Dzisiaj jest 09 cze 2025, 0:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2013, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
Jak docierać ?

Ja myślę że:
1. Rozgrzać minutę przed jazdą.
2. Ostro startować aby się pierścienie ułożyły.
3. Prędkość:
0km-200km - Max 45 km/h
200km-500km - Max 55 km/h
500km-800km - Max 65 km/h
800km-1000km - Max 75 km/h
4. Sprinty krótkie po 10 sec.
5. Nie przegrzać dać odpocząć po iluś km ok 20-30 min.


I Pytanie jaki olej lać ?
I czy dobry sposób docierania :D

I czy można docierać na seryjnym filtrze przerobionym na gaźnik 19mm ?

//Kumpel mi powiedział że warto założyć tulejkę blokującą wariator która mi bd ograniczała prędkość ale nie obroty ^^


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:36 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
ja docieram malossi sport p/g lc w instrukci masz czas docierania 45min dzisiaj cylindry są bardzo dobrze dopasowane wiec tylko ostra jazda w granicach rosadku pozwala na prawidłowe dotarcie olej polecam pół syntetyk ja 100km pierwsze bardzo go oszczedzałem ale czasami dałem ostro w palinik przez chwile teraz robie 121km docierania i nawet pomykam 80km przez chwile 100km jeśli masz lc możesz sobie na to pozwolić ale jak masz ac to niestety nie za bardzo




Na górę
 Wyświetl profil GG Tlen  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
Ac ac :D Booster <3

Ja już nie wiem jak docierać bo wszędzie co innego ;o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
nie docieraj tak. Rozgrzewasz silnik i zabawa manetką w całym zakresie obrotów. Dajesz gazu i stopniowo ujmujesz żeby było odpowiednie smarowanie. Swojego docierałem na ostro. Mam go od sierpnia 2012 i ostatnio robiłem przegląd w żadnym miejscu nawt pierwszy pierścień nie przepuszcza ogólnie wygląda tłok i cylinder jak nowy oprócz denka tłoka

Przeczytaj to http://forum.scigacz.pl/post-33245.html&highlight=


Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, 21:43 przez piotrek23, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
I kolejny szum.. Ostro czy powoli ? Zabawa Manetką wiem.. A co z pozostałymi pytaniami ? :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Też jestem za ostrzejszym docieraniem ale w granicach rozsądku.jezdzij tak do 60 przez pierwsze 100 km potem możesz już i do 70.ale pamietaj jezdzij na różnych obrotach a i tak co 2-3 km daj mu tak pełną manete na ok 10s. Takim docieraniem osobiście dotarłem 2 motory i było git koledze któremu robiłem remont silnika też kazałem tak docierać i teraz też jest zadowolony z osiagow i kompresji.


Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, 21:49 przez Sr-ka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
Każdy inaczej odpowiada dlatego, że istnieją 2 różne sposoby docierania 2 różnych cylków- Aluminium oraz Żeliwo, akurat Malossi Sport to żeliwo i to należy docierać dłużej jak 350 km, żeliwo nie dociera się tak ostro jak aluminium, ale zabawa manetką wskazana. Takie moje zdanie i zresztą wielu ludzi.




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 21:54 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
Sr-ka, ja po 130km takiego docierania mam kompresie prawie 11barów sprawdzane 2 manometrami z ac musisz bardziej uważać a olej polecam motul pół syntetyk ostre docieranie w granicach rozsądku a będziesz zadowolony z kompresji i mocy




Na górę
 Wyświetl profil GG Tlen  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 22:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
Czyli zabawa manetką i sprinty w granicach rozsądku.. ;p Dotre go do 800-1000 km zeby było git :D

A z tym filtrem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 22:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Jak bedzie dało rade wyregulowac gaznik to owszem jezdzij.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
oby się dało bo stożka za chiny nie chcę ;p


Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, 22:30 przez Wariat492, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 5:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2010, 19:01
Posty: 125
Pojazd:
Wariat492, Ostatnio Docierałem ten Cylinder .

Ktoś pisał wyżej
,,ostrzejszym docieraniem,, .. A potem zdziwiony bo problem tłok puchnie lub nie wiadomo co ..

Powiem Ci jak ja docierałem mój 2 cylinder :

Olej : 4 litery - 100 ml oleju / Olej Stihl ( Polecam ten olej , jest to olej to wysoko obrotowych silników

Pierwsze odpalanie :

Skuterek chodził około 30 min . na wolnych obrotach ..

Potem przerwa , i znów chodził około 20 min.

Przejechanie pierwszych kilometrów 0-50 km ( Najważniejsze)

Pierwsze kilometry "!!" Nie słuchaj prosze tych panów co Ci powiedzieli wyżej .

od 0-50 km , jezdzij wolno czyli , 20 - 50 km

i dużo postojów :)

po zrobieniu 50 km , możesz już troszkę więcej , np 40 km/h , jedziesz 40 km/h , i zaraz jedziesz 30 km/h , przyśpieszasz lekko do 45 , i tak w kółko .. Staraj się nie jechać ciągle jedną prędkością . docieraj sobie tak skuterek do około 300 km , potem przyśpieszaj do 60 .. , jezdzij już trochę szybciej . ale jeszcze nie full . od czasu do czasu możesz przeciągnać do 80 , ale puścić . docieraj max 500 km. Nie wiecej .

:wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 6:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 12:46
Posty: 399
Lokalizacja: Kraków.
Pojazd:
Wojtiii2, Ale słuchaj nie chodzi o to że ostro tylko trzeba ruszać szybko i zrywnie i jakieś sprinty robic.. Muszą się pierścienie ułożyć i wciąć ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 6:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
przeczytaj ten art co podałem wyżej dokładnie. Takim docieraniem z podanymi prędkościami jest bezsensu ponieważ gazy muszą wywierać duże obciążenie na pierścienie żeby równomiernie się dotarły a więc trzeba dawać w palnik czyli zabawa manetą. A takim docieraniem jak wyżej polecają to zrobisz tylko przedmuchy na pierścieniach i poniżej pierścienia będzie nagar.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 11:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Docieraj max 400-500 km, po rozgrzaniu spokojnie ruszaj i jak juz bedzie optymalnie nagrzany to wachluj manetką




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 13:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
po co filozofować. docierać jak każdy inny ... mają dzieci problemy ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 14:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Wojtiii2, Ta z predkoscią 30 km/h może odrazu 5km/h.30minut na wolnych obrotach bez przerwy puknij sie w głowe jaką to musiało miec temterature szczególnie LC a i 50 minut na wolnych obrotach to człowieku ty bys juz przejechał z minimum 20 km.I ja sie pytam ciebie gdzie tu są różne predkosci piszesz nie z jedną predkoscią a czym chcemy jechac szybciej to musimy zwiększyc obroty a twój stał ponad 50 minut na jednych obrotach.Takim twoim docieraniem a raczej slizganiem się tłoka po gładzi to można docierac i 1500 km.

P.s pewnie kiedys miałes motorynke która wyciagała te 50-60 km/h to dla niej te 30 km/h to było ok ale nie dla skutera 70 szczególnie sporta.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 18:06 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
jak masz lc to problemu nie widze gorzej bedzie z ac tylko ostre traktowanie pozwoli ci na dobre spasowanie pierścieni z gładzią cylindra jazda powoli nic nie da bo pierścienie za słabo śa dociskane do gładzi i gmp wyrabia sie niżej jeździj normalnie 70km/h tylko jak masz ac rób często przerwy i tyle




Na górę
 Wyświetl profil GG Tlen  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2010, 19:01
Posty: 125
Pojazd:
Sr-ka, Puknij to się ty . Widać jaki znawca z Ciebie .. :) Beznadziejny jesteś .

Czyli z tego wynika założysz nowy Cylinder i odrazu w Pizde ? . Mądry jesteś .. bardzo .

Po założeniu cylindra , skuter .powinien chodzić na wolnych obrotach .. Tutaj już zauważyłem .. takich typków jak ty , którzy kupili nowy Cylinder i odrazu w pizde .. i potem problem .. Więc zachowaj swoją durną wypowiedz dla siebie , ja tylko wyraziłem swoją opinie i to wszystko . A mnie twój styl docierania mało co obchodzi ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 20:36 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
na youyube widziałem ostre docieranie skuterów na hamowni kilka przejazdów pod obciążeniem i cylinder idealnie dotarty wiadomo że na wolnych też musi popracować i złapać temperature przed jazdą




Na górę
 Wyświetl profil GG Tlen  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...