Dzisiaj jest 01 sie 2025, 9:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2009, 21:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Okej.
Mam nadzieje ze tak jest bo będę regulował a robię to pierwszy raz w życiu. :twisted:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2009, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Mam mieszcze jedno pytanie.

Jak dokręcam śrubę od mieszanki paliwowej to zwieszam ilość benzyny czy zmniejszam :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 1:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Jak zakręcasz to teoretycznie zmniejszasz dawkę powietrza, a z obserwacji- jeszcze zmniejszasz dawkę paliwa.

Ale śrubka od składu mieszanki spełnia swoje zadanie tylko na wolnych obrotach, jej pozycja nie ma znaczenia przy otwartej przepustnicy :lol: Nie może mieć związku z Vmaxiem :lol:
Regulować gaźnik (poza wolnymi obrotami) można tylko na 2 sposoby- zmieniając położenie iglicy, i zmieniając wielkość dyszy :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 28 lip 2009, 1:06 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 6:36 
*

Rejestracja: 17 sty 2009, 11:22
Posty: 22
Pojazd:
a moze wcale to nie gaznik? moze silnik przytraty?




_________________

Pisz na GG poniewaz rzadko jestem na forum i nie czytam Prv.
Gg:9569775 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 8:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Dzieki Fornal za cenna rade.

Silnik przytarty :?: :shock:
Wątpię no ale wszystko możliwe,nigdy go nie katowałem wiec chyba nie. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 11:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Katowanie nie ma nic do rzeczy;)
Mogłeś zapomnieć dolać oleju, przegrzać go i wiele innych;) Wyreguluj gaźnik, tak jak radzili to poprzednicy.
Nie zaszkodzi też przeczyścić cały układ paliwowo-powietrzny.

Ogółem, to jak dajesz skuter gdzieś do robienia, to patrz zawsze co robią, co wkładają itp, wtedy będziesz mógł podać dokładniejsze informacje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 16:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Wykręć świecę, zrób jej fotkę i wrzuć tutaj- bo może nie ma sensu regulować gaźnika :roll:

Jeszcze jedno: Na jakim oleju jeździsz? :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Ok jak wykręcę to dam świece.

Olej to Castrol 2T (czerwony).
Kurde a nie pamiętam co dokładnie bo nie mam butelki.
Od nowości ten leje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 19:41 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Jak Castrol czerwony to na pewno pół syntetyk albo syntetyk więc dobrze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 19:59 
*

Rejestracja: 22 lip 2009, 22:38
Posty: 14
Pojazd:
a pask kiedy zmieniałes?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Nie zmieniałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 20:47 
*

Rejestracja: 22 lip 2009, 22:38
Posty: 14
Pojazd:
wiec moze pasek do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2009, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Gaźnik wyregulowałem i jutro zobaczymy,dam info co i jak.
Na pasek tez luknę.

Bo to nie jest coś dziwnego ze mój seryjny Neo's ze zdjętymi wszystkimi blokadami jedzie max 65km/h :?: :(
I mam muła od 20-30km/h w przyspieszeniu. :(


Ostatnio zmieniony 28 lip 2009, 20:58 przez Kosek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2009, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Gaźnik został wyregulowany osiągam prędkość w granicach 64-66km/h.

Problem stanowi przyspieszenie bo jak ruszam pierwszy raz po dłuższym postoju to jest tak jak powinno być,ale jak chce ruszyć ze świateł łapie muła przy 20-30km/h. :roll:

Nie wiem jak sobie z tym poradzić.

:?: :idea: :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 7:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
w jakim stanie masz rolki i pasek (zmierz sówmiarką)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2009, 8:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Rolki są w stanie idealnym.

Pasek muszę sprawdzić.


Ostatnio zmieniony 30 lip 2009, 8:36 przez Kosek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 23:04 
*

Rejestracja: 11 sie 2009, 21:56
Posty: 10
Pojazd:
Kosek pisze:
Poza tym zauważyłem ze jak skuter jest zimny to ładnie rusza dobre przyspieszenie ale jak już pojeździ z 10 minut i stanę np. na światłach i trzymam hamulec albo na przejeździe to ledwo się zbiera.


Ja tak mialem w moim targecie, wkoncu przestal odpalac z rozrusznika a po 10tys rozpadl sie tlok (pierscienie przebily sie do siebie) wydaje mi sie ze silnik jest przegrzewany i przytarty. dlugo juz nie podziala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy