Dzisiaj jest 12 lut 2025, 4:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 mar 2011, 17:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Jestem tu nowy i witam wszystkich forumowiczów, stałem się właścicielem nowej Vitalki i ma wysokie wolne obroty, jak zmniejszyć czyli którą śrubkę wkręcić lub wykręcić w gażniku, po prostu nie miałem do czynienia z gażnikiem 2t proszę o pomoc, to ten gażnik;
Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, 17:17 przez andrzej2310, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 17:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
z obrotami to jest ta po "środku" gaźnika wystająca :). Ta która jest schowana troszkę jest od mieszanki i po prawej od niej wystaje schowana śrubka i to ona na 99%.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 17:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ale jak próbuję ją odkręcać to brak reakcji a tam nie ma sprężynki i staje się lużna i może wylecieć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 17:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
andrzej2310, seryjne gaźniki są tak chu*owe że szok w Kymco... :/ może przeczyść gaźnik i wtedy się pobaw ? I na ciepłym regulujesz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 18:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ale skuter ma przejechane dopiero 30 km, co tam czyścić, do serwisu mam do pokonania duże górki i boję się że go zajadę na tych pierwszych km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
ale to aż tak wysokie obroty ma ? :/ Poczekaj aż ciepły będzie :) Rozgrzej go i wtedy reguluj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 6:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Rozgrzewam na postoju 3-4 min i po jeżdzie 10km chyba jest dostatecznie rozgrzany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 8:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
I jak potem regulujesz to nic a nic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 8:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Nic żadnej reakcji...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2011, 22:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 9:35
Posty: 231
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
Chyba złą śróbą kręcisz albo masz ssanie zepsute.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 7:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Kręciłem tą od lewej jak masz na obrazku wyżej, ssanie działa, tylko po uruchomieniu silnika włącza się po chwili obroty wzrastają i potem lekko spadną, ale nadal są wysokie, koło tylne się kręci.
Obrazek
kręciłem śrubą A


Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 7:06 przez andrzej2310, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 12:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Śrubka B jest odpowiedzialna za wolne obroty, a śrubka A jest od regulacji paliwo-powietrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 13:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
kEru!, poprawie Ciebie. śrubka A jest od dawki paliwa :p, nic do powietrza tutaj śrubka nie ma.

A śrubką B wyregulujesz :) tylko jak przekręcisz i od razu nie będzie reakcji to leciutko manetkę przekręć i powinno spaść :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 14:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Oj ulan zastanów się co teraz napisałeś. :P
Przecież jest to śrubka od mieszanki (paliwo-powietrze) Jeżeli będę ją wkręcać to dostanię więcej paliwa, a mniej powietrza, a jak odkręcam to więcej powietrza a mniej paliwa. :)


Ostatnio zmieniony 22 mar 2011, 14:24 przez kEru!, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 14:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Trochę tu namieszane, jeszcze raz która śrubka jest od wolnych obrotów a która od mieszanki paliwowo-powietrznej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2011, 14:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 20:35
Posty: 590
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
andrzej2310, A od paliwa
B od obrotów :P

kEru!, dobrze napisałem ;p. tą śrubką regulujesz tylko i wyłącznie ilość paliwa, Przy sportowym stożku dajesz większą dyszę, żeby dobrać dobrą mieszankę, pomyśl :p... tak sobie wyobraź jak się reguluje powietrze w gaźniku, w ogóle się nie reguluje ;P... Tylko paliwo :mrgreen: (Z Tomkiem się sprzeczam i wiem co pisze :P ojj coś mądry się robię :mrgreen: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 8:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2011, 15:43
Posty: 221
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
kEru! pisze:
Śrubka B jest odpowiedzialna za wolne obroty, a śrubka A jest od regulacji paliwo-powietrze.

Dzisiaj zabrałem sie za regulację i śrubka A jest od regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej, B od wolnych obrotów, miałeś rację, Vitalka chodzi jak należy, dzięki wszystkim za pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy