Dzisiaj jest 20 lut 2025, 21:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2012, 21:36 
*

Rejestracja: 07 kwie 2012, 11:06
Posty: 30
Lokalizacja: Włodawa
Pojazd:
Dziś okazało się po zdjęciu plastiku z cylindra że cyl jest cały mokry w paliwie a jednej ze szpilek nie mogę mocno dokręcić :( co zrobić żeby kompresja nie uciekała ? :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 maja 2012, 4:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:31
Posty: 294
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
łukasz2221 pisze:
Dziś okazało się po zdjęciu plastiku z cylindra że cyl jest cały mokry w paliwie a jednej ze szpilek nie mogę mocno dokręcić :( co zrobić żeby kompresja nie uciekała ? :)


daj grubszą metalową uszczelkę, a tą jedną szpilkę wywal, nagwintuj karter na M10 i włóż tam długą śrubę M10 :) (Ona spokojnie powinna wejść, wiem bo sam tak robiłem jak przy dokręcaniu szpilki, ta nagle mi wypadła - calutki gwint się wyrobił ... Ahhh te Chińskie skutery ;D)




_________________

Low&Slow :)
Setup :
Cyl: Tec HQ
Wzmacniany wał
Wario: Hebo NG
-rolki: 3,75
Sprzęgło: Tec Evo R
-Docisk: Hebo +60
-Sprężynki: Tec czerwone
Gaźnik: Dell'orto 17,5 mm
-Dysza: 100#
Wydech: Tecnigas Next-R
Sportowy moduł C.D.I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy