Dzisiaj jest 06 cze 2025, 23:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 10:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:38
Posty: 101
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
gmitrajt01 wszystko ładnie napisałeś : ) tylko że im wiecej osób pytam tym wiecej osó podaje model swiecy każdy mówi ze oooo najlepsza i ja nie wiem komu ja mam werzyc : D inny kolega mi mowił że najlepsza bd BPR7HS i ja nie wiem ;/
a centralna fakt faktem ulegnie zmianie : ) nie wiem jeszcze na jaką moze malossi 15 bo kolega ma akurat na handel to mu dam te 10zł i się zobaczy.




_________________

padaczka sprzedana : )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 12:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Jak malossi sprężyne to na pewno nie białą, żółta będzie odpowiednia. A model świecy załóż taki jak pisalem bo do mocniejszych cylindrów zakłada się świece o wyższej ciepłocie(?) czyli o wyższym numerku. Np. do wysilonego Airsala Alu ma być świeca B9, bo np. na B7 z cylindra nie byłoby odpowiednio odprowadzane ciepło i kiedyś czytałem taki wątek był o świecach i niektórym się cylinder uszkodził od złej świecy głównie o zbyt niskiej ciepłocie, nie mówiąc jak był za długi gwint.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 13:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:38
Posty: 101
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
BR8HS czyli ta bd najlepsza do mojego cyla z tego co mówisz : )
no dobra to jade zaraz kupię i się okaże czy bd coś lepiej czy nie ;D
a co do sprężyny to ja wiem że biała 7% była by ciut przy miekka : )




_________________

padaczka sprzedana : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 15:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
to wina regulacji napędu, a raczej jego braku. Żadna świeca, palić palie dobrze nie przerywa więc co ma do tego świeca? na podnóżce on Ci się wkręci momentalnie na obroty jak masz gaźnik wyregulowany. Ja mam tak samo u siebie jak Ty, start ładny a później gorzej niż na 50. Ale to dlatego bo napędu w ogólnie regulowałem jeszcze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 17:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:38
Posty: 101
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
nie wiem kupiłem świeczke b8hs może bd dobra : )
a co do napędu to wsadze twardszą centralkę i sie zobaczy : )




_________________

padaczka sprzedana : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 19:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
B8hs a BR8HS to duża różnica, to R oznacza że jest dedykowana to wysokoobrotowych silników 2suwowych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
adamekk pisze:
nie byłem jeszcze w sklepie...ale tą poprzednią świece która w 50cc bardzo dobrze się sprawowała zamontowałem...tylko że ona jest z tym dłuższym gwintem wiec zastosowałem podkładkę która nie pozwalała na wkręcenie się świecy do końca...tym sposobem jest ona w odpowiednim miejscu : )
ALE to raczej dużego efektu nie dało ;/.....chociaż....jak od samego dołu dam dużo gazu to jest taki moment przy 5km/h ze się masakrycznie wkręca i ciągnie ostro :D ale od razu puszczam gaz bo jednak fakt faktem przejechałem na tym cylu dopiero 23km a później przy wyższych prędkościach rzędu 30-40 gdy daje więcej gazu to słabiutko idzie...nie wiem może powinien się dotrzeć i dopiero bd moc.. : )


Miałem to samo przy Malossim Sporcie 70. Na rolkach 9g w Multivarze miałem ładny przypał od 0 do np. 50, ale jak już dodałem gazu od 30 to przyspieszał jak seria. Dałem rolki o wadze 6g i problem znikł.




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:38
Posty: 101
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
tylko że ja już teraz mam rolki 6g : D

żaaal ;/ kurna to co ? wymienić tą świecę? bo u mnie na pewno będą wysokie obroty ;/




_________________

padaczka sprzedana : )


Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 20:43 przez adamekk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 21:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
świecy nie wymieniaj tylko napęd wyreguluj. To nie need for speed że kupisz części i masz osiągi lepsze:P musisz to wyregulować. Kup Hebo +60 i +90, rolki przedział od 3,5g do 5,5g ewentualnie te 6g co masz będą dobre do +60. Sprężynki sprzęgła kup uniwersalne hebo niebieskie, praktycznie prawie zawsze idealne są.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 21:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:38
Posty: 101
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
jeśli chodzi o napęd to tylko centralka reszta jest ok bo mam niebieskie hebo sprężynki a rolki te bd ok : )
a co do regulacji to ja to ogarnę w 50cc miałem idealnie wyregulowane : ) metoda prób i błędów ale jak się już ma trochę pojęcia o tym to wystarczy się przejechać i się czuje czego brak czy się pasek ślizga czy dziury w przyspieszeniu itp : )
dam rade ;)




_________________

padaczka sprzedana : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
ja też miałem pod 50 idealnie wyregulowane i jak włożyłem tylko hebo manstona i gaźnik 21mm to jest słabszy niż na 50, dobry start (manetka do połowy i jak ruszam to nie da się tak aby nie rzucało śniego na conajmniej 2-3m do tyłu:D) ale później to już lipa, słabo przyspiesza itd. dziury




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 22:55 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
sebagbw pisze:
B8hs a BR8HS to duża różnica, to R oznacza że jest dedykowana to wysokoobrotowych silników 2suwowych


I po co wprowadzasz go w błąd ? Jak nie wiesz to po co piszesz ?

Litera R oznacza że świeca ma w sobie opornik przeciwzakłóceniowy a nie , że jest dedykowana do wysokoobrotowych 2T.

Winna tego złego przyspieszania jest z pewnością brak regulacji napędu.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo


Ostatnio zmieniony 24 gru 2010, 12:39 przez marcin9440, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 10:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:38
Posty: 101
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
hmmmmmm CZYLI morał z tego co powiedział Marcin jest jaki ;>?
bd dobra ta swieca czy nie ?
bo już nie wiem chyba dobra ; )




_________________

padaczka sprzedana : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 12:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Cytuj:
Litera R oznacza że świeca ma w sobie opornik przeciwzakłóceniowy a nie , że jest dedykowana do wysokoobrotowych 2T.
i co mu po tym że ma tam ten opornik? myślisz że rozumie coś z tego? fakt jest taki że jest ona wytrzymalsza dużo od tej bez R. Czyli do 2T idealna,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 12:43 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
sebagbw pisze:
co mu po tym że ma tam ten opornik? myślisz że rozumie coś z tego? fakt jest taki że jest ona wytrzymalsza dużo od tej bez R. Czyli do 2T idealna,


Wytrzymalsza bo nie ma opornika ? Ciekawa teoria , opornik jest tylko odpowiedzialny za to aby nie było zakłóceni nic więcej.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 12:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
marcin9440, ten chłop ma racje ;D Słuchajcie Go a znajdziecie i będzie wam dane !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:38
Posty: 101
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
haha tak zrobimy mistrzu Marcinie xd




_________________

padaczka sprzedana : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 15:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
marcin9440 pisze:
sebagbw pisze:
co mu po tym że ma tam ten opornik? myślisz że rozumie coś z tego? fakt jest taki że jest ona wytrzymalsza dużo od tej bez R. Czyli do 2T idealna,


Wytrzymalsza bo nie ma opornika ? Ciekawa teoria , opornik jest tylko odpowiedzialny za to aby nie było zakłóceni nic więcej.
wiem na swoim przykładzie że tak jest. Dodatkowo jak kupowałem świece w sklepie to mi tak tłumaczył gość i miał racje. Dał mi świece zamiast BR7ES, B7ES bo innej nie miał ale pow że ona mi długo nie wytrzyma przy 2T, i miał racje. Zamówiłem BR7ES i działa o wiele lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 16:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2010, 14:38
Posty: 101
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
aha wiec to tak : )
no ok rozumiem czyli głównie trwałością sie różnią : )
ale długo nie wytrzymała tzn ile? tydzien, miesiąc, sezon?
żebym chociaż na niej dotarł cyla ;/
a później bd się bawił w regulacje i tego typu sprawy :)




_________________

padaczka sprzedana : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 16:50 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Cytuj:
wiem na swoim przykładzie że tak jest. Dodatkowo jak kupowałem świece w sklepie to mi tak tłumaczył gość i miał racje. Dał mi świece zamiast BR7ES, B7ES bo innej nie miał ale pow że ona mi długo nie wytrzyma przy 2T, i miał racje. Zamówiłem BR7ES i działa o wiele lepiej.


Jeździłem na takiej większość czasu i nie było żadnego problemu.

Świeca wytrzyma normalnie bo dużej różnicy to aż tak bardzo nie robi. :<




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy