką. Po odkręceniu potrzebny jest ściągacz...


Jak możesz zaznacz na tej fotce co wyżej podałem jak blokujesz te magneto. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 15:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
U mnie w piaggio jest troszeczke inne i ma wycięcia że mogę włożyć np. śrubokręt. A w twoim wypadku pozostaję zapchać skuter do najbliższego warsztatu mechanicznego niech odkręcą Ci to pneumatem, a ściągacz już masz?




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
grisza18mistrz pisze:
U mnie w piaggio jest troszeczke inne i ma wycięcia że mogę włożyć np. śrubokręt. A w twoim wypadku pozostaję zapchać skuter do najbliższego warsztatu mechanicznego niech odkręcą Ci to pneumatem, a ściągacz już masz?


Ściągacz mam,nie taki kupowany tylko robiony samodzielnie ;] a z popchaniem do warsztatu odpada bo silnik już cały wyjęty,bez koła i tylko został jeszcze taki kabelek co za magneto idzie i muszę to odkręcić żeby odłączyć ten kabelek bo nic nie zrobię przy silniku jak będzie pod skuterem cały czas xD jak magneto odkręcę to już silnik na bok będę mógł wziąć i zrobić przy nim co trzeba....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 15:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Nie wiem jak wygląda ten kabel który cię tak dręczy, ale jeśli to jest mały, jednożyłowy i nie jakiś skomplikowany kabel to może łatwiej go przeciąć, a później zlutować i dokładnie zaizolować, niż rozgrzebywać magneto, żeby sobie silnik oddzielić. Tylko że właśnie nie wiem jaki to kabel, bo jeżeli masz tam kilka żył i cały jest jakiś dziwny to go nie ruszaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 9:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
David95Tkr pisze:
Nie wiem jak wygląda ten kabel który cię tak dręczy, ale jeśli to jest mały, jednożyłowy i nie jakiś skomplikowany kabel to może łatwiej go przeciąć, a później zlutować i dokładnie zaizolować, niż rozgrzebywać magneto, żeby sobie silnik oddzielić. Tylko że właśnie nie wiem jaki to kabel, bo jeżeli masz tam kilka żył i cały jest jakiś dziwny to go nie ruszaj.


Jest dosyć gruby w gumowym oplocie ale wolę go lepiej nie przecinać xD jakoś dam radę z kolegą to odkręcić.. :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 13:57 
*

Rejestracja: 12 maja 2009, 15:21
Posty: 81
Pojazd:
Ale przecież możesz ten przewód odłączyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 14:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
jackyy pisze:
Ale przecież możesz ten przewód odłączyć.


Tak,ale żeby go odłączyć to najpierw trzeba magneto zdjąć bo on idzie do cewek chyba.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 14:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 21:46
Posty: 272
Pojazd:
No dokladnie ... to jest przewód od cewek ... on chyba wychodzi z magneta taką gumką ....

To właduj silnik w bagażnik ... i podjedź do wulkanizacji albo jakiegos mechanika :)




_________________

Pal gume a nie dusze!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 20:51 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Nie rozumiem, w czym ci ten kabel przeszkadza ? Przecież on jest wtyczką podłączony. Wyciągasz kabel z wtyczki i tyle. Później będziesz musiał sie je*** z założeniem klina i w ogóle... No ale jak chcesz.

Upominam:
Raz jeszcze użyjesz bluzga i leci ostrzeżenie !

raggaman555




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm


Ostatnio zmieniony 08 lut 2010, 11:54 przez kylo93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 21:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 21:46
Posty: 272
Pojazd:
No dokladnie .. kabel który idzie z magneta podłączany jest wtyczką po prawej stronie ramy ...




_________________

Pal gume a nie dusze!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 9:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Janke's pisze:
No dokladnie .. kabel który idzie z magneta podłączany jest wtyczką po prawej stronie ramy ...


Ok dzięki. :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 14:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 21:46
Posty: 272
Pojazd:
Spoko ..

Polecam sie na przyszłość ;d xd :mrgreen:

Pozdrawiam Jankes :P




_________________

Pal gume a nie dusze!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 16:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Odświeżam temat ;p mój ściągacz nie zadziałał,odkręciłem śrubę ale ściągnąć już nie mogę może ma ktoś jakiś pomysł jak to wyjąć bez specjalnego ściągacza?....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 20:13 
*

Rejestracja: 12 maja 2009, 15:21
Posty: 81
Pojazd:
A czemu twój nie działa? Wiesz w ogóle jak się z niego korzysta? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 20:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
jackyy pisze:
A czemu twój nie działa? Wiesz w ogóle jak się z niego korzysta? :)


Ja nie mam takiego profesjonalnego tylko taki z kawałka blachy robiony,ale niestety blacha choć miała z 4mm grubości gięła się i nie wyciągnęła koła....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy