Dzisiaj jest 28 lip 2025, 22:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
ok to zakupie te wymienione rozmiary od 4.5 do 6g i zdam relacje..
ode zwę się w weekend po wymianie centralki i rolek z zestawu..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 19:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
odświeżam.
Wymieniłem centralke i włożyłem rolki 5,6gram. Skuter dużo gorzej chodzi i wgl jakby błagał. Obroty od razu bardzo wysokie a start powolny, jak i vmax słaby. Ostatnio wgl zaczął mi coś 65 i w porywach do 70km/h ;/ te 75 co pisałem to sporo by musiał się rozpędzać i pewności nie mam czy by doszedł. Zmieniłem rolki na 6,3 gram i za bardzo się nic nie poprawiło, jedynie mniejsze obroty na starcie. W końcu włożyłem rolki 7g i przyśpieszenie jakie było takie pozostało i vmax też nie dużo się zmienił- do 70km/h doszedł.
Co może powodować taki słaby vmax i wgl moc na starcie? Nawet zamielić lekko nie chce. Pasek ma 1,6cm (16mm) szerokości, więc chyba dobrze.
Czy to wina modułu, który tak dziwnie bzyczy??
A i jaka powinna być kompresja w aeroxie? bo mam cylek RMS 50cc. - a jak by była za mała to co pierścienie wymienić? Jeśli tak to jakiej firmy i gdzie kupie dobre pierścienie do aeroxa?
HELP bo nie wiem już co robić :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 21:01 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 19:30
Posty: 370
Lokalizacja: Lipie , Częstochowa
Pojazd:
no kup pierścienie bo możliwe , że ci padły kup o takich wymiarach jak masz teraz :P




_________________

Wbijać Do mojego jogurta w Sticker Boombie !!!

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Tak ale żeby zobaczyć wymiary bym musiał go rozebrać. A chciałbym go rozebrać raz podczas od razu wymiany pierścieni a nie 5 razy sprawdzając rozmiary.
Jak już to kupować same pierścienie ( jak tak to gdzie i jakiej firmy bo nie moge znaleźć??) czy od razu tłok z pierścieniami?
I ile bym musiał go docierać czy coś po wymianie samych pierścieni, a ile po wymianie tłoka z pierścieniami?
A i odpowie mi ktoś na te pytanie odnośnie modułu? Bzyczy mi cały czas jak włączę zapłon. Czy on jest popsuty? bo tak dziwnie bzyczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2012, 22:21 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 19:30
Posty: 370
Lokalizacja: Lipie , Częstochowa
Pojazd:
Docieranie pierścieni hmm około 50 km , może wystarczy ale sie mogę mylić , a co do modułu to ci nie pomoge .




_________________

Wbijać Do mojego jogurta w Sticker Boombie !!!

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
a skąd wziąć wymiary pierścieni do aeroxa (dokładnie cylinder RMS 50cc) i czy firma PRIMA produkująca pierścienie ma produkty dobrej jakości ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2012, 23:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
up




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2012, 22:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
odświeżam.
sprawdziłem komprechę i o dziwo mam idealną (+-10bar).
Więc pozostaje regulacja napędu/gaźnika bo czy coś jeszcze innego może wpływać ten słaby vmax?
bo u mnie:
-wariator git (nówka)
-sprzęgło i dzwon na wymianę lecz mułów jako tako nie ma
-pasek 16mm (ale chyba dla pewności zmienię)
-komprecha (+-10bar)
-luzów nie ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 6:31 
Zbanowany

Rejestracja: 01 maja 2012, 13:18
Posty: 20
Pojazd:
tulus212, Mam podobny problem , też mam ten sam silnik , mam multivara jak założyłem było zdziwiony chodził jak burza , 85 na lajcie. Skuter stał około 5 dni , odpaliłem ledwo co 70 czasem max 75, kompresja u mnie prawie 11 bar. . Gaznik wszystko czyszczone , nie mam pojęcia co sie stało .. tak nagle bo skuter stał ? dziwne trochę , czasem jak jadę 60 km.h docisne full manete to wgl nie reaguje na nią ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 14:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Martin23 jakbyś z ust mi to wyjął tylko akurat mi ostatnio 65 jedzie bo centralke na białą malossi zmieniłem. na seryjnej dokładnie tak jak twój i nie wiem czego to może być wina. U mnie jest mankament gdyż po włączeniu zasilania moduł bzyczy jak przyłożę ucho. Być może, że to wina jego ale najprawdopodobniej wymienie pasek i do jakiegoś fachowca gaźnik i wtedy pozostanie tylko regulacja napędu.
A i jak rozwiążesz problem to daj znać tutaj lub najlepiej na PW bd bardzo wdzięczny :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2012, 18:32 
Zbanowany

Rejestracja: 01 maja 2012, 13:18
Posty: 20
Pojazd:
tulus212, Podaj gg jeśli posiadasz na priw. to porozmawiamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy