Dzisiaj jest 22 lip 2025, 18:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 kwie 2010, 20:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
Elo, zamierzam w niedługim czasie zrobić szlifa i nasówa mi się kilka pytań:

1. Oddając cylinder do zakładu szlifierksiego trzeba oddać go odrazu z nowym tłokiem czy najpierw szlifują na dany wymiar a potem dokupuje się tłok?

2. Jakiej firmy najlepiej kupić, znalazłem kilka firm:
-asso
-vertex
-mahle
-meteor
który z niej jest najlepszy bo ceną zbytnio się nie różnią?

3. Jeśli chodzi o docieranie to czy moge go docierać na samym dozowniku? czy trzeba dolać też troszeczkę do baku?

4. Na jakim oleju docierać? mam zaufanie do castrola tylko który do docierania jest lepszy?
- Castrol scooter 2t (szary)
- Castrol 2t racing (czerwony)

5. Czy ustawiać gaźnik odrazu żeby świeca miała kolor kawy z mlekiem czy dać więcej paliwa/powietrza?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 20:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 13:57
Posty: 75
Lokalizacja: Podkarpacie/Golcowa
Pojazd:
1.oddając cylinder do zakładu to musisz dac tłok już na jakiego szlifa chcesz
2.Ja polecam Meteora lub Vertexa,sam miałem tłoka asso(jesli sie nie myle)nawet nawet chodził,lecz polecem najbardziej Vertexa i Meteora
3.najlepiej bedzie jak dolejesz troszku oleju do benzyny,dla lepszego smarowania
4.Tego to ci nie powiem ale mysle że czerwonym
5.nie wiem




_________________

Yamaha Bws
SPRZEDAM ( http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=51636 )
1600zł DO UZGODNIENIA
GG.8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 20:43 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
1. Oddajesz cylinder z nowym tłokiem żeby szlifierz zrobił szlif do nowego tłoka i żeby nie było później żadnego nie porozumienia że zrobili Ci zły rozmiar szlifu czy coś takiego.
2. 3 najlepsze firmy:ASSO WERKE, MAHLE, VERTEX. Podobno meteor to shit.
3.Musisz dolewać trochę oleju do benzyny około 10ml oleju na 1L benzyny.
4. Docieraj na tym oleju na jakim jeździłeś dotychczas. Na jakim oleju jeździsz teraz ?
5. Przez pierwsze 200km możesz jeździć na trochę bogatszej mieszance(więcej benzyny niż powietrza).




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 23:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
kylo93 pisze:
3.Musisz dolewać trochę oleju do benzyny około 10ml oleju na 1L benzyny.

Po co tyle.
5 ml




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 23:20 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Jak będzie lał 10ml to mu nic nie zaszkodzi. 5ml to może sobie dolewać już przy normalnej jeździe, po dotarciu.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 3:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Zanim jeszcze kupisz nadwymiarowy tłok, proponuję skonsultować się z majstrem, bo być może że cylinder jest w gorszym stanie i będzie potrzebny szlif na np 4-ty nadwymiar.
Na czas docierania można zastosować gorszy olej, np mineralny, żeby przyspieszyć docieranie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 7:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
i tak zamierzam docierać 1000km żeby nie było potem wątpliwości z kompresją przy tuningu.

i mam jeszcze jedno pytanie:
6. Czy w tłoku vertex również jeden pierścień jest chromowany a drugi zwykły? bo z tego co zauważyłem w asso i mahle taki jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 10:51 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
To zależy od tłoka ale chyba tak. Górny jest w chromie a dolny jest normalny.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 14:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jak doda 10 ml to stosunek bedzie wynosił 1:33 :) troche dużo




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 20:42 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ja leję na dotarciu 40ml oleju na 1l benzyny i jest ok. Tyle że ja leje pełny syntetyk i nie kopci mi. Jak nalejesz 40ml mineralnego gówna za 10zł na litr benzyny to kosmos będzie za Tobą :P




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 21:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
1.Kupujesz tłok i dajesz im oni ci szlifują pod niego !!!!!!
2. Vertex, vertex i jeszcze raz vertex !!
3.Najlepiej wywalić dozownik i temu nie ufać
4. Ja czerwony leje na dotarciu i ok
5. Jak chodzi to nie ustawiaj a jak nie to ustaw po dotarciu wstępnym a na wstępnym tylko obroty na minimalne




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy