Dzisiaj jest 05 mar 2025, 20:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Nowy Cylinder
Post: 05 lip 2011, 22:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:26
Posty: 51
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Siema. Dostałem skuter Piaggio Zip 50 2t z 1995r. Ma zatarty tłok. Czy wymiana na nowy cylinder i tłok się opłaci? Czy raczej kupić tłok vertex i szlifować oryginalny cylinder?

[Czy jak kupie nowy zestaw to muszę go szlifować? czy od razu zakładam i jeżdżę?]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 22:19 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 8:31
Posty: 144
Lokalizacja: Ok. Rzeszowa
Pojazd:
Moim zdaniem lepiej kupic tłok Vetrex i zrobic szlifa na orginalnym cylindrze

Cytuj:
[Czy jak kupie nowy zestaw to muszę go szlifować? czy od razu zakładam i jeżdżę?]
odrazu zakładasz i jeździsz


Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 22:21 przez d0do, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 22:20 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Saperek pisze:
Czy jak kupie nowy zestaw to muszę go szlifować? czy od razu zakładam i jeżdżę?

Nie trzeba.Należało by go jedynie dotrzeć pierwsze 400-500km.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:26
Posty: 51
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Dzięki za szybką odpowiedz.

Jeśli dam do szlifowania tłok to muszę podać jakieś wymiary/dane? Sorry ale jestem laik jeśli chodzi o naprawianie skuterów.

[Dostałem od znajomego skuter i próbuje go przywrócić do życia.]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Saperek, Zależy jaki cylinder masz na myśli. Jak lepszy od seryjnego to tak ale jak gorszej jakości to nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:26
Posty: 51
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Chce naprawić skuter jak najtaniej. Żaden tuning mnie nie interesuje - chce po prostu mieć tani pojazd do pracy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 22:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
W takim razie szlif i dobry tłok. Koszt około 200zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 22:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
no jak chcesz mieć dobre to szlif i tłok vertex




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 0:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2011, 22:22
Posty: 55
Lokalizacja: Się wziołeś ??
Pojazd:
Kup dobry tłok (na pierwszy szlif) oddaj cylinder do szlifowania oni tam się tym już dobrze zajmom potem zakładasz docierasz z 400 km i jest super ;)

tak jak mowia do 200 zl się wyrobisz ;)




_________________

Sprzedam całe Piaggio NRG 50ccm LC !! Na części lub w całości !
GG: 1241245




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 15:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nikt się do końca nie wypowiedział. Po kolei:
-zdejmujesz cylinder,
-idziesz do zakładu zapytać na jaki wymiar są w stanie go przeszlifować,
-szukasz nadwymiaru, jaki Ci zalecono i go kupujesz,
-wracasz z nowym tłokiem do zakładu i zlecasz szlif pod ten tłok.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 18:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Cytuj:
-zdejmujesz cylinder,
-idziesz do zakładu zapytać na jaki wymiar są w stanie go przeszlifować,
-szukasz nadwymiaru, jaki Ci zalecono i go kupujesz,
-wracasz z nowym tłokiem do zakładu i zlecasz szlif pod ten tłok.

dokładnie a jeśli chodzi o tłok to szukaj dobrych marek takich jak vertex czy meteor. Potem docieranie na dobrym oleju, na mieszance 1:40 ok 600km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 18:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
sfera80 pisze:
na mieszance 1:40

Nie.
1:33 a nawet 1:30.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 15:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:26
Posty: 51
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
OK mam już nowy cylinder, tłok i uszczelki.

Jak wygląda smarowanie olejem cylindra przy zakładaniu tłoka?
Dużo mam użyć oleju? Nie chce żeby coś się zatarło. :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 16:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Bierzesz troszke oleju na palec i przejedź po cylindrze. To wystarczające będzie. Możesz jeszcze po tłoku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 16:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2011, 10:26
Posty: 51
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Od dużej ilości oleju mogę mieć problemy z odpaleniem silnika?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Tak ale możesz wstrzyknąć paliwo pod świece to powinno pójść łatwo. Ja jeszcze dałem oleju do skrzyni korbowej to po paru próbach odpalił :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 16:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Po prostu moczysz palec w oleju przesmarowywujesz i finał. Nawet bez oleju dasz radę jak masz wprawę, wystarczy mocno ścisnąć pierścienie




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 21:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Na wszelki wypadek lepiej posmarować troszeczkę cylinder i tłok w środku olejem,żeby nie było tzw. "suchego startu".




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 21:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Radkowy pisze:
Nawet bez oleju dasz radę jak masz wprawę, wystarczy mocno ścisnąć pierścienie

Nie o to tutaj chodzi. A o co, napisał bmw-96.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 22:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
bmw-96, dokładnie:)Żadnych problemów z odpaleniem nie będzie przez ten olej:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy