Dzisiaj jest 01 sie 2025, 9:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lip 2009, 14:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Witam jestem posiadaczem Yamahy Neo's z 2007 z przebiegiem 4800KM.
Przy przebiegu 4200 zostały mi zdjęte wszystkie blokady (przynajmniej taka wiadomość otrzymałem z serwisu,a ze jestem lajkiem to nie dam sobie reki uciąć).
No i tak skuter miał V-max jakieś 65-68km/h.
Przy przebiegu 4650km zauważyłem ze prędkość maksymalna spadła do 63km/h.
A teraz jadę 60km/h na 3/4 manetki a jak dam cała to czasem jest 62-3km/h a czasem nie drgnie ani trochę tylko słychać jak wchodzi na wyższe obroty i tak jakby był jeszcze zablokowany bo dalej nie może.
Poza tym zauważyłem ze jak skuter jest zimny to ładnie rusza dobre przyspieszenie ale jak już pojeździ z 10 minut i stanę np. na światłach i trzymam hamulec albo na przejeździe to ledwo się zbiera.
A tak wogle to nie za mało jak na seryjnego Neo'sa te 65km/h?


Co to jest ??Co mam zrobić ??
Czy może jest jeszcze jakaś blokada??
Pomocy. :|


Ostatnio zmieniony 22 lip 2009, 14:13 przez Kosek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2009, 14:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
trzeba przeprowadzić regulację gaźnika :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2009, 15:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
To przez zła regulacje może spadać V-max??
Bo niedawno był regulowany.I było Ok.Jakieś 100km-200km.Po regulacji zaczęło eis tak dziać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2009, 20:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
A jak go wyregulować?

Od czego się śrubka krzyżak a od czego płaska?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2009, 20:56 
*

Rejestracja: 22 paź 2008, 19:38
Posty: 101
Pojazd:
plaska-od wolnych obrotow, krzyzak- mieszanka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2009, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Możesz opisać dokładniej co i jak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2009, 21:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
jeżeli słyszysz że wolne obroty nie są zaduże ani za małe to zostaw takie ustawienia. Mieszanke regulujesz śrubką krzyżakową(u mnie płaska po prawej) zakręcając zmniejszasz ilość powietrza w mieszance(i na odwrótl) oraz regulujesz ilość paliwa poziomem iglicy.
Wiem od znajomego z serwisu yamahy że seryjne neosy mają mieć igilce na środku oraz śrubkę od mieszanki na 1,75 obrotu (od maxymalnego zakręcenia) ja mam tak ustawione i kolega i świeca kawa z mlekiem:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2009, 21:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
A jak reguluje się iglice?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2009, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
ściągasz przepustnice(tam gdzie idzie linka gazu) potem ściągasz końcuwke ilnki przez tą szpare i masz iglice, regulujesz zawleczką na odpowiednich ząbkach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2009, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
A przy lince od gazu mam takie coś jak by można przecież tym kręcić ale t chyba jest od naciągania linki,wiec iglica jest przy gaźniku jeśli dobrze rozumuje.
Mam racje?
Naprawdę potrzebuje łopatologicznego tłumaczenia. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2009, 21:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17038 jakoś dojdziesz do tego co i jak z tym opisem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2009, 9:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
szymekMBK pisze:
Wiem od znajomego z serwisu yamahy że seryjne neosy mają mieć igilce na środku oraz śrubkę od mieszanki na 1,75 obrotu (od maxymalnego zakręcenia) ja mam tak ustawione i kolega i świeca kawa z mlekiem:)


A jak ma być śruba od obrotów??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2009, 13:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Jak ma być ustawiona śruba od obrotów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2009, 16:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 14:14
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
śrubka od mieszanki ma być wkrecona na maxa po czym odkręcic ją 2,5 obrotu.


EDYTUJ POSTY :roll:


Ostatnio zmieniony 23 lip 2009, 16:03 przez BsK1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2009, 18:10 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lip 2009, 18:28
Posty: 43
Pojazd:
ja mam srubke z mieszanką paliwowo-powietrzną w swoim ovetto dokręconą na full!! a od obrotów (ze sprezynką) to sam regulujesz nagrzej silnik i trzymaj manetke zeby nie zgasl i dokrecaj srubke! jak dokrecasz obroty w gore jak odkrecasz w dół!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2009, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Moment moment jedna osoba napisała ze krzyzak mieszanka a jednaobroty.

Wiec mowie tak mam na gaźniku dwie śrubki płaska i krzyżak ze sprężynka która jest od czego :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2009, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
płaska to skład mieszanki, a krzyżak ze sprężynką od wolnych obrotów chyba że się myle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2009, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Obrazek

A obroty B skład mieszanki. Mniejwięcej podobnie masz rozmieszczone śrubki.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2009, 21:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Na pewno tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2009, 21:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
100% tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy