Dzisiaj jest 20 maja 2024, 17:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2013, 17:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 10:43
Posty: 90
Pojazd:
koledzy a więc tak sprzedałem cylek 70 wraz z głowicą, kupiłem cylek 50 bez głowicy a w garażu mam dwie głowice jedną z TGB a druga nie wiem z czego. Głowice idealnie pasują na cylek otwory na szpilki się zgadzają komory spalania są równo z cylkiem tylko mam problem z założeniem plastiku od chłodzenia tego co wchodzi na cylek i głowice. A więc moje pytanie jest takie czy jak bym obcioł głowice za pomocą szlifierki z jednej i drugiej strony to sie nic nie stanie? i jaka róznica jest w komorze spalania bo jedną głowica ma komore płytszą i świece pod kątem a druga głębszą i świece na prost

macie tu zdjęcia z liniami cięcia co myślicie o tym zda to egzamin ?
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 19:24 
*

Rejestracja: 21 cze 2010, 19:56
Posty: 78
Lokalizacja: WgW
Pojazd: aprilia sr/ suzuki katana
ja bym sie w to nie bawił zapewna zadna z tych glowic nie jest taka sama jak org inna komora spalania. jesli ja obetniesz zmniejszy sie jej powieszchnia co moze skutkowac słabym odprowadzaniem ciepła i silnik bedzie sie przegrzewał lepiej kup od kogoś na forum org głowice za pare zeta. taka moja opinnia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 20:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Komora musi byc oryginalna. Te jak pisales maja inne komory spalania przez co zmieni sie strojenie cylindra.



Sory ze bez polskich znakow, bo pisze na tablecie :)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 23:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Na jednej będzie większa kompresja niż na drugiej, uciąć możesz bez problemu, w końcu co się stanie jak troche obetniesz




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 6:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 10:43
Posty: 90
Pojazd:
tak jak juz pisałem nie widzi mi sie kupowanie głowicy a wiec chce jedną z tych zmodyfikować tyko nie wiem ktorą głowica po lewej od TGB ma komore spalania głębszą a ta druga płytszą i w dodatku świece pod kątem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 8:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
damiano94, załóż najpierw tą głębszą bez osłonki i zobacz jak idzie, jak bd słaby i małą kompreche bedzie mial to załóż płytszą, jak dobrze pójdzie to obetnij i daj osłonki




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 13:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Przemek051195, MYLISZ POJĘCIA !!!
Stopień sprężania będzie inny nie kompresja.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 16:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Maciek1997, sorki, fakt, pomyliłem się,
ALE kompresja po założeniu płytszej głowicy też wzrośnie.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2013, 16:18 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 17:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 10:43
Posty: 90
Pojazd:
to w końcu na ktorej głowicy kompresja bedzie większa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 18:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
damiano94, załóż głowice byle jaką i tyle ;)
Gdyby to Racing był i wzwyż to miało by to znaczenie, a tak trochę się moc zmieni na danych obrotach.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 18:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 10:43
Posty: 90
Pojazd:
ale wykorzystam pełną moc cylka na tej z TGB z głębszą komorą ? cylek to airsal sport 50
i czy bedzie jakaś róznica jeśli świeca jest pod kątem tak jak w tej drugiej głowicy ?


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2013, 18:10 przez damiano94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 22:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
to że pod kątem to nie gra roli, ale jak założysz płytszą to będzie miał większy stopień sprężania i kompresja też wzrośnie, jak masz już cyl po dłuższym przebiegu to da się odczuć różnicę, tylko że nie możesz przesadzić, bo jak np będzie za mała komora spalania, to dojdzie do spalania stukowego, a wtedy silnik już bliski kaput :)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 6:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 10:43
Posty: 90
Pojazd:
dobra a wiec przerabiam tą "no name" głowice zobaczymy jak to bedzie chodzić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 11:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Maciek1997 pisze:
Te jak pisales maja inne komory spalania przez co zmieni sie strojenie cylindra.

YYYyyeeeheheheheh. Z jakiej paki?

damiano94 pisze:
jak bym obcioł głowice za pomocą szlifierki z jednej i drugiej strony to sie nic nie stanie?

Jaki tego sens? Ograniczenie chłodzenia? Doprowadzenie do utrzymywania wyższej temperatury? Co Ty po syberyjskiej tajdze jeździsz? Zakładaj tak jak jest bez kombinowania. Jeśli nie mieści się w plastiku, to powiększ plastik lub oddaj komuś kto spawa plastiki do powiększenia. Prostsze, w razie wu tańsze i bezpieczniejsze.

Przemek051195 pisze:
kompresja też wzrośnie

Sranie w banie. Kompresja wzrosła by jedynie na super nowym, funkiel, nieśmiganym, nieużywanym idealnie spasowanym tłoku i cylindrze i to i tak na moment. Mając cylinder świeżo po szlifie z stopniem 7,5:1 kompresja wynosi 9,5bar, ze stopniem sprężania 13:1 na tym samym cylindrze kompresja wyniosła 9,9bar. Czyli mieści się w błędzie pomiarowym.

Przemek051195 pisze:
np będzie za mała komora spalania, to dojdzie do spalania stukowego,


Dla benzyny 98 musiałby przekroczyć 15.5:1 co raczej nie jest możliwe bez modyfikacji squishband'u.

Maciek1997 pisze:
Gdyby to Racing był i wzwyż to miało by to znaczenie, a tak trochę się moc zmieni na danych obrotach.

W każdym silniku to ma znaczenie. A różnice między skrajnymi stopniami sprężania mogą wynosić nawet 80% mocy.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 12:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 10:43
Posty: 90
Pojazd:
Marcin194 pisze:
Jaki tego sens? Ograniczenie chłodzenia? Doprowadzenie do utrzymywania wyższej temperatury? Co Ty po syberyjskiej tajdze jeździsz? Zakładaj tak jak jest bez kombinowania. Jeśli nie mieści się w plastiku, to powiększ plastik lub oddaj komuś kto spawa plastiki do powiększenia. Prostsze, w razie wu tańsze i bezpieczniejsze.

a z przerabianiem plastiku jaki jest sens ? dodatkowe koszty ? cylek mam aluminiowy a skrócenie głowicy o jedno "żeberko" tak strasznie pogorszy chłodzenie cylka ? wątpię
Marcin194 pisze:
YYYyyeeeheheheheh. Z jakiej paki?

Czyli że na jednej i drugiej głowicy bedzie taka sama kompresja ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 12:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 10:43
Posty: 90
Pojazd:
czyli że jak założe jedną czy drugą głowice stopień sprężania bedzie taki sam? a kompresja ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 13:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak zmieniasz stopień sprężania to zmienia się i kompresja. większy stopień=większe sprężanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 13:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 10:43
Posty: 90
Pojazd:
bart1aerox100 pisze:
jak zmieniasz stopień sprężania to zmienia się i kompresja. większy stopień=większe sprężanie

dobra to w końcu która głowica lepsza bedzie ta od tgb czy no name ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 17:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Marcin194,
1. Zmieni się bo inny stopień sprężania będzie. Przesunie się moc na inne obroty.
(Wywnioskowałem z PortingPrograms)
2. Nie mówimy to a naprawdę wielkiej zmianie. Napisałem że przy Racingu bo tam liczy się każdy 1km. W serii to nie ma znaczenia wielkiego.





Jeden user z którym dobrze się dyskutuje :D
Dawaj dalej Marcin bo nie już o czy pisać na forum - same głupoty :D




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2013, 18:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 10:43
Posty: 90
Pojazd:
koledzy przerobiłem głowice z TGB a mianowicie obciołem to co na zdjęciu jest zaznaczone, jeszcze tylko złoże wszystko i zobaczymy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy