Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 6:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 14:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
Sprawdziłem ząbki są w porządku bendix działa poprawnie , jedyne co teraz mnie nie pokoi to to że na wale mam luz za końcówce wału jest ta z 1 mm (jak ruszam góra dół) , i wałem mogę kręcić spokojnie idzie z małym oporem . :shock:




_________________

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ...
Manetka w dół i odcięcie ...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 15:18 
*

Rejestracja: 21 lip 2011, 20:36
Posty: 48
Pojazd:
Podpinam sie pod problem. U mnie w gilerze runner jest tak samo jak na filmiku jak chce odpalic z rozrusznika. Z kopy jak zimny to tez trzeba pare razy kopnąc zeby zapalił. Jak ją kupiłem wszystko było spoko, osiągi ma takie same jak miała, a jednak nie chce palić. Wymieniałem świece, fajke, filtr powietrza czyszczony, gaznik czyszczony, bendiks czyszczony w dobrym stanie, zawór membranowy wymieniony, nowy akumulator. Poradźcie coś jeszcze, przebieg na cylku to jakieś 6tys km (70cc). Może rzeczywiście za dużo paliwa dostaje, bo na filmiku słychać tak jakby go przylewało, u mnie jest tak samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 15:53 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Witam, jak to czytam to mi sie plakac chce. Kolego spreżanie sprawdzamy na kopce. Pierwsze podstawowe pytanie: czy sprawdzałes czy daje iskre jak krecisz z rozrusznika?




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 15:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
michalstw pisze:
Witam, jak to czytam to mi sie plakac chce. Kolego spreżanie sprawdzamy na kopce. Pierwsze podstawowe pytanie: czy sprawdzałes czy daje iskre jak krecisz z rozrusznika?


Pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem czy jest iskra :roll:




_________________

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ...
Manetka w dół i odcięcie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 16:02 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
No to git , ja u siebie tak mialem ze nie chcial ze startera palic a z kopa palil to sie okazalo ze elektryka i wymienilem wszystkie kable ktore ida od iskrownika i teraz dziala : )




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 17:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
michalstw, to coś miałeś popieprzone z elektryką i na starterze nożnym też pewnie gubił iskę bo w przypadku rozrusznika wyręcza się przycisk a to ta sama zasada działania.. na filmiku widać że silnik kręci więc rozrusznik dobry :)

jak masz luzy to simmery nie trzymają i jest kicha.. to jest takie pisanie a co a co.. zamiast od razu sprawdzić masakra.. :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2012, 18:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
Yakuza pisze:
jak masz luzy to simmery nie trzymają i jest kicha.. to jest takie pisanie a co a co.. zamiast od razu sprawdzić masakra..


Mogłeś wcześniej napisać żeby to sprawdzić , zauważyłem to przez przypadek sprawdzając czy przeciw talerz ma nie zużyte ząbki .

Do wymiany simeringów nie trzeba rozpoławiać silnika tak ?

Wymiary są takie jak poniżej ?

-strona zapłonu
18x28x7
-strona wariatora
19x30x7

Lepiej kupić gdzieś na mieście czy przez internet ?




_________________

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ...
Manetka w dół i odcięcie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 8:17 
**

Rejestracja: 26 cze 2010, 15:39
Posty: 317
Pojazd:
Nie musisz rozpalawiac karterow, ale za to musisz: zdjac magneto, oraz zdjać dekiel przekladni i sciagnać wariator. Co do tego czy w necie czy na miescie to chyba lepiej na miescie bo taniej i szybciej : )




_________________

PIAGGIO NRG LC MC1

- WAŁ TNT RACING HPC
- ŁOŻYSKA SKF C3 TEFLON
- WARIATOR MALOSSI MULTIWAR
- LEOVINCE ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 11:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
michalstw, ale jak ma luz na łożysku i kupi nowe simmeringi to zrobi się to samo robota po hu** ... :roll:

nrg_tbg, mówiłem Ci o simerach i łożyskach pomyślałem że wiesz o co kaman :wink:
Musisz rozpołowić kartery i wymienić łożyska i simmeringi bo sama zmiana uszczelniaczy w niczym Ci nie pomoże bo dalej będzie luz i kicha.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 11:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2011, 0:33
Posty: 118
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd: Piaggio NRG & Astra F
Dziś zadzwoniłem do gościa który naprawia skuterki dopiero teraz mam numer . Powiedział mi tak że mam łożyska do wymiany :| , ponieważ kopnik przekazuje moc po środku wału (centralnie) , a rozrusznik kręci po obwodzie przeciwtalerza wariatora , i odciąga trochę wał i przez simering ucieka wtedy kompresja :twisted: . Mam nadzieje że uda mi się z tatą wymienić łożyska na wale wraz z simerigami . Teraz kwestia łożysk jaka firma najlepsza ? Macie może gdzieś poradnik jak wygląda rozpoławianie wersji LC , szukałem ale na forum jest tylko video poradnik niemiecki dla wersji AC .




_________________

Kiedy znajdziemy się na zakręcie ...
Manetka w dół i odcięcie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 11:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
SKF, Koyo, NTN Japan ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 13:20 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:22
Posty: 154
Lokalizacja: okolice siedlec
Pojazd:
SKF najlepsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2012, 11:34
Posty: 61
Lokalizacja: Bogumiłowice
Pojazd:
Widzisz czyli miałem racje że to wina kompresji po wymianie łożysk i simeringów wszystko będzie Przy wymianie łożysk polecam podgrzewanie karterów to ułatwi ich ściągniecie i założenie.




_________________

Piaggio tph lc
Cylinder-Stage6 racing
Wydech-Top performance nardo
Wariator-Polini
Łożyska zimeringi stage6 teflon
Wał-rms sport
Dzwon-polini evolution
Pasek-polini kevlar
Gaźnik-PWK 24
Zawór-malossi mhr
Króciec własnej roboty;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2012, 20:21 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 22:30
Posty: 47
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Miałem podobnie. U mnie pomogła dobra przerwa świecy




_________________

Moja Dna :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=172851


Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 20:22 przez Ngine66, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy