Dzisiaj jest 03 maja 2024, 1:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 kwie 2012, 9:26 
*

Rejestracja: 23 lis 2011, 15:13
Posty: 79
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
1. Yamaha Slider
2. Oczywiście odblokowany.
-Wariator top racing roki 4,5g (trochę starte ale nie dużo)
-Pasek malossi x special
-Przeciwtalerz wariatora Hebo
-Wkład filtra Polini
-Centralka średnia(żółta) malossi.
-Sprężynki top racing(zielone 15%) najmiększe.
-Dodam jeszcze że w gaźniku 12mm siedzi dysza 84,
-Cylinder po szlifie dotarty .
3.Muł na starcie i v max tylko 60 (może mniej) ;/ . Ogólnie słabo reaguje na gaz, gdy jestem na kole nie mogę go podbijać bo jak wachluje manetką to on ledwo co reaguje .
Głównie chodzi mi o dobry start (stunt).Jest bardzo słaby na starcie, 0 mocy. Nawet chinol ma więcej siły na starcie.


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2012, 9:27 przez Krycha, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 10:34 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 19:30
Posty: 370
Lokalizacja: Lipie , Częstochowa
Pojazd:
Regulacja napędu :D
Może daj twardą centralke i sprężynki zmień




_________________

Wbijać Do mojego jogurta w Sticker Boombie !!!

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 14:15 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Kup sobie wydech jakiś sportowy niskoobrotowy coś typu leo vince zx. Wtedy napęd wyregulujesz i będzie śmigać I jeszcze jakieś wario mógłbyś zakupić i było by o wiele lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2012, 14:24 
*

Rejestracja: 23 lis 2011, 15:13
Posty: 79
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Dobra to spróbuję dać twardsze sprężynki i może lżejszą centralną bo przy 40 ryczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2012, 20:17 
*

Rejestracja: 23 lis 2011, 15:13
Posty: 79
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Sory za pp.
Witam dzisiaj trochę się pobawiłem i nadal dupa ;/. Dałem średnie sprężynki,rolki 5,5g , centralna biała malossi najmiększa . Miałem jeszcze dać dyszę 70 ale zabrakło czasu. Mam pewną myśl może tak być że mam zatkany wydech ? Albo przez tą dyszę bo siedzi 84 w serii.Dam potem filmik bo nagrałem ale coś nie mogę go odtworzyć ;/.


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 20:19 przez Krycha, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 17:55 
*

Rejestracja: 23 lis 2011, 15:13
Posty: 79
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
f5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 18:06 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
No a może gaźnik do regulacji jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 18:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Sprawdź kompresje.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2012, 18:59 
*

Rejestracja: 23 lis 2011, 15:13
Posty: 79
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
cylinder po szlifie , przed jaki i po szlifie to samo ;/(dotarty).Wydaje mi się że to może być zatkany wydech albo coś z gaźnikiem, kumpel ma pożyczyć jakiś inny to spróbuje na nim.


Daje filmik tego muła opisane wszystko w opisie filmu link :http://www.youtube.com/watch?v=ir0Qyn1LdvM&feature=youtu.be


Ostatnio zmieniony 17 kwie 2012, 17:15 przez Krycha, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2012, 17:53 
*

Rejestracja: 23 lis 2011, 15:13
Posty: 79
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
f5 filmik z mułem dodany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 19:34 
*

Rejestracja: 23 lis 2011, 15:13
Posty: 79
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
f5 pomocy miał ktoś podobny problem że 0 siły na starcie nie mieli nawet na mokrej trawie tylko buczy i nie wchodzi na obroty , może coś być nie tak z gaźnikiem ;/ ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 22:08 
*

Rejestracja: 04 lip 2011, 9:41
Posty: 97
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
sprezynki sprzegla agencie wymien to wtedy pogadamy to tyle nara




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 14:01 
*

Rejestracja: 23 lis 2011, 15:13
Posty: 79
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
na każdych spręzynkach jest tak samo agencie ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 19:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
A okładziny na sprzęgle jeszcze masz kolego?




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 19:36 
*

Rejestracja: 23 lis 2011, 15:13
Posty: 79
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Witam ponownie, dzisiaj trochę poszperałem i zauważyłem że sprzęgło ślizga się na dzwonie tyle że okładziny są w dobrym stanie widać jeszcze napis OK. Nie ścierają sie na całej powierzchni tylko tak na boku tak jakby dzwon był za duży . Średnica dzwonu-107 średnica sprzęgła- 103-104. Dodam że dzwon od środka fioletowy.


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, 20:04 przez Krycha, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 9:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 21:01
Posty: 195
Lokalizacja: Strzegowo/Mława
Pojazd:
Przecież jak masz dzwon 107mm to sprzegło też musi być 107 agencie :P :wink: Wymień sprzegło problem ustopi :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 15:19 
*

Rejestracja: 23 lis 2011, 15:13
Posty: 79
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Rozumiem ale mi chodzi o to że suwmiarką mierzyłem i sprzęgło ma 104 to z tego co piszesz wyżej to dzwon ma być 105 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 15:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 21:01
Posty: 195
Lokalizacja: Strzegowo/Mława
Pojazd:
Tak ma być 105mm
Kup dzwon lu komplet dzown z sprzegłem i bedzie git
ej a może ja bd miał sprzegło na sell 107 mm w bardzo dobeym stanie


Ostatnio zmieniony 30 kwie 2012, 15:21 przez dominikxx1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 21:04 
*

Rejestracja: 23 lis 2011, 15:13
Posty: 79
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
To dlatego prawdopodobnie mam taki muł i tarcze przez to się dziwnie ścierają, no nic zobaczę jak z tym dzwonem ale na pewno ma tak być :D ? Dzwon nie będzie zaczepiał o okładziny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 5:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 21:01
Posty: 195
Lokalizacja: Strzegowo/Mława
Pojazd:
Ma być tak że sprzegło 105mm to dzwon też 105 i odwronie sprzegło 107mm to dzown tez 107mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy