Dzisiaj jest 09 sie 2025, 22:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2010, 17:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 7:15
Posty: 64
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Pojazd:
Po szlifie cylindra i wymianie tłoka silniczek ładnie zagadał z kopa. Od razu go zgasiłem i wziąłem się za składanie reszty plastików. Gdy już wszystko poskładałem odpaliłem jeszcze raz, pochodził parę sekund i zdechł :/ Teraz nie mogę odpalić :/ Świece dwie sprawdzane, iskra jest, waha wstrzykiwana bezpośrednio w cylinder i absolutnie nic :/ Manometru nie mam, ale "z palucha" to kompresja jest. Zresztą, po wymianie tłoka musi być. Mam wrażenie, że paliwo nie dochodzi: jak bym go nie kręcił (kop, rozrusznik) w filterku paliwa jest cały czas ten sam poziom i świeca taka jakby sucha :/ Jakieś pomysły co sprawdzać w pierwszej kolejności? Podkreślam, że skuter ładnie chodził za pierwszym, drugim razem (z kopa; bez porównania do stanu sprzed wymiany) a za trzecim (z rozrusznika) pochodził kilka sekund i zdechł :/ Skut to Malaguti F15 z Mina horizontal LC.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
bikepics.com


Ostatnio zmieniony 05 cze 2010, 17:14 przez luki69, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 20:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Jezeli paliwo by nie dochodziło to po wlaniu wahy bezpośrednio na tłok powinien odpalić. Moze jakaś nieszczelność? Pozycz manometr i sprawdź kompresje bo paluchem jak będziesz mierzył to zawsze będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 13:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Może kranik?
Może podciśnienia Ci nie wytwarza? Albo masz już w kiepskim stanie kruciec ssący?


Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 13:37 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 13:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 11:21
Posty: 252
Pojazd:
Odkręć gaźnik i wylej z niego benzynę ,bo mógł się zalać tak jak u mnie,a tą dawką paliwa go dobijasz:D




_________________

^^Yamaha Bws^^
~sportowy pasek Polini
~przeciwtalerz wariatora Top Racing
~sprzęgło i dzwon sprzęgła z Yamahy Aerox
~Wkład filtra powietrza firmy STAGE6
~manetki STR8
~Sprężyna centralna +7%
~rolki 5,2 grama
~Wydech Polini For race 2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 14:19 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
albo po prostu zassaj podcisnienie i wtedy pojdzie paliwo, wtedy bd wiedzial czy to wina podcisnienia, tez tak kupmel mial, tez swieca byla sucha, zassalem i zaraz odpalil na kopa ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 14:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 7:15
Posty: 64
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Pojazd:
Spoko, zwaliłem już cylinder a tam taaaaka rysa. Macie może jakiś dobry sposób na sprawdzenie skrzyni korbowej pod kątem ewentualnej obecności fragmentów pierścieni? I jeśli by tam były to jak je wyjąć?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
bikepics.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy