Dzisiaj jest 04 mar 2025, 14:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 wrz 2011, 18:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Witam

Móje NRG nie odpala znaczy tak jak kopne to odpali na 1-2s i zgaśnie , znaczy odpala od strzała tylko chodzi 1-2s i odrazu gaśnie . Zmieniłem świece , fajke wyczyściłem gaźnik oraz filtr powietrza sprawdziłem membranki . Czy wie ktoś co to może być ? Cylinder wydaje się być ok ponieważ motor odpala tylko nie wiadomo czemu gaśnie . Może to być wina rolek ? Na rolkach 7 g było ok a stało się to jak zmieniłem na 8,1 . Gdzieś czytałem taki temat że jak gość zmienił rolki to mu ciężko odpalał i przerywał . Oczywiście iskra jest .

Bardzo Proszę O Pomoc ponieważ motorem dojeżdzam do szkoły

pozdro




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Chyba żartujesz z tymi rolkami, zapewne zawór membranowy lub simmeringi.




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Pewno zimeringi albo zawór tak jak mówi Radkowy ;) Sprawdź czy ci któryś zimering niewyskoczył leżeli mówisz , ze zawór niema prześwitu ;)

I sprawdź kompresje , chociażby palcem :D




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Kompresja wydaje sie ok ;p

Dobra no to był żart chciałem troche atmosfere zmienić z takiego doła ;p

No to ok jtr wykręce wario .

Edit Jak kiedyś mi zimering się rozwalil to mi obroty szalały , bądź wgl nie odpalał .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2011, 19:45 przez OSYSEK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
OSYSEK pisze:
Jak kiedyś mi zimering się rozwalil to mi obroty szalały


Ciagnął lewe powietrze ;))

Cytuj:
bądź wgl nie odpalał .


Zazwyczaj :D

Sprawdź też tego od strony magneta ;)




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
A doszło do tego że jechałem zaczął robić "bu" minimalnie pociągnął z 3 m i zgasł tak jakby podczas jazdy ktoś fajkę odczepił .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
W każdym razie według mnie to simmeringi lub też kompresja, sprawdził bym manometrem. U kumpla tak samo w SR ce palec niby wywalało a i tak był zatarty.




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
No nic popróbuje ew bd musiał viraszką podskoczyć do mechanika żeby mi manometr urzyczył .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 21:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
To ziomal101 miał cos podobnego na zlocie takie buu i jechała i przerywała i zgasła . Okazało sie ze simering wyskoczył ; /




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 14:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Simeringi są ok . Dzisiaj jak odpalałem nawet odpalił na 3-4s i zgasł tak jakby mu ktoś zapłon odciął . Jeszcze dziś postaram się załatwić manometr i sprawdzić kompresje .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 8:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
A jak niby sprawdziles ze simmeringi sa ok ?




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 8:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Prosze cie Radkowy wiem że są ok daj temu spokój pytałem o coś innego . :roll:

Więc tak zakrzywiłem świece ( znaczy tą końcówke ) i odpalił chodzi na niskich obrotach ale powyżej 5 tys jakby strzelał z wydechu więc już wiem że to wina elektroniki tylko cewko-modułu czy zapłonu ?

Edit * Odpowiadając na twoje pytanie zoobaczyłem że nie jest rozerwany a był na miejscu , nigdzie nie było mokro od paliwa a jak ściągałem membraniki widziałem że w komorze spalania ( lub wałowej nie wiem jak to się dokładnie nazywa ) było paliwo więc simeringi ok , no i odpalał od kopa co było pewne że są ok .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2011, 8:41 przez OSYSEK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 8:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
OSYSEK, No spoko. Więc skocz do sklepu i kup nową świecę. Choć oczywiście może Ci to nic nie dać. wątpie żeby to był cewko-modół.




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 9:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Właśnie dziwne bo mam nową świece i dalej to samo .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 9:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
A jaką kupiłeś ?




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 10:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
To na 100 % nie wina świecy chodzi o to że jak zgne tą końcówke to odpali nie da się jeździć bo go dusi ale odpali a jak jest normalnie to nie odpala czyli iskra jest nieregularna bądź za mała .

EDIT próbowałem na kilku 1 firmy "iskra" 2 denso i teraz ngk




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2011, 10:10 przez OSYSEK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 11:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zobacz na jaką odległość dostrzeli iskra z kabla WN do masy podczas rozruchu. Powinno to być minimum 5mm, powinna też mieć niebieski kolor.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 17:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Hmm ok postaram się to zrobić ale musze podsumować :

Motor odpala od strzała kompresja idealne simegingi ok , gaźnik czysty i wyregulowany i co ciekawe da się nim jeździć tylko czasami jakby go przydusiło na pełnym gazie prawie zawsze go dusi ( strzela z wydechu i spadają obroty NIE BUU ) . I tak się zastanawiam co to może być.

No i ogólnie przy każdym zakresie obrotów go przydusi dodam że chodzi tylko na świecy przygiętej lekko czyli jakby słaba iskra .




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2011, 17:47 przez OSYSEK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Na 100% wina elektryki, ale czy cewko-moduł, zapłon czy nawet głupi przewód z fajką. W miarę pożycz od jakiegoś handlarza cewko-moduł. Choć myślę że niestety mogło coś się stać z zapłonem,




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 20:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
Czyli tak moja diagnoza to poprostu słaba iskra . Jest mniejsza niż kiedyś i to się w sumie stało nagle , przewód z fajką i świeca ok czyli cewko-moduł , magneto i zapłon zostają . Jakieś pomysły czego to wina że słaba iskra jest ?




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy