Dzisiaj jest 29 lip 2025, 14:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 mar 2010, 15:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:31
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Witam! Mój neos ma założony tłumik Polini no smoking i napęd został wyregulowany tak że osiąga max. ok. 75km/h, ma dobre przyspieszenie i idzie na koło, ale coś mi tu nie pasuje ponieważ wy piszecie tu że odblokowany neos leci 80-85km/h. Dlaczego mój leci tylko 75km/h przy tuningowym wydechu. Blokadę z wariatora ma ściągniętą, na krućcu też nie żadnej zwężki czy czegoś co by zmniejszało jego średnice, natomiast zauważyłem że po założeniu tego tłumika pali 6l/100km i wydech pluje olejem :shock: Co to może być? Regulacja zła?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 11:52
Posty: 82
Lokalizacja: Piła (WLKP)
Pojazd:
jeśli pluje to gaznik do regulacji




_________________

Obrazek

Emilos123 pisze:
Na forum skutery.com mówia mi zeby nalac diesla . I tak jutro zrobie+ A i mówią mi, że do skutera lać olej jakiś kujawski




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Zgadzam się z scooter009, że regulacja może pomóc. Wyczyść i wyreguluj gaźnik. Jak coś to pisz, pomożemy :wink:




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 21:38 
Zbanowany

Rejestracja: 28 mar 2010, 20:48
Posty: 15
Lokalizacja: wziąść na wahe?
Pojazd:
A wie ktoś może jak zdiąć blokade z wariatora w neosie ?




_________________

Ej Z!oM3k KuP s3 DoM3k

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=432606#432606




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 9:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:31
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
StefaN[[PL], o ile mi wiadomo tam jest taki pierścień, między tuleją a wiatrakiem wariatora.

scooter009, Peluś, wydaje mi się że mam króciec 12mm, czy on też może blokować osiągi? Dzisiaj zobaczę na jakim ząbku jest iglica ją przestawię :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 9:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 11:52
Posty: 82
Lokalizacja: Piła (WLKP)
Pojazd:
jesli masz 12 to jest zablokowany




_________________

Obrazek

Emilos123 pisze:
Na forum skutery.com mówia mi zeby nalac diesla . I tak jutro zrobie+ A i mówią mi, że do skutera lać olej jakiś kujawski




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 10:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:31
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
A jak to sprawdzić?? Jest na nim to gdzieś napisane czy muszę zmierzyć jego średnice?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 10:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 11:52
Posty: 82
Lokalizacja: Piła (WLKP)
Pojazd:
powinno być napisane w którymś rogu




_________________

Obrazek

Emilos123 pisze:
Na forum skutery.com mówia mi zeby nalac diesla . I tak jutro zrobie+ A i mówią mi, że do skutera lać olej jakiś kujawski




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 10:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Jest napisane w rogu ile ma średnicy. Ja w swoim na rogu mam wyraźnie napisane 20"średnica (fi, ten znaczek :mrgreen: )". A co do neosa to zdejmujesz przeciwtalerz, tak jak byś się zabierał do wymiany rolek, i tam będzie taki pierścień, coś rodzaju grubej podkładki. Wyjmujesz i jest ok :mrgreen:




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2010, 10:56 przez Peluś, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:31
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Króciec jednak ma 20 mm, co mam zrobić? W którą stronę przestawić iglice żeby wyregulować gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 20:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Daj o ząbek w górę




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 21:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:31
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
A gdy dam ząbek w górę to zwiększam dawkę? Czy nie powinienem w dół?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 21:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Dając w górę zmniejszasz dawkę. Jeśli tak dużo ci pali to może właśnie go przylewa.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 9:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:31
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Sprawdziłem święcę i ma jasno brązowy kolor- kawa z mlekiem. Dziwne :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 17:02
Posty: 72
Lokalizacja: Płochocin
Pojazd: Yamaha Neos
Peluś pisze:
Jest napisane w rogu ile ma średnicy. Ja w swoim na rogu mam wyraźnie napisane 20"średnica (fi, ten znaczek :mrgreen: )". A co do neosa to zdejmujesz przeciwtalerz, tak jak byś się zabierał do wymiany rolek, i tam będzie taki pierścień, coś rodzaju grubej podkładki. Wyjmujesz i jest ok :mrgreen:


Ale to nie jest ten pierścień na którym zasuwa pasek,nie?
Bo ja mam tylko jeden a jak go bym wyjął to pasek by był bezpośrednio na wale przecież. :roll:


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2010, 20:56 przez Kosek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 21:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:31
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 431e01c321 tu masz ten pierścień i to nie jest ta tuleja na której jeździ pasek :shock: .

Wróćmy teraz do mojego problemu, ponieważ świeca jest jasno brązowa czyli mieszanka dobrze się spala? Przesunąłem iglice z 3 ząbka na 4 ale nie miałem czasu się przejechać :angry: . Mi się wydaje, że gaźnik daje za mało paliwa, tak wnioskuje po kolorze świecy :/ Czy jest taka możliwość że przy zbyt małej ilości dostarczanej mieszanki skuter zmniejsza osiągi i więcej pali i wydech pluje olejem? :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Tuleja to tuleja. Pierścień to pierścień. Tuleja być musi a pierścień nie.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:31
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Byłem się przejechać i podwyższenie iglicy o jeden ząbek nic nie dało, ani osiągów i prawdopodobnie te samo spalanie :/ . Co jeszcze proponujecie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 10:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:31
Posty: 90
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Nikt nie ma pomysłu ???? Czy mam podnieść iglice o jeszcze jeden ząbek??


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 10:14 przez krzysztof-g2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy