łukasz2221 pisze:
Dziś okazało się po zdjęciu plastiku z cylindra że cyl jest cały mokry w paliwie a jednej ze szpilek nie mogę mocno dokręcić

co zrobić żeby kompresja nie uciekała ?

daj grubszą metalową uszczelkę, a tą jedną szpilkę wywal, nagwintuj karter na M10 i włóż tam długą śrubę M10

(Ona spokojnie powinna wejść, wiem bo sam tak robiłem jak przy dokręcaniu szpilki, ta nagle mi wypadła - calutki gwint się wyrobił ... Ahhh te Chińskie skutery ;D)
_________________
Low&Slow
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I