Dzisiaj jest 28 kwie 2025, 13:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 18:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Można tak to nazwać "podróbką" ale TGB ma raczej inne rozwiązania w swoich silnikach dlatego ma jakby "swoją" jednostkę morini :roll: dziwne to wiem

Co innego np keeway który ma prawie identyczny silnik do minarelli .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
No to TGB może i ma sworzeń na 10mm, ale pozostałe silniki morini to już 12mm.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 20:34 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
AjekMK, wszystkie Morini starego typu mają też sworzeń 10mm, jak TGB. Przecież mają te same cylindry i zestawy tłokowe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
A katana LC? kumpel ma taką z 2001r i sworzeń ma 12mm.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
AjekMK, Bo to jest morini " nowy typ" miałem taki silnik w sr.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
W morini LC tłok jest na sworzeń 12mm a w morini AC jest na 10mm a nowy typ różni się tylko stumfem poniżej 98roku stumf wynosi 66mm powyżej 70mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 23:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
nynek,
nynek pisze:
W morini LC tłok jest na sworzeń 12mm a w morini AC jest na 10mm

mylisz sie... formula w lc ma 10mm
nynek pisze:
a nowy typ różni się tylko stumfem

tu tez się mylisz, ten silnik jest całkowicie poprostu inny




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 23:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
milosz_sr, mi chodzi o morini w sr i katanie.

milosz_sr pisze:
tu tez się mylisz, ten silnik jest całkowicie poprostu inny


To Ty się mylisz :< Wszystkie częsci oprócz wału i tulei wariatora z silnika powyżej 98 roku pasują do tego poniżej i na odwrót :wink: Wiem bo nie raz już wkładałem częsci do swojej katany z róznych roczników :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 11:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
nynek, Nie zgodzę się tu z tobą, robiłem wszystkie silniki morini już i w nowszym typie nawet zawór jest jak w minarelli i króciec inny niż w starym typie, kartery całkiem inne, przełożenia też, cylinder też inny,zapłon inny,pompa wody inna,pokrywa itp sam fakt że są te silniki już inaczej mocowane..




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 11:11 przez milosz_sr, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 14:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
milosz_sr, co Ty wgl gadasz ? :roll: Jestem pewny na 100% że te częsci pasują. Musiały Ci się silniki chyba pomylić...]

A co do zaworu (jeśli chodzi Ci o membranowy) to w straszym jaki w nowszym typie morini jest taki sam jak w minarelli :wink:
Pompa wody jest w każdym morni taka sama nawet w di techu, mocowanie silnika jest od zawsze na dole.... więc nie gadaj tu głupot...


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 14:12 przez nynek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 14:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
nynek, widzę twoja wiedza jest mała na temat morini
Proszę bardzo zdjęcia z internetu , które potwierdzają moją tezę
Morini starszy typ
Obrazek
A tu morini nowy typ

http://p1.bikepics.com/pics/2009/05/30/ ... 82-800.jpg

http://img266.imageshack.us/img266/7142 ... 777800.jpg

A tu proszę wejście na zawór w starym typie

http://media.photobucket.com/image/siln ... CN2127.jpg

a tu zawór i króciec stary typ

http://img220.imageshack.us/img220/2120/02032011433.jpg

http://img16.imageshack.us/img16/9222/02032011430.jpg

nynek pisze:
Pompa wody jest w każdym morni taka sama

To już zostawię bez komentarza i sam sobie poszukaj jak wygląda pompa w italjet formula50 a jak w aprili sr morini.
nynek pisze:
więc nie gadaj tu głupot...
i kto tu gada głupoty?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 14:50 przez milosz_sr, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 14:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
W franco morini pompa napędzana jest zębatką a nie kołem jak w morini nowy typ.




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 15:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
milosz_sr, tak jak już wcześniej wspomniałem mówie o silniku morini w katanie i sr w różnych rocznikach ! więc czytaj ze zrozumieniem ! :wink: A to że silnik w italjetecie jest całkiem inny to ja wiem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2011, 15:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
milosz_sr, Ty pokazałeś ten stary typ z TGB silnik, a nowy z Morini SR z tego co widzę.
A nynek, pisze o katanie nowym i starym typie,
Obaj macie niby rację !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy