Dzisiaj jest 03 sie 2025, 19:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sie 2009, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Co może być że moj skuter malaguti f12 z tuningiem takim jak w podpisie pali 15l na100km/h?Dziś zatankowałem za 30zł i zrobiłem 50km.Gaźnik przy tym cylku stage6 racing mam dellorto 17,5mm i dysze 90.Co jest nie tak? mam wyregulowane gaznik dobrze..




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 22:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 23:24
Posty: 119
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
cycek racing + jazda po miescie np czeste ruszanie jezeli leci ci z wysokich obrotow to i tak nie moze ci 15 palic a gdzie tankoałes?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2009, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Tankowałem na BP i Lotos. A spaliła tyle w trasie;/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 0:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Nie sączy Ci nigdzie benzyna ? NP przy cylku lub gaźniku ? Sprawdź też króciec w jakim jest stanie




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 6:40 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Mam pytanie kiedy zauważyłeś że tyle pali? i tu sugestia przy tym tankowaniu za 30 pln czy wcześniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 12:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Pali tyle od czasu jak wyregulowalem gaźnik.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 12:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
To widać źle wyregulowałeś skoro wcześniej mniej palił.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 12:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
To chyba rozregulowałes :D ale coś nie możliwe że pali tyle przez zła regulacje




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2009, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Ale wcześniej nie chciał jechac dusił sie strzelał itp a teraz tak wyregulowałem że równo wchodzi na obroty nie strzela i jest dobrze ale pali 15l/100km :cry:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, 20:47 przez milosz_sr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 0:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:19
Posty: 145
Lokalizacja: Prawie Poznań
Pojazd:
na takim secie powinien palić max 6l. sprawdź simmeringi, czy nigdzie nie przepuszczają, chociaż wątpie żeby od tego tak dużo palił...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 8:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Simeringi są dobre.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 8:49 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Sprawdź dobrze szczelność kolektora ssącego. Nieszczelność na nim nie spowoduje spadku osiągów,jedynie wymaga zwiększonej dawki paliwa.Czasami dwukrotnie większej :?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 12:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Króciec ssacy jest popękany ale okleiłem go taśmą nie wiem czy to cos da..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 13:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Wymień go. Wtedy będziesz miał pewność że to nie jest jego wina. Bo teraz to takie gdybanie czy ta taśma zadziałała. Ja też mam problem, z tym że w CPI. Pali jakieś 7l do nawet 9l na 100km. Ale z tuningu to ja mam tylko Yasuni Z i sprzęgło Motoforce. Tak więc u mnie też coś jest źle ale nie mam pojęcia co. Co do Twojego problemu to zmieniłbym właśnie ten króciec, możliwe że on łapie lewe powietrze.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 17:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2009, 15:22
Posty: 18
Lokalizacja: ten pośpiech ?
Pojazd:
Wydaje mi się że może to być gaźnik i jego nie odpowiednia regulacja, lub też owy króciec ssący




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 20:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Gaźnik jest dobrze wyregulowany bo inaczej nie chciał jechać dusił sie itp. i tylko tak jak teraz mam ustawione regulacje gaźnik sie nie dusi i wkręca się na obroty.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
ja stawiam na króciec, a powiedz jeszcze czy dymi na ciepłym silnuiku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Dymi tylko na zimnym.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2009, 23:37 
*

Rejestracja: 25 cze 2009, 21:28
Posty: 138
Pojazd:
to ja sie wtrące

wcale nie musi to byc wina gaznika krucica ani niczego w tym stylu jak mówisz ze skuter dusił sie i nie chciał jechac to wina moze lezec w cylku

albo dojechany cylinder albo zjechane pierscienie na zyletki sprawdz to!!!

tylko nie mierz cisnienia kompresi tylko sciagni cylek i sciagni jeden piescieni zobaczy czy nie jest popekany czy ma zamki
i sprawdz cylinder czy nie jest porysowany wtedy bedziemy gadac dalej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2009, 8:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
jak cylinder jest porysowany i pierścienie zjechany to wyjdzie to w kompresji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy