Dzisiaj jest 12 mar 2025, 6:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Motorynka
Post: 14 maja 2010, 19:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Witam! Mam problem, poniewaz dorwalem motorynke do rak i probujemy ja teraz odpalic, ale za ch... nie idzie :/ Wlewamy paliwa do cylindra i na pych pojedzie chwile i Buuuu, i wtedy gasnie. Swiece zalalo, regulacja gaznika nic nie daje, juz sam nie wiem...




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 19:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Regulacja zapłonu :) W motorynkach to skaranie boskie :| Tysiące razy przez to przechodziłem




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 19:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jak to sie reguluje?




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2008, 13:19
Posty: 364
Lokalizacja: Stara Wieś (LUB)
Pojazd:
Przekręcasz cały zapłon lekko. On jest przykręcony na trzy śruby chyba 6mm. Odkręcasz i ustawiasz wyprzedzenie zapłonu :) Te śrubki odkręcasz pod magnetem.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106747

Sprzedam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 19:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Poszukaj w google niedawno szukałem i trochę tego było. W moim przypadku sprawdziło się także zmniejszenie przerwy w świecy dzięki czemu była iskra mocniejsza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 20:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
I jeszcze przerwe na przerywaczu ustaw. Zapłon w tych rometach to moja zmora. Dawniej ustawiałem zapłon normalnie i moja drynka chodziła a teraz nie ma uja jakbym nie ustawił to nie odpali;/


Ostatnio zmieniony 14 maja 2010, 20:23 przez FLYP001, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 21:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Może być coś jeszcze z simmeringiem od strony magneta.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 21:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Trzeba też ustawić przerwę to nie takie proste :| Udręka jak nie wiem co




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 9:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
pamiętaj kręć magnetem zgodnie ze wskazówkami zegara przerywacz ma się zaczynać otwierać jak tłok będzie 3 mm od najwyższego punktu położenia tłoka a zapłon to na oko jak ci strzela z gaźnika to za późny a jak z tłumika to za wczesny chyba tak to było nie pamiętam bo moja motorynka była tylko raz regulowana prze zemnie :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 11:16 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
ustaw zapłon i powinna odpalić a sprawdź czy paliwo dochodzi do gaźnika może wężyk jest zapchany??




_________________

Kamek46 napisał : pasażer przy dohamowaniach "leci na mnie :twisted: ", jeśli jest to pasażerka to można uznać to jako plus, gorzej gdy jest to kolega :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 18:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Problem rozwiazany :p Regulacja zaplonu pomogla. Ale cos dziwnego tam bylo, poniewaz jest to najstarsza wersja stelli, i nie bylo tam zadnych platynek :p Przekrecilem to wszystko w prawo z wyprzedzeniem 3mm i jest bardzo dobrze :D Jezdzi i to bardzo dobrze, ma 3 biegi w raczce, dzis zrobilismy ponad 20 km na stacje i z powrotem nia ;p




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 18:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Daj foto bo 3biegi w race to dziwna rzecz




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 18:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:02
Posty: 275
Lokalizacja: Debe wielkie
Pojazd:
3 biegi w rączce ? nie możliwe ;D może 1,2 i luz ???? bo były silniki 019 3 biegi ale żeby rączkę miały to nie widziałem :D pozdro i żeby ci sie nią dobrze jeździło bo to fajny sprzęt ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 18:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
damian-99-11 pisze:
3 biegi w rączce ? nie możliwe ;D może 1,2 i luz ???? bo były silniki 019 3 biegi ale żeby rączkę miały to nie widziałem :D pozdro i żeby ci sie nią dobrze jeździło bo to fajny sprzęt ;D

Potwierdzam




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 18:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jest cos takiego : Gora to jest 1 potem dol to jest 3 a pamiedzy tym jest taki bieg jakby hmmm redukcyjny, na nim ciagnie rowno ale nie wchodzi na max obroty .




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 18:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Coś kolego ściemniasz




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 19:19 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
wiecie co kolega kiedyś miał motorynkę i jeździłem na niego a on na mojej i jak jechał jedynka i nagle 3 i słaba była mówiłem mu że słabą miał to wtedy się dowiedziałem że ma 3 biegi




_________________

Kamek46 napisał : pasażer przy dohamowaniach "leci na mnie :twisted: ", jeśli jest to pasażerka to można uznać to jako plus, gorzej gdy jest to kolega :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2010, 13:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Nie na serio nie sciemniam :/ Biegi w raczce Do gory to 1 ( nie tak jak w motorynkach co maja na nodze biegi ze w dol :p) Potem jesli dam na sam dol to jest chyba 3, a jesli podniose trochu do gory to jest wlasnie ten klotliwy bieg :p (sorry ze nie odpisywalem, problemy z netem przez pogode xD)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy