Dzisiaj jest 03 sie 2025, 19:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 10:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
no oby tak było.. :) jeszcze dzisiaj sprawdze te obroty na nóżkach :)




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 12:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
d**a, d**a, d**a..... przełożenia nic nie dały... a wręcz jest jeszcze gorzej... wątpię żeby regulacja dała coś na to grzanie... przejechałem 1km i chłodnica gorąca....i już nie jechał w ogóle rozpędził się do 40 i nic więcej takim tempem ze hulajnogą bym się szybciej rozpędził..




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 12:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 16:50
Posty: 292
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
dawid6693, nie czytałem wcześniejszych postów ,ale może moduł założ od miny lub roxa bo ten od cpi jest blokowany .. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 12:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Papa_ZiZi, zobacz tutaj http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=175708 to moj temat. bo podłaczyć moduł od miny pod instalacje od keewaya to nie takie proste...




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 12:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
mi na wariatorze i kominie buja do 85, a Tobie na racingu 80 ledwo.

Edit. Kup chiński taki czerwony moduł, odblokowany. ;d powinno pomóc




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm


Ostatnio zmieniony 08 sie 2011, 12:45 przez Szafa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 13:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 16:50
Posty: 292
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Szafa, masz na myśli moduł Naraku ? :roll:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 183e3d8eec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 13:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
http://allegro.pl/yamaha-mbk-aprilia-ke ... 31170.html zapewne o ten mu chodzi!




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 13:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2011, 16:50
Posty: 292
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
dawid6693, aaa pojeb... mi się :mrgreen: :lol:


Ostatnio zmieniony 08 sie 2011, 13:44 przez Papa_ZiZi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 13:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
teraz pozostaje pytanie czy lepiej zrobić zapłon na krótko z miny czy zostawić ten i kupić moduł.?




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2011, 21:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
tak chodziło mi o ten 2 moduł.

Nie warto tych naraku itp. co to da jak moduł ma być wykręcony do 10k obr+ przy racingu...

wystarczy ten china za 40zł
A czasem można i taniej

Stawiam na moduł że nie wyrabia, po prostu iskra może zanikać przy ok 9-10k obr.

2 Sprawa ja tak miałem na zwykłym cylu .. Jak mi się wkręcał na 10.5k obr to mi odcinało zapłon jak by wtrysk w di techu padł i dawał za dużo paliwa, kupiłem świecę i miodzio.

3 sprawa. Hmm... Nie wiem. Zobaczymy jak CDI kupisz :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 12:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
kombinowałem dyszami ale nic;/założyłem rolki 5g. (były 6) słabo startuje, potem łapie wysokie obroty i po chwili już spadają i jedzie max 75. nie wiem co dalej z tym robić ;/




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2011, 15:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2010, 15:55
Posty: 181
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
Podepne się :) Pomijajac to ze mi racing teraz tez jedzie 80-90, dzis zamawiam fajke,swiece i moduł.
Skuter kreci wysokie obroty ale na v-max sie to nie przekłada, podczas jazdy nie przerywa itp. tylko słychac ze silnik kreci juz bardzo wysoko a czuje jakby cos go trzymało, jak uda sie cos ustalic to moze jeszcze dzis cos sie zrobi




_________________

Najprawdopodobniej JEDYNY w Polsce Sachs SX1 FULL Racing :)


Ostatnio zmieniony 12 sie 2011, 15:42 przez tomekSX1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 22:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
chce w końcu go wyregulować!
Więc tak:

dysza około 80-85
centralka czerwona hebo +90%
sprężynki hebo niebieskie +50%
roli 5g

start słaby. o spaleniu laczka na asfalcie nie ma mowy, świeca czarna troche mokra. potem od 15 do 30 jest ładne przyspieszenie potem obroty spadają i słabo przyspiesza do 75-80. Temperatura płynu po przejechaniu 3-4km to 67 stopni w zbiorniczku!! nie w cylindrze! jak to wyregulować?




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 7:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Rolki są za ciężkie, daj rolki 3,5g lub 3g. 67 stopni to nie jest tak dużo, mój kolega w gilerce dna ma cały czas 80 stopni, im szybciej będziesz jechał tym chłodzenie będzie lepsze także spróbuj najpierw wyregulować napęd, a co do świecy, ma małe obroty wiec muli go paliwem, a co do mula na starcie to trzeba twardsze sprężynki bo strojenia nie zmienisz.
Najlepiej by było gdybyś nagrał filmik.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 9:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
jak założyłem rolki 4g to przy około 30 skuter cały drzy.... masakra. wiec nie wiem czy lżejsze... zauważ że ja to 67 stopni miałem w zbiorniczku gdzie woda jest już po przejściu prze chłodnice. wiec w cylindrze jest więcej Filmik postaram sie nagrać




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 9:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
dawid6693, może pasek nie wchodzi na samą górę? Z jakiej stajni posiadasz wariator?

Tutaj można wykluczać zapłon, jeżeli kręci wysokie obroty jak opętany.
Myślę, że coś jest nie tak z napędem. Jak regulacja zbytnio nie wpływa na v-max, to jakiś czynnik musi być odpowiedzialny za to. Kiedyś miałem podobny problem i wina była po stronie wariatora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 9:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
wariator polini speed control
5mm od gór pasek wchodzi max




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 12:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
5mm to sporo...a może spróbował byś skrócić tuleję wariatora....

to podobnież sporo daje :D :D :D




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2011, 12:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
ale traci przyspieszenie na którym mi tez zalezy...




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy