Dzisiaj jest 05 gru 2024, 1:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2013, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
Jak docierać ?

Ja myślę że:
1. Rozgrzać minutę przed jazdą.
2. Ostro startować aby się pierścienie ułożyły.
3. Prędkość:
0km-200km - Max 45 km/h
200km-500km - Max 55 km/h
500km-800km - Max 65 km/h
800km-1000km - Max 75 km/h
4. Sprinty krótkie po 10 sec.
5. Nie przegrzać dać odpocząć po iluś km ok 20-30 min.


I Pytanie jaki olej lać ?
I czy dobry sposób docierania :D

I czy można docierać na seryjnym filtrze przerobionym na gaźnik 19mm ?

//Kumpel mi powiedział że warto założyć tulejkę blokującą wariator która mi bd ograniczała prędkość ale nie obroty ^^


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:36 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
ja docieram malossi sport p/g lc w instrukci masz czas docierania 45min dzisiaj cylindry są bardzo dobrze dopasowane wiec tylko ostra jazda w granicach rosadku pozwala na prawidłowe dotarcie olej polecam pół syntetyk ja 100km pierwsze bardzo go oszczedzałem ale czasami dałem ostro w palinik przez chwile teraz robie 121km docierania i nawet pomykam 80km przez chwile 100km jeśli masz lc możesz sobie na to pozwolić ale jak masz ac to niestety nie za bardzo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
Ac ac :D Booster <3

Ja już nie wiem jak docierać bo wszędzie co innego ;o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
nie docieraj tak. Rozgrzewasz silnik i zabawa manetką w całym zakresie obrotów. Dajesz gazu i stopniowo ujmujesz żeby było odpowiednie smarowanie. Swojego docierałem na ostro. Mam go od sierpnia 2012 i ostatnio robiłem przegląd w żadnym miejscu nawt pierwszy pierścień nie przepuszcza ogólnie wygląda tłok i cylinder jak nowy oprócz denka tłoka

Przeczytaj to http://forum.scigacz.pl/post-33245.html&highlight=


Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, 21:43 przez piotrek23, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
I kolejny szum.. Ostro czy powoli ? Zabawa Manetką wiem.. A co z pozostałymi pytaniami ? :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Też jestem za ostrzejszym docieraniem ale w granicach rozsądku.jezdzij tak do 60 przez pierwsze 100 km potem możesz już i do 70.ale pamietaj jezdzij na różnych obrotach a i tak co 2-3 km daj mu tak pełną manete na ok 10s. Takim docieraniem osobiście dotarłem 2 motory i było git koledze któremu robiłem remont silnika też kazałem tak docierać i teraz też jest zadowolony z osiagow i kompresji.


Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, 21:49 przez Sr-ka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
Każdy inaczej odpowiada dlatego, że istnieją 2 różne sposoby docierania 2 różnych cylków- Aluminium oraz Żeliwo, akurat Malossi Sport to żeliwo i to należy docierać dłużej jak 350 km, żeliwo nie dociera się tak ostro jak aluminium, ale zabawa manetką wskazana. Takie moje zdanie i zresztą wielu ludzi.




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:54 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
Sr-ka, ja po 130km takiego docierania mam kompresie prawie 11barów sprawdzane 2 manometrami z ac musisz bardziej uważać a olej polecam motul pół syntetyk ostre docieranie w granicach rozsądku a będziesz zadowolony z kompresji i mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 22:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
Czyli zabawa manetką i sprinty w granicach rozsądku.. ;p Dotre go do 800-1000 km zeby było git :D

A z tym filtrem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 22:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Jak bedzie dało rade wyregulowac gaznik to owszem jezdzij.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
oby się dało bo stożka za chiny nie chcę ;p


Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, 22:30 przez Wariat492, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 5:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2010, 19:01
Posty: 125
Pojazd:
Wariat492, Ostatnio Docierałem ten Cylinder .

Ktoś pisał wyżej
,,ostrzejszym docieraniem,, .. A potem zdziwiony bo problem tłok puchnie lub nie wiadomo co ..

Powiem Ci jak ja docierałem mój 2 cylinder :

Olej : 4 litery - 100 ml oleju / Olej Stihl ( Polecam ten olej , jest to olej to wysoko obrotowych silników

Pierwsze odpalanie :

Skuterek chodził około 30 min . na wolnych obrotach ..

Potem przerwa , i znów chodził około 20 min.

Przejechanie pierwszych kilometrów 0-50 km ( Najważniejsze)

Pierwsze kilometry "!!" Nie słuchaj prosze tych panów co Ci powiedzieli wyżej .

od 0-50 km , jezdzij wolno czyli , 20 - 50 km

i dużo postojów :)

po zrobieniu 50 km , możesz już troszkę więcej , np 40 km/h , jedziesz 40 km/h , i zaraz jedziesz 30 km/h , przyśpieszasz lekko do 45 , i tak w kółko .. Staraj się nie jechać ciągle jedną prędkością . docieraj sobie tak skuterek do około 300 km , potem przyśpieszaj do 60 .. , jezdzij już trochę szybciej . ale jeszcze nie full . od czasu do czasu możesz przeciągnać do 80 , ale puścić . docieraj max 500 km. Nie wiecej .

:wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 6:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
Wojtiii2, Ale słuchaj nie chodzi o to że ostro tylko trzeba ruszać szybko i zrywnie i jakieś sprinty robic.. Muszą się pierścienie ułożyć i wciąć ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 6:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
przeczytaj ten art co podałem wyżej dokładnie. Takim docieraniem z podanymi prędkościami jest bezsensu ponieważ gazy muszą wywierać duże obciążenie na pierścienie żeby równomiernie się dotarły a więc trzeba dawać w palnik czyli zabawa manetą. A takim docieraniem jak wyżej polecają to zrobisz tylko przedmuchy na pierścieniach i poniżej pierścienia będzie nagar.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 11:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Docieraj max 400-500 km, po rozgrzaniu spokojnie ruszaj i jak juz bedzie optymalnie nagrzany to wachluj manetką




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 13:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
po co filozofować. docierać jak każdy inny ... mają dzieci problemy ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 14:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Wojtiii2, Ta z predkoscią 30 km/h może odrazu 5km/h.30minut na wolnych obrotach bez przerwy puknij sie w głowe jaką to musiało miec temterature szczególnie LC a i 50 minut na wolnych obrotach to człowieku ty bys juz przejechał z minimum 20 km.I ja sie pytam ciebie gdzie tu są różne predkosci piszesz nie z jedną predkoscią a czym chcemy jechac szybciej to musimy zwiększyc obroty a twój stał ponad 50 minut na jednych obrotach.Takim twoim docieraniem a raczej slizganiem się tłoka po gładzi to można docierac i 1500 km.

P.s pewnie kiedys miałes motorynke która wyciagała te 50-60 km/h to dla niej te 30 km/h to było ok ale nie dla skutera 70 szczególnie sporta.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 18:06 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
jak masz lc to problemu nie widze gorzej bedzie z ac tylko ostre traktowanie pozwoli ci na dobre spasowanie pierścieni z gładzią cylindra jazda powoli nic nie da bo pierścienie za słabo śa dociskane do gładzi i gmp wyrabia sie niżej jeździj normalnie 70km/h tylko jak masz ac rób często przerwy i tyle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2010, 19:01
Posty: 125
Pojazd:
Sr-ka, Puknij to się ty . Widać jaki znawca z Ciebie .. :) Beznadziejny jesteś .

Czyli z tego wynika założysz nowy Cylinder i odrazu w Pizde ? . Mądry jesteś .. bardzo .

Po założeniu cylindra , skuter .powinien chodzić na wolnych obrotach .. Tutaj już zauważyłem .. takich typków jak ty , którzy kupili nowy Cylinder i odrazu w pizde .. i potem problem .. Więc zachowaj swoją durną wypowiedz dla siebie , ja tylko wyraziłem swoją opinie i to wszystko . A mnie twój styl docierania mało co obchodzi ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 20:36 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
na youyube widziałem ostre docieranie skuterów na hamowni kilka przejazdów pod obciążeniem i cylinder idealnie dotarty wiadomo że na wolnych też musi popracować i złapać temperature przed jazdą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy