Dzisiaj jest 31 sty 2025, 23:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sty 2006, 12:03 
*

Rejestracja: 13 gru 2005, 14:41
Posty: 3
Lokalizacja: swiecie
Pojazd:
Siemka
Na wiosne chce przeprowadzić w swoim speedfight`cie 2 AC `04r. Jest on następujący:
-wydech Hebo Performer,
-cylinder Stage6 Sport Pro 70cc
-Gaźnik Kit Dell'orto 19mm - Metrakit
-Króciec ssący Top Racing,
-zawór membranowy Hebo,
-filtr powietrza Metrakit.

Mam teraz takie pytania dot. cylindra. Interesuje mnie wymiana cylindra na jak najmocniejszy, ale zaznaczam ze nie chce zmieniac walu. Chce miec jak najmocniejszy cylinder, ktory nie wymagalby zmiany walu. I jeszcze jedno. czy do tych czesci musze dokupywac cos jeszcze...? tzn. membranki(czy beda w zaworze), lub dysze (jesli tak to jaką?, chyba ze jest w zestawie z gaznikiem).

poza tym co myslicie ile mój speedfight moze pojsc po tym tuningu. doda jeszcze, ze mam Polini SC.

Za wszytskie odpowiedzi dziekuję .
Pozdrawiam!




_________________

pozdrawiam
kuba


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2006, 14:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2006, 17:21
Posty: 96
Lokalizacja: Płn. Mazowsze
Pojazd:
Producenci zalecają by zmieniać wał, kiedy cylinder ma więcej niż 15KM. Jednak było wiele przypadków gdy cylindry 12KM krzywiły korbowody.
Ja bym polecał zmienić ten wał i zainwestować w dobre łożyska. Wał + łożyska ok. 450zł, a święty spokój na lata.
Tak patrze na ofertę sklepy i niegdyś przez wielu sprzedawców polecany był Airsal Racing T6 myślę, że w tym wypadku o wał nie musisz się obawiać.
Ten Stage6, którego wymieniłeś też powinnien być dobry.

Dysza będzie z gaźnikiem, a membranki też powinny być z zestawie z zaworem (bynajmniej u Malossi są, jak u Hebo nie wiem).

Ciekawie zaplanowałeś sobie tuning, tylko jakoś tak ten wydech nie pasuje.
Ale od biedy może być. :twisted:
Mimo wszystko namawiam na wymiane wału.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2006, 17:22 
*

Rejestracja: 13 gru 2005, 14:41
Posty: 3
Lokalizacja: swiecie
Pojazd:
Tzn. powiem tak. Zainwestować w wał to nie proble, tylko, że aby założyć wał, to trzeba zdjąć praktycznie cały blok silnika i tu może być problem, żeby potem z powrotem wszystko złożyć :x :? :( . Czyli mówicie, że mocniejszego niż ten Stage6 przy seryjnym wale nie ma sensu zmieniać?




_________________

pozdrawiam
kuba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2006, 20:19 
*

Rejestracja: 07 sty 2006, 16:36
Posty: 13
Pojazd:
Zawieś skuta do serwisu i masz problem z głowy...;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2006, 18:14 
Vip
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2004, 11:51
Posty: 64
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
jeśli chcesz mieć porządnie zrobiony skuter, oddaj go do serwisu. Jeśli jednak z jakichś powodów nie chcesz zmieniać wału, to polecam cylinder Polini For Race. Osobiście jeździłem na nim, bez zmiany wału i nic się nie stało...a przejechałem dość sporo :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2006, 21:40 
*

Rejestracja: 13 gru 2005, 14:41
Posty: 3
Lokalizacja: swiecie
Pojazd:
Ok, dzięki za wszytski odpowiedzi.




_________________

pozdrawiam
kuba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy