Dzisiaj jest 15 lut 2025, 3:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 14:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Spoko, myślałem że to seryjna "70 china", po porcie owszem, będzie to 10km :D




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 18:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2012, 20:32
Posty: 74
Lokalizacja: Gryfice
Pojazd:
a jak jest góra dół to łożysko igiełkowe do wymiany ?




_________________

odwiedź moją apke !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 59#2169297




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 18:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
szyszu3, http://www.youtube.com/watch?v=AhMkioaBQek powinno byc tak jak na tym filmie jak uderzysz w korbę młotkiem od góry. Jak dzwoni to znaczy że jest na śmieci :mrgreen: . 10KM przy DOBRYM osprzęcie całkiem możliwe :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 20:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2012, 20:32
Posty: 74
Lokalizacja: Gryfice
Pojazd:
nie mam wyjętego wału, ogarne to jakoś :D




_________________

odwiedź moją apke !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 59#2169297




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 21:12 
*

Rejestracja: 19 wrz 2012, 18:46
Posty: 31
Pojazd:
Maciek1997 powracając do tematu to nagar uszczelnia ;)
Jak się silniki rozkręca, a pierścienie zostają to się z nagaru nie czyści ! :p przy twojej teorii to musiałbym co chwilę rozkręcać silnik i czyścić głowice, tłok, okno wydechowe. . . bo się nagar zebrał xD w samochodach też co chwile silnik rozkręcasz? Ludzie bez tykania robią kolosalne przebiegi, pomimo tego że się tłok upaprał :d a papierem ściernym to możesz sb podetrzeć... no chyba że by cię zraniło.. tłok też możesz zranić ;) mowisz ze jak sie porysuje to będzie okej, nic sie nie stanie. -Jak masz tłok porysowany to on bd dobry? To złożysz motor ze spapranym, żeby, Ci kiedyś posłuszeństwa odmówil? :P




_________________

:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 22:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
marnotrawca,
Pokaż mi gdzie to jest napisane że nagar uszczelnia ?
Dlaczego stosuje się preparaty do usuwania nagaru?
Po co są oleje syntetyczne?

Jak górę tłoka papierem przejedziesz to nic się nie stanie. Gorzej jak po boku przelecisz to wtedy pogarszają się osiągi.

Co do samochodu. To inna bajka.
Rozbierałem już silnik od Audi B4 2.0 ABK i nagaru dużo nie było jak na 350k km.

A co pierścieni. Jeszcze nigdy nie wiedziałem na nich nagaru.
TŁOK I PIERŚCIENIE DOSTOSOWUJĄ SIĘ DO GŁADZI CYLINDRA, a nie nagar uszczelnia.

JAK WĘGIEL MOŻE USZCZELNIAĆ :?: :?: :lol:




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 22:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Nagar dostaje się tam, gdzie uszczelka nie jest dokładnie dopasowana, jak zaschnie to uszczelni :P Ale to są baaardzo małe niedoskonałości :<


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2013, 22:36 przez PlastusR50X, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 17:05 
*

Rejestracja: 19 wrz 2012, 18:46
Posty: 31
Pojazd:
Nagar uszczelnia! Jak rozbierałem silnik u siebie to na tłoku byl nagar, tak samo na głowicy. tłok był przytarty lekko, ale nie wymienialem pierścieni to go zostawilem. Dlaczego? Bo jak już sie silnik naciekał to szorowanie po nim papierem nic dobrego mu nie da :D innym razem rozbierale 125 2t. stan al'a szrot, łok, cylek poprzycierane, ale jak pokopałes nią ze 2-3 min to odpalala. Wyczyściłem tłok okno wylotowe na cud miód, złożylem, dałem nowe uszczelki a motor do tej pory stoi w garażu bo kompresji tyle że w płucach mam wiecej :) Usuwanie nagaru to strata czasu, i mozliwosc że nic sie nie polepszy. Kolega wyczyscil z nagaru silnik to różnicy nie było zadnej. więc po co...




_________________

:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2012, 20:32
Posty: 74
Lokalizacja: Gryfice
Pojazd:
nie ma :D Wziąłem spryskałem denko tłoka akrą i zeskropałem nożem :D i git. :) jednak troche było tego nagaru :D




_________________

odwiedź moją apke !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 59#2169297




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy