Dzisiaj jest 05 gru 2024, 1:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2011, 10:08 
*

Rejestracja: 22 sie 2011, 12:55
Posty: 11
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Witam. Mam problem z głowicą w moim Malaguti. Zaczęło się to tak. Wsadziłem na oryginalny wał cylinder PF 70. Hold, mój kumpel, zrobił mi porting oraz uspawał wydech strojony na 10500RPM. No i wtedy zaczęło mi dmuchać uszczelki. Teraz dociąłem sobie ze specjalnego materiału uszczelkę pod głowicę i wydmuchało ją w tym oto miejscu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nie wiem co robić. Kupować nową głowicę? Ciężko dostać. Może jakieś pomysły? A i od razu mówię. Musiałem dać tyle sylikonu na zewnętrzną uszczelkę, gdyż ta, którą dorabiałem była troszeczkę gruba i zewnętrzna "oringo-uszczelka" nie trzymała dobrze. Jestem otwarty na każdy pomysł. Myślałem nad całkowitym zaspawaniem rowka na oring wewnętrzny i zarazem zaspawaniem tego szczerbu, lecz nie wiem kto się podejmie spawania duraluminium. Z góry dzięki i pozdrawiam!

Adrian100u.




_________________

AM6<3

zębatka 14
cylinder PF 70ccm
porting by hold
wydech (10500RPM) by hold
gaźnik 16mm ;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 10:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Ta uszczelka nie nadaje się pod głowice, wywal całkiem uszczelkę, i zawal silikonem tylko ten rowek i to z duża górka, skręć i sprawdź czy tłok nie uderza w głowice, jeśli nie to poczekaj aż zaschnie i jeździj a jeśli tak to daj jeszcze jedna uszczelkę pod cylinder i tak jak wyżej.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 11:00 
*

Rejestracja: 22 sie 2011, 12:55
Posty: 11
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Jeżeli tak to idę do garażu składać i koło wieczora napiszę co i jak. :mrgreen:




_________________

AM6<3

zębatka 14
cylinder PF 70ccm
porting by hold
wydech (10500RPM) by hold
gaźnik 16mm ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 11:47 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
sylikon ci tego nigdy nie uszczelni!!
musisz miec orginalna uszczelke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 11:59 
*

Rejestracja: 22 sie 2011, 12:55
Posty: 11
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Właśnie. Ale żeby oryginalnej uszczelki nie dmuchało to głowica nie powinna być uszkodzona. Da się jakoś ten szczerb zaspawać? Czy trzeba nową głowicę? Czytałem, że od 50ccm nie podejdzie :/




_________________

AM6<3

zębatka 14
cylinder PF 70ccm
porting by hold
wydech (10500RPM) by hold
gaźnik 16mm ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 12:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Ja w gilerze dna gdzie głowica jest bardzo podobna uszczelniłem tylko na silikon i śmiga.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 21:29 
*

Rejestracja: 22 sie 2011, 12:55
Posty: 11
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Jaka pojemność tej dna? no i czy był jakiś tuning? ;) Przez tuningiem mojego było spoko, później zaczęło dmuchać. raz wydmuchało i wyłamało kawałek głowicy, którą później odkręciłem wręcz palcami :shock: . Tym razem siedziało mocniej, ale nadal nakrętki były poluzowane. A jak już to silikon dać w sam rowek czy na całą powierzchnię styku głowicy z cylindrem?




_________________

AM6<3

zębatka 14
cylinder PF 70ccm
porting by hold
wydech (10500RPM) by hold
gaźnik 16mm ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 21:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Silikon, nic dziwnego że wydmuchało. Kup fabryczną gumową lub metalową uszczelkę.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 21:41 
*

Rejestracja: 22 sie 2011, 12:55
Posty: 11
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Mógłbyś rozwinąć? Bo właśnie obiło mi się o uszy, że do takich silników silikonu nie można dawać, bo będzie dmuchać. To raczej prawda. Najgorsze to, że nie dostanę do głowicy PF uszczelek :/ . Zmiana głowicy? na jaką?




_________________

AM6<3

zębatka 14
cylinder PF 70ccm
porting by hold
wydech (10500RPM) by hold
gaźnik 16mm ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 22:47 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
według mnie brakuje tam termostatu lub jego podstawy, każdą uszczelkę wypchnie jak nie ma się o co zaprzeć .
uzupełnij ten element
zamiast sylikonu kup oringi na temperaturę i umieść je na wzór oryginału, jest duża szansa że zadziałała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 7:54 
*

Rejestracja: 22 sie 2011, 12:55
Posty: 11
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
najgorsze jest to, że u mnie nigdzie nie ma takiego cienkiego oringu;/ Jak już są to zbyt grube(3mm), a taki nie pasuje. Skąd mam załatwić taki oring? Jakie byłyby jego oznaczenia? I czy nie wydmucha przez tą szparę, gdy zamontuje termostat?

EDIT:

Dodam jeszcze, bo zapomniałem, że przed całym tuningiem motor miał wydmuchaną uszczelkę.




_________________

AM6<3

zębatka 14
cylinder PF 70ccm
porting by hold
wydech (10500RPM) by hold
gaźnik 16mm ;/


Ostatnio zmieniony 28 sie 2011, 21:00 przez Adrian100u, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 21:57 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
2 lub 2,5mm tam będzie , w łodzi nie ma z tym problemu, spytaj czy można zamówić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 23:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Mam w AM6 identyczna głowice




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 0:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
dorobi się uszczelkę z aluminium pod głowice i jej na pewno nie wydmucha i można delikatnie splanować głowice żeby stopień spręrzania nie był za mały ale najlepiej by było też cylinder pod planować bo tłok nie dochodzi do górnej krawędzi tuleji więcej mocy by wykrzesał :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 8:31 
*

Rejestracja: 22 sie 2011, 12:55
Posty: 11
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
W środę jadę do Lublina to od razu splanuję głowicę i cylinder oraz kupię uszczelkę. Będzie działać :D




_________________

AM6<3

zębatka 14
cylinder PF 70ccm
porting by hold
wydech (10500RPM) by hold
gaźnik 16mm ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 12:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
ale po splanowaniu cyla i głowicy to wał będze miał cieszko ale moc będzie i jeszcze założył do tego z przodu zębatkę 12z i można by stuntować :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2011, 17:43 
*

Rejestracja: 22 sie 2011, 12:55
Posty: 11
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
No ba :) Nie martw się o wał. jakby coś to kupię korbę Top Racing i się go przebije. Mi chodzi o to, żeby wykrzesać z niego jak największą moc. A wracając do tematu to chyba problem rozwiązany, bo aluminiowa uszczelka raczej załatwi sprawę :D




_________________

AM6<3

zębatka 14
cylinder PF 70ccm
porting by hold
wydech (10500RPM) by hold
gaźnik 16mm ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy