Dzisiaj jest 08 kwie 2025, 23:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lut 2014, 18:06 
*

Rejestracja: 28 lip 2011, 20:20
Posty: 133
Lokalizacja: jaworzno
Pojazd:
Witam! postanowiłem wymienić cylinder na 70ccm. Niestety zaczęły się problemy. Skuter dobrze odpala jak jest zimny z kopki, natomiast, gdy pojeżdżę nawet 10 minut i go zgaszę, to nie ma opcji, żeby go odpalić. Odpala dopiero po 30-40 minutach jak ostygnie. Strasznie mnie to wkurza, bo podjadę tylko do sklepu i muszę czekać pół godziny zanim odpali albo pchać do domu:/ Proszę Was serdecznie o pomoc! Pozdrawiam!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 lut 2014, 23:30 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Do sprawdzenia zawory. Sprawdzić ich stan i stan samych gniazd ,następnie wyregulować za pomocą szczelinomierza.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 9:37 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Więc tak panie kolego mialem bardzo duża styczność z 4t wiec tak. Są 3 opcje:
1.Za duży luz miedzy zaworami ( ale to musiałby byc naprawdę duży)
2.Za maly luz miedzy zaworami (wiesz jak sie metal nagrzeje to puchnie delikatnie a luzy miedzy zaworami sa znikome to wtedy praktycznie one znikają i zawory są naprawdę tylko delikatnie otwarte ale kompresja ci już ucieka i nie odpalisz)
3.Ostatnia opcja jest taka że masz delikatnie wypalone lub nieszczelne gniazda zaworowe i kompresja ci ucieka ( a gdy punkt 3 jest połączony z punktem 2, wszystko sie wyjaśnia, jak zimny odpali bo jest luz miedzy zaworami, po rozgrzaniu on znika i nie dasz rady odpalić)

Wiec takie są moje przypuszczenia. Oczywiście rozumiem że gaźnik i rozrząd ustawione poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 10:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
U mnie nie raz ciepły nie pali to daję gazu i kopne i chodzi. Ale to 2t, więc nie wiem jak u cb.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 13:10 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
nikodem239 pisze:
U mnie nie raz ciepły nie pali to daję gazu i kopne i chodzi. Ale to 2t, więc nie wiem jak u cb.

Człowieku 2T a 4T to są całkiem inne silniki, po co się w ogóle wypowiadasz.... Wydaje mi się ze to wina zaworów, rozbieraj głowice i sprawdź luzy. Serwisowke powinieneś w necie znaleźć.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 18:43 
*

Rejestracja: 28 lip 2011, 20:20
Posty: 133
Lokalizacja: jaworzno
Pojazd:
witam mam druga glowice wymienie zawory z niej i zobacze czy to cos da.... wgl cylek nowy a skuter jedzie 30km.h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 19:04 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Czyli definitywnie wina zaworów. Zawory są tu ważnym elementem. Miałem styczność z głowicą gdzie między zaworem wydechowym a gniazdem była szczelina. Ciężko ją było w ogóle nawet pod słońce zobaczyć trzymając głowice w ręce. Ktoś by pomyślał, że tyle to odpali. Otóż nie. Na żadne sposoby nie zapalił. Po zmianie zaworu na nowy ,dotarciu go z gniazdem problem zniknął momentalnie.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 20:13 
*

Rejestracja: 28 lip 2011, 20:20
Posty: 133
Lokalizacja: jaworzno
Pojazd:
witam i jeszcze skuter po odpaleniu dymi lekko na niebiesko ehh a cylinder tlok nowy wiec glowica?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 20:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
uszczelniacze, podaj przebieg , jak spory to nie warto jej naprawiać tylko wstawić nową. za tania jest żeby sobie dupę zawracać regeneracją moim zdaniem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2014, 7:52 
*

Rejestracja: 28 lip 2011, 20:20
Posty: 133
Lokalizacja: jaworzno
Pojazd:
licznik zatrzymal sie na 10 tys ale nie wiem jak dlugo juz nie idzie bo linka zerwana juz takiego kupilem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy