Dzisiaj jest 27 lis 2024, 22:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: mito
Post: 09 gru 2010, 20:29 
*

Rejestracja: 16 sie 2010, 23:55
Posty: 17
Pojazd:
Witam,

mam zamiar kupic cagive mito. Ma ona 32 KM - to sporo, więc mogę ją jakoś zablokować? bo na 100% dostane odblokowaną - po kuzaju.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 21:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Blokowac? Ale po co? Mozesz zrobic zwężke na wydechu ale nie ma po co.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Możesz go troche zdławić poprzez, zwężenie wydechu, mniejszy gaźnik, ablokowac jakoś biegi, zmiana zebatek, zwzić dolot, dużo jest sposobow.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 22:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
Zrobić blokadę wydechu jakąś podkładką czy coś przy końcówce aby ograniczała wylot spalin. Mała dysza lub ograniczenie manetki np. do położenia 8k rpm.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 23:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Kupić i zamontować blokadę obrotów możesz. Mocy aż takiej strasznej to ona nie ma jak jeździłeś już na czymś wcześniej i masz trochę oleju w głowie to poradzisz sobie z nią.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 15:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Radek321, te 32konie znudzą Ci się po tygodniu.. :)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 22:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Bez jaj chcesz blokować 125 :D?. Ale jak już to najlepiej blokada obrotów tak jak pisali koledzy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 23:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 18:40
Posty: 283
Pojazd:
Nie blokuj - 32 konie niby dużo, polatasz dwa dni i stwierdzisz - KURDĘ MAŁO TEGO.




_________________

NRG Mc2 96r... LC !

-Hebo NG
- Seria ? :D

Jeśli czujesz sie czasem mały, smutny i bezużyteczny, to pomyśl, że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim plemnikiem w grupie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 0:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Właśnie w MITO masz 32 i po 2 dniach będzie mało a w Crossie masz przykładowo 35 i każdemu wystarczy a nawet mało kto wykorzysta w pełni.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 11 gru 2010, 0:19 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 0:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Konrad324, co racja to racja.. inne przełożenia.. inna waga.. lepiej pracujące w terenie zawieszenie..
Wolałbym SM niż pakować się w mito. :)




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 11:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
... a manetki gazu nie możesz ograniczyć i jezdzić z głową ? Takie blokaty mogą tylko uszkodzić silnik. Zostaw tak jak jest i nie ruszaj

Konrad w takim mito moc jest odczuwalna bardziej jak w crossie . Cross nie ma polotu . chyba sobie nie zdajesz sprawy jak to wyrywa na biegach do przodu . Crossem wachlujesz biegami i nic nie przyspiesza . A tutaj na 3 biegu masz 100km/h praktycznie ...




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 24 gru 2010, 11:14 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 11:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cross 125 do 3 - 4 tego biegu na koło staje z samego gazu podczas przyspieszania. I przyspiesza o wiele lepiej lecz musisz więcej machać biegami i przyspieszanie kończy się nie wiele poza setką. Chyba nie jeździłeś nigdy dobrą setką w 2t. Od 0-100 przykładowe Enduro czy supermoto 125 typu EXC czy WR odstawia ścigacze 125.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 24 gru 2010, 12:03 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 16:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Konrad ścigałem się z KTM 125 2T z 2009 roku SM za 29k . Więc nie przekonasz mnie do swojej racji. Ja swoja nsr przejechałem przez wakacje 7k kilometrów Ty na swoim moto robisz to pewnie przez rok , ale mniejsza o to .

Ścigałem się z suzuki rm 125 full cross
KTM 125 sm - koleś podziwiał nsr za 5k ... kask jego kosztował 1k .... motor 29k I na przyspieszenie owszem odpadam , po wsadzeniu 5 begu już go miałem za sobą .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 25 gru 2010, 16:27 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 18:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
O to ze na przyspieszenie odpada ścigacz właśnie pisałem. Że przy pewnej prędkość sytuacja się odwraca to normalne. Bo skrzynia crossowa ma inne przełożenia żeby moc wysoką i obroty uzyskiwać przy wiele niższej prędkości.

A co do crossów 50ccm to jest ich wiele choćby :
Suzuki JR 50
Yamaha TTR 50
a z 65 jest np. KX 65




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 25 gru 2010, 18:35 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 11:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
W SM, crossach itp czuc duzo lepiej moc niz w scigaczach ;) Do 100 zadna 125 nie ma szans, ogolnie wiecej zabawy jest w sm, enduro, cross niz na takim scigaczu... Ale przykladowo u mnie 100km/h mam na 4 biegu, a mam 7 a v-max konczy sie przy 150 ;) Nawet wieksze katy nie osiagaja 200km/h np KTM SX 525 max to bodajze 180km/h, bo po co wiecej na torach gdzie sie wiecej nie rozpedzisz?




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2010, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Powiem tak byście wreszcie sobie odpuścili :

Ścigacz - V-max.
SM,Enduro,Cross - Moc/Przyśpieszenie.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 15:26 
*

Rejestracja: 04 lut 2010, 19:47
Posty: 8
Pojazd:
A ja ci polecam Mito sam mam i daje rade, przynajmniej nie ma każdy lajik bo sie boi :>
Że mu padnie, moja śmiga bezawaryjnie, ja miałem blokade na zaworze wydechowym nie otwierał się na max, i nie weszła na więcej niż 7tys, wiem że rs 125, nsr 125 sie chowa do mito
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Cag ... 125/114274
pozdro




_________________

LoGiTeCh


Ostatnio zmieniony 31 gru 2010, 16:16 przez Logitech, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 15:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Logitech, Nie chcę nic mówić ale niszczysz silnik w ten sposób.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 20:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Konrad324, racja.. i później kup taką mito.. nie dziwię się że mają taką opinie. :lol:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 22:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak się nie umie jeździć to się nie kupuje 125 w 2t na dzień doby. Stasiu2, Potem po takim gościu masz korbę do wymiany, wydech cały do czyszczenia, jeszcze na cylindrze to się odbija czasem. W 2t zawór powinien się nie zamykać podczas jazdy wtedy jest prawidłowe użytkowanie motocykla.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 30 gru 2010, 22:09 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy