Dzisiaj jest 12 maja 2025, 7:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2012, 17:28 
**

Rejestracja: 20 mar 2012, 21:23
Posty: 226
Pojazd:
-Który silnik jest mniej awaryjny ?
-Który tańszy w utrzymaniu ?
-Który tańszy pod względem tuningu?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 17:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 paź 2011, 22:16
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Co do pierwszego i drugiego punktu to ciężko to określić, są to praktycznie te same silniki, tylko z innym ułożeniem cylindra. Na pewno tańszy w tuningu będzie horizontal, jest do niego więcej części, które są tańsze. Dodatkowo horizontal występuje w wersji LC i jest mocniejszy od verticala.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 18:45 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
zgadzam się :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:11 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
woron123 pisze:
Co do pierwszego i drugiego punktu to ciężko to określić, są to praktycznie te same silniki, tylko z innym ułożeniem cylindra. Na pewno tańszy w tuningu będzie horizontal, jest do niego więcej części, które są tańsze. Dodatkowo horizontal występuje w wersji LC i jest mocniejszy od verticala.



Dokładnie :) Dostępność części zamiennych jak i tuningowych jest nieporównywalna do jakiegokolwiek innego silnika :)




_________________

Aprilia SX 125 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Z awaryjnością jest podobnie bo silniki są prawie identyczne jedynie tak jak kolega wyżej wspomniał cylindry są inaczej ułożone tzn w innej pozycji lecz jeżeli będzie wszystko zadbane, jeżdżone na dobrych olejach etc to powinno dobrze i długo śmigać . Tańszy w utrzymaniu ? Mniej więcej to samo jedynie do Minarelli jest więcej części ze względu na to, że więcej skuterów ma taki silnik. Co do cen tuningu również jest podobnie tylko części do Minarelli jak wyżej wspomniałem jest więcej i są łatwiej dostępne lecz do Verticala też można znaleźć. Aczkolwiek jak już się tuninguje to najlepiej silnik chłodzony cieczą bo wiadomo, że skuter po tuningu szybciej się nagrzewa itp a tu jest problem bo skutery z Vertucalem były tylko chłodzone powietrzem natomiast Horizontal ciecz jak i powietrze :)


Wg mnie wykrywa Horizontal i najlepiej LC ! :)




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2011, 11:33
Posty: 118
Lokalizacja: Żarki Letnisko
Pojazd: Yamaha Slider, Honda Cbr
Imię: Artur
Seryjny Vertical szybciej przyśpiesza pod Stunt dobry :ups:




_________________

Motorynka -> Jawka 50 - > Yamaha Slider -> Yamaha Neos -> Yamaha Slider -> Yamaha XT125x -> Yamaha Aerox -> Honda CBR 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
artek507 pisze:
Seryjny Vertical szybciej przyśpiesza pod Stunt dobry :ups:


Zalezy w jakiej ramie :roll:




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...