Dzisiaj jest 05 gru 2024, 2:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 20:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
piotrek23 pisze:
przeczytaj ten art co podałem wyżej dokładnie. Takim docieraniem z podanymi prędkościami jest bezsensu ponieważ gazy muszą wywierać duże obciążenie na pierścienie żeby równomiernie się dotarły a więc trzeba dawać w palnik czyli zabawa manetą. A takim docieraniem jak wyżej polecają to zrobisz tylko przedmuchy na pierścieniach i poniżej pierścienia będzie nagar.


jedyna sensowna wypowiedz w tym temacie.


Widział ktoś z was kiedyś jak obciążają na hamowni motocykle przy docieraniu ? 2 godziny i silnik idealnie dotarty. Waszą gładką jazdą to wy tylko krzywdę sobie robicie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 21:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
skolsik13,
x2.



1. Zawsze trzeba rozgrzać silnik.
2. Falować manetką
3. Nie dać silnikowi się przegrzać.


Szczerze to ja docieram że rozgrzeje silnik i go obciążam i na żeliwie robię maks 400-450km

Amelinium docierałem na prawie full manecie i jak troche temp szła w góre to puszczałem gaz i jechałem 40-50km/h.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
A docierka na mineralnym ? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 21:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Wariat492, full syntetyk




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 21:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Wojtiii2, Ale ty masz jakieś dziwne teorie, nawet jak kupiłem stretrace to pisało:
Cytuj:
Podczas pierwszych 250-300 km silnik nie powinien chodzić na maksymalnych obrotach i nie należy wykorzystywać maksymalnej mocy (nalezy używać 3/4 gazu) Silnik powinien być używany na maksymalnych obrotach dopiero pod koniec docierania tzn. po przebiegu 250-300km

A nie ty jakieś teorie tworzysz żeby stał 30 minut na wolnych obrotach, czy żeby jeździć 30 czy 40 km/h :lol:
Cytuj:
Po założeniu cylindra , skuter .powinien chodzić na wolnych obrotach .. Tutaj już zauważyłem .. takich typków jak ty , którzy kupili nowy Cylinder i odrazu w pizde .. i

To proste że nowego cylka nie można od razu cisnąć ale bez przesady żeby też od czasu do czasu nie przycisnąć.
Wojtiii2 pisze:
po zrobieniu 50 km , możesz już troszkę więcej , np 40 km/h , jedziesz 40 km/h , i zaraz jedziesz 30 km/h , przyśpieszasz lekko do 45 , i tak w kółko .. Staraj się nie

ha ha aż się uśmiałem 40, 30, 45 to prawie różnicy nie ma :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Szczerze? Jak widzę co niektóre posty to śmiać mi się chce. Ja polini sporta 70 docierałem na ostro może z 350km... Rozgrzenie przed jazdą + olej z dozownika + dodatkowe 5ml/1l (teraz dolewam 2ml/1l), moja jazda polegała na rozgrzaniu silnika i dalej... Ogień!
Bawiłem się manetką - od 40 - 80 predkosci, czasem nawet ile fabryka dała i co? Na początku nie mogłem ukręcić rozrusznikiem, teraz jest to samo - tz. kręci ale hłe,hłe :P Manometr mam już prawie zrobiony kwestia kilku dni i powiem jaki wynik. V-max na arrow compres - 115 licznikowe, z carenzi tr9 racing 130 licznikowe (wiadomo licznik w sr lubi kłamać - realne +110 :P), reszta w moim temacie




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 21:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Wariat492, tak jak napisał Maciek1997, możesz też na półsyntetyku. Mineralny nie jest wskazany do nowych cylindrów




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 21:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Zwol4, Ja podobnie jak ty na streetrace i jak na razie jest idealny, a nie żeby go trzymać te 45 km/h :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2013, 16:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Widzę, że trzeba wytłumaczyć jeszcze kewstie oleju. Mineralny dobrej jakości jest jak najbardziej wskazany przy docieraniu gdyż ma on zapewnić smarowanie silnika, ale też nie ograniczać ścierania pierścieni jak to robi olej Full syntetyczny. W samochodach stosuje się na nowy silnik olej mineralny a gdy oleju coraz bardziej ubywa bo silniczek lubi sobie wypić to wlewamy pół-syntetyczny az dojdziemy do full syntetyku. Tak samo jest z silnikami 2t. Najpierw stosujemy olej który zapewnia smarowanie i pierścienie ładnie bez przeszkód się układają.

Skuter powinniśmy docierać na mineralnym lub poł syntetycznym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy