Ja to bym to ssanie wyłączył w ogóle, może zalewać i jak jedziesz to nie wiesz, czy się znowu ssanie włączyło, albo może cały czas na ssaniu jeździsz? ;]
Jeśli jest dobra kompresja to nie trzeba ssania, wystarczy raz kopnąć i powinien zapalić, gorzej zimą, przy minusowych temperaturach, trzeba będzie dłużej kopać, ale wtedy możesz włączyć na chwilę ssanie. Rozkręcenie kufra to 1minuta

Sugeruję tak
Ściągnij filtr powietrza, zatkaj palcami wylot, zostawiając lukę między nimi i kopnij. Zobacz czy czasem nie wypluwa benzyny do filtra. To będzie znak że za dużo w gaźniku paliwa.
Jak chcesz sprawdzić kompresję to można to jeszcze zrobić tak jak wyżej, przy wyłączonym zapłonie, zakrywasz palcami wylot powietrza w gaźniku i kopiesz. Jak będziesz czuł między palcami, że zasysa powietrze tzn że wszystko ok.