Dzisiaj jest 03 sie 2025, 20:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2014, 15:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2012, 11:24
Posty: 202
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: Piaggio NRG
Siemka,

Kupiłem okazyjnie po taniości nowego malossiego sporta 70 lc i mam dylemat czy zostawić go czy sprzedać malossiego drożej i kupić motoforce racing 70 lc, ale słyszałem że w motoforce tłoki padają a malossi jednak będzie wieczny. Chodzi mi też o moc bo wcześniej miałem top due plus i się zastanawiam czy jak założe malossiego to nie będzie trochę za mało mocy?

Mój setup:


- Wał Top Racing High-Tech
- Łożyska wału SKF C4
- Wydech Yasuni C16
- Dellorto 21mm PHBG Black Edition
- Zawór membranowy Stage6 Vforce3 by Tassinari
- Króciec ssący Stage6
- Filtr powietrza Malossi E13
- Wariator Stage6 Sport Pro
- Sprzęgło Stage6 Sport Pro
- Dzwon sprzęgła Tec CNC R
- Sprężyna centralna Stage6 medium




_________________

Zapraszam do mojego NRG na kozaku:

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=282869


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 maja 2014, 20:09 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
bzdury sam mam motoforc'a i tłok się ma dobrze a lekko nie ma. DO tego seta się prosi coś mocniejszego :p. Ja mam motoforca przy wydechu c20 i napędzie OR i wyllatuje spod tyłka :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2014, 23:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Źle słyszałeś, te cylindry cieszą się dobrą opinią i są popularne, sam chciałem go wziąć do mojego, tyle, że mam AC i musiałbym jeździć bardzo delikatnie, żeby nie przegrzewać go :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 18:28 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Jakub03 pisze:
Źle słyszałeś, te cylindry cieszą się dobrą opinią i są popularne, sam chciałem go wziąć do mojego, tyle, że mam AC i musiałbym jeździć bardzo delikatnie, żeby nie przegrzewać go :)

ja też AC mam :P a c20 go ładnie kręci i już nieraz trasy po 30 km wytrzymał. i nic sie nie dzieje z nim




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 23:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
30km pałowania, czy normalnej jazdy?




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2014, 15:11 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
30 km jazdy po drodze szybkiego ruchu tak 3/4 manety czasami full jak trzeba było wyprzedzać. Jazda do 100 no czasami do maxa czyli te 120-130. I Cylek się ma dobrze :) tylko fakt że chłodzenie wewnetrznę ma dobre, no i tłok vertexa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2014, 21:17 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
kurde odzyskuję wiarę w ludzi na tym forum słysząc te dwa słowa

kamilsuder23 pisze:
chłodzenie wewnetrznę


:D




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2014, 20:52 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
pypu pisze:
kurde odzyskuję wiarę w ludzi na tym forum słysząc te dwa słowa

kamilsuder23 pisze:
chłodzenie wewnetrznę


:D


jak mniemam to była kpina z tw strony. Ale wytłumacz mi czemu na gaźniku 17,5 cylinder się bardziej grzeje niż na 21. Ja to sobie argumentuje tak że więcej powietrza i więcej chłodnej mieszanki dostaje się do cylindra i to w jakimś stopniu schładza cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2014, 21:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Owszem, jest różnica, składałem ostatnio DT na malince 90 + tłok vertex oraz gaźnik początkowo 17.5mm w chwile osiągała 90*C przy dyszy 110, filtrze stożkowym, po założeniu tec'a BE 21mm i dyszy 90 oraz stożka temp spadła o 12*C, łatwiej było wyregulować, lepiej się wkręcał, silnik był bardziej elastyczny.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2014, 21:35 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
kpina...? czemu niby...? właśnie gadałem na poważnie :P ale w tym forum osaczonym przez gimbaze trudno o to, żeby ktoś wiedział co to jest chłodzenie wewnętrzne... chociażby właśnie przez to, że pakują gaźniki 17,5 małe dysze a później jest płacz bo zatarte xD




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 19:55 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
pypu pisze:
kpina...? czemu niby...? właśnie gadałem na poważnie :P ale w tym forum osaczonym przez gimbaze trudno o to, żeby ktoś wiedział co to jest chłodzenie wewnętrzne... chociażby właśnie przez to, że pakują gaźniki 17,5 małe dysze a później jest płacz bo zatarte xD


To źle to odebrałem, poprostu tutaj jak ktoś coś komentuje to raczej z pogardą, Ja zawsze byłem zdania że lepiej trochę więcej w gaźniku niż za mało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2014, 9:05 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
no ale sam widzisz, że jak masz gaźnik spory to nawet ac jeździ i się nie zaciera itp a inny założy 17,5 a później płacz że cylindry firmy "xxx" są ptak i się zacierają xD




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2014, 15:05 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
kamilsuder23 pisze:
Ale wytłumacz mi czemu na gaźniku 17,5 cylinder się bardziej grzeje niż na 21. Ja to sobie argumentuje tak że więcej powietrza i więcej chłodnej mieszanki dostaje się do cylindra i to w jakimś stopniu schładza cylinder.
No nie do końca to jest prawda co piszesz ,może to trochę pozwoli rozjaśnić temat http://www.skuterowo.com/czy-wiekszy-ga ... ej-paliwa/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2014, 20:13 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
n0ooRt pisze:
kamilsuder23 pisze:
Ale wytłumacz mi czemu na gaźniku 17,5 cylinder się bardziej grzeje niż na 21. Ja to sobie argumentuje tak że więcej powietrza i więcej chłodnej mieszanki dostaje się do cylindra i to w jakimś stopniu schładza cylinder.
No nie do końca to jest prawda co piszesz ,może to trochę pozwoli rozjaśnić temat http://www.skuterowo.com/czy-wiekszy-ga ... ej-paliwa/


no wiem czytałem to już kiedyś, ale to tak odbierałem zawsze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2014, 18:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2014, 17:09
Posty: 5
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
mam Motoforce i nie narzekam, przy C21 ;-)




_________________

Obrazek
Peugeot Speedfight SET:
*Motoforce Racing 70ccm
*Wydech Yasuni C21
*Wariator seria
*Przeciwtalerz Stage6
*Stage6 Torque Control MKII
*Dzwon Sprzęgła Malossi
*Zawór + króciec Stage6 MKII
*Filtr Stożkowy Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy